/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ny mail adr til MSN
Fra : nicolehh
Vist : 469 gange
300 point
Dato : 24-04-10 11:18

Nu har jeg ikke været her i flere år, men NU mangler jeg jer virkelig...

Jeg har et KÆMPE problem med MSN.
Har skiftet mail adr. og vil gerne have den over på min MSN, men jeg kan ikke få det til at virke.

Er der nogen her inde der kan hjælpe mig/os.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-04-10 11:34
Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 24-04-10 11:38

Godt link, men det hjalp ikke meget... De har de samme problemer som vi har...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-10 11:55

Det er nok dine cookies som vil logge dig automatisk på den gamle adresse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-10 12:09

Du skal oprette en ny account....

Du kan IKKE rette den gamle...