/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
foto program
Fra : saci
Vist : 595 gange
300 point
Dato : 24-04-10 11:20

Kender nogen et gratis men godt foto redigerings program ?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 24-04-10 11:22

Du har det lille udemærkede paint med dit windows

movie maker til filmklip

det er ok,og så er det jo allerede på din PC

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-04-10 11:31
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-04-10 11:39

Som Stouenberg viser så er Gimp et aldeles udmærket program, men der er mange og vil du have en som er nem at komme i gang med så prøv PhotoFiltre, den kan sættes til dansk sprog (det kan Gimp også) og på siden PensionistEDB er der hundredvis at vejledninger til at bruge PhotoFiltre, prøv at gå til siden og klik på Photofiltre i menuen, der er vejledning og link til at hente programmet, bagefter kan du klikke på Vejledninger og vælge Fotoprogrammet Photofiltre, der ligger mange vejledning i at bruge programmet i pdf format: http://www.pensionistedb.dk/

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-04-10 11:46
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-04-10 12:21

microsoft photo story 3 er et godt og gratis og nemt at arbejde med

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-04-10 13:31

http://www.getpaint.net/

Jeg har rigeligt i dette.

Men det kommer jo an på, hvad man skal bruge. Dejlig nemt

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 24-04-10 15:14
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-04-10 16:17

som smuller siger så kommer det an på hvad du skal bruge det til.
jeg syns photofilte er godt til de meste men nogle funktioner som alpha kanaler og animationer er ikke med i gratis versionen.
Jeg bruger photofiltre til det meste også bruger jeg gimp hvis der er noget med gennemsigtighed jeg skal lave eller nogle af gimps mange filtre og mulighed for at lave animationer.
Men gimp er langsom om at starte på min computer og mere besværlig at arbejde med en photofiltre er.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 24-04-10 17:03

og så er der selvfølgelig Picassa