/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Rensning af Canon d20 kamera?
Fra : pk2dk99
Vist : 1822 gange
100 point
Dato : 24-04-10 13:44

Hej med jer

Jeg vil gerne høre om at Hvad koster Rensning af et Canon d20 kamera som er ca 3 år gammel, Jeg har ikke brugt den for lang tid. Hvem er bedste fotoforhandler som gør ordenligt rensning job? og Hvad vil det kost mig???????
Venligst Hjælp
mvh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-10 14:05

Citat
har ikke brugt den for lang tid

Øøh, hvad er fejlen, hvis det fejler noget ?
Hvis det er linsen der skal pudses kan Du jo gøre det selv....med forsigtighed og de rigtige remedier, men er batteriet lækket er det en anden sag.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 24-04-10 15:11

henvend dig til en canon butik, vi sidder squ ikke med prislister her.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-04-10 15:14

Tak for en gode svar brorteil.....

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 24-04-10 15:14

klovn

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-04-10 15:55

KLOVN???? DIG? IKKE OGSÅ

Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-10 16:23

Hej pk2dk99

Prøv evt. at se dette link:
http://www.visual-service.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2

Inde i København har jeg fået serviceret mit Canon camera, og har fået en god service var selv inde og aflevere det. Og inden for 1 uge fik jeg det tilbage med pakkeposten.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-04-10 16:29

Hvor meget har du betalt for den service?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-10 17:08

Jeg fik efterset renset og justeret autofocus m.m. på Canon D30 for lidt over 1 år siden her hos http://goecker.dk pris ialt 1875,00

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 24-04-10 17:30

Det viste sig at mit Canon IS-1 havde en CCD chipfejl, som blev omfattet af garantien selv om apperatet var ca. 3 år gammel.

Så jeg blev ringet op og fik at vide at denne chip ikke blev lavet mere, men at de ville sende mig et NYT Canon G9 i stedet for.

Og dagen efter kom pakkeposten med et nyt camera, alt dette kostede mig ikke så meget som en 25 øre. jeg var godt nok inde med det selv da turen alligevel gik et smut til
København.

PPK

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 25-04-10 01:16

Tak for svaret ppk.