/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det Sæson for kratluskere…?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1046 gange
200 point
Dato : 24-04-10 09:23

Spørgsmålet er om kratluskeren er den selv samme person, som ham der beskrives i denne klumme
Altid af hankøn
Kvinder i alle aldre og størrelser kender kratluskeren. Og af en eller anden grund er den altid af hankøn. For de uindviede kan jeg kort fortælle, at kratluskeren er på størrelse med en mand – med alt hvad det indebærer af spændende variationer med hensyn til form, farve og figur. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg sige, at en kratlusker til hver en tid ville kunne forveksles med en hvilket som helst hankønsperson over 16 år. Men tag ikke fejl, sådan er virkeligheden heldigvis ikke.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-04-10 09:38

Man kan jo diskutere, om denne mandsling der kalder sig bb1 overhovedet er af hankøn ? Men det er måske derfor han lader som om han er af det "stærke" køn, altså ofte viser sig med våben i hånd, samt nedlagt vildt, specielt muflon-ged. Mon ikke også hornene i panden er én af grundene til at vise sin manddom ??

Die Augenzeuge4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 09:50

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-10 10:30

I sæsonen kunne I jægere for en gangs skyld lave noget fornuftigt og tage på jagt efter RIGTIGE kratluskere, et skud rustne hagl i røven på en gammel gris der står og gokker den af ved synet af lidt bar hud ville begrænse antallet.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-04-10 10:39

Kære von Ballegård-Knudsen Braun.

Jeg er glad for din tilkendegivelse kl. 09:50 - den siger alt om dig, men så er vi andre jo også fri for at skulle tyde dit sædvanlige nonsens !

Øjenvidnet24

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 10:59

kan du tyde den Øjenvidne eller er det for svært for dig

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-04-10 11:07

Der er ret så interessant om en kratlusker også er bukkejæger bruger de deres jagterfaring og snigermetoder når badesæsonen går ind men efter klummen, er de ret så uskadelige
Uskadelige
De fleste kratluskere er uskadelige. Om det er helt sandt, ved jeg ikke. Men fælles for dem er, at man aldrig ser dem afklædte. De lider tilsyneladende af en modvilje mod blottelse af eget kød. Til gengæld har de i påfaldende grad samme adfærdsmønster. Når temperaturen når op på ca. 24 grader bliver de lokket ud af deres huler – der med lidt god vilje godt kunne minde om biler, boliger og arbejdspladser. Og ganske kort tid efter de har forladt hulerne, optræder de i store antal alle tænkelige steder, hvor kvinder ligger mere eller mindre afklædte i solskinnet.
Det er egentlig fascinerende at følge kratluskerens hvileløse vandring i hedebølgen. Det er mindst lige så fascinerende at vide, at nogle af disse temmeligt fyldige eksemplarer i modsætning til mine forventninger er i stand til at bevæge sig uden brug af hjultrukne køretøjer.

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 24-04-10 11:29

Kors i røven, hvor er I useriøse. Jeg havde opfattelsen af at "KanDu" var et forum, hvor man seriøst kunne søge hjælp/henholdsvis selv give et fif.

Men erfaringen med "Jagthunde der ryger" og den måde et seriøst trick med en anden anvendelse af medisterpølse, får virkelig mig til at overveje og "Kandu" er værd at bruge tid på.

Ja jeg ved godt, at jeg selv har skrevet om hunde der ryger og selv er blevet provokeret til at være ubehøflet over for Krummen som nedgjorde min Boller i karry.

Hæv nu lige standarden - Kanduideen er genial - men hvorfor skal det altid ødelægges af ligegyldigheder og "jeg alene vide bedre end dig"??

MVH@ns

8 måneder til juleaften idag - lad os tage forskud på glæderne og behandle dette forum med større respekt overfor dem der har startet det op.....

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 24-04-10 11:55

Undskyld Hans, men er det ikke på tide at du kommer videre, og lægger din fortørnelse over den medfart dit boller i karry tip fik bag dig?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 11:58

Hans ELund skriver:

Men erfaringen med "Jagthunde der ryger" og den måde et seriøst trick med en anden anvendelse af medisterpølse, får virkelig mig til at overveje og "Kandu" er værd at bruge tid på.

. . og . . .

Ja jeg ved godt, at jeg selv har skrevet om hunde der ryger og selv er blevet provokeret til at være ubehøflet over for Krummen som nedgjorde min Boller i karry.

Hvad fik dig til at se lyset???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-04-10 12:25

Hej HansELund

Det er skam kedeligt, at du synes KanDu's jagtside er useriøs Men du kan blot finde andre sider som måske er mere interessante - jeg kan forstå på dig, at du allerede glæder dig til juleaften ! Prøv at lave en ny tråd og adresser den til JulemandenKandu - han er som regel med på den værste ! Han er forresten den samme person der kalder sig bb1, med egen hjemmeside og en mængde kendisser i sin vennekreds

God fornøjelse.

Øjenvidnet4

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 200 point
Dato : 24-04-10 13:55

Der er naturligvis mange udlægninger af hvad en "kratlusker" er for en fætter. Men i virkeligheden er en kratlusker en fodtudse - altså en soldat i Hæren, hvorimod en tjenestegørende i Søværnet kaldes en søpapegøje - hvis han f.eks. er orlogskaptajn. En tjenestegørende ved u-bådsstyrken kaldes en "dykand".

Muligvis kan det også passe, at en kratlusker er en "onanist" (altså ikke noget ved musikken og må endelig ikke forveksles med en organist) som sniger sig rundt ved nattetide - og "river den af" uden for vinduerne til diverse ungmøer i lettere påklædning. - eller måske endda ganske nøøøøgen. Uhadada.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-10 14:01

Hej Hans

Du er helt ny herinde og har ikke fulgt den mudderkastning som en meget snæver gruppe "friluftsinteresserede med våben" har fyldt dette forum med.

Kandu er vist deres sidste slagmark

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-04-10 14:08

Tænk over dette:

Det tager 7 sekunder for mad at passere fra mund til mave.
Et hår fra et menneske, kan holde 3 kg.
Længden på en penis er tre gange længen af tommelfingeren.
En kvindes hjerte slår hurtigere end en mands.
Kvinder blinker dobbelt så meget som mænd.
Vi bruger 300 muskler bare for at holde balancen når vi står.

Hvis du er en kvinde har du læst hele denne tekst nu.
Hvis du er en mand kigger du stadig på din tommelfinger.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 14:24

Vi fortsætter for Øjenvidnet kan stadig ikke opfatte tekst,så jeg håber det hjælper på forståelsen med billeder
Er det ikke det man starter med i 0`de klasse - det på Tombaneseren da kunne svare på???
Et billede af en so en ko og en lade. Når det er lært bliver alle så glade..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-04-10 14:33

Om en kratlusker har vabler i højre eller venstre hånd, skal være usagt, men han høre sku` ikke til flokdyret, han er lidt af en enegænger det siges også han skriver dagbog over hans observationer, så han senere kan skrive en bog
Ikke flokdyr
Efter mange års iagttagelser må jeg konkludere, at kratluskeren ikke er et flokdyr. Faktisk mangler den fuldstændig evnen til at genkende sine artsfæller. Jeg har aldrig observeret to kratluskere, der hilser på hinanden. Og ligegyldigt hvor mange kratluskere, der er samlet på samme område, undgår de sammenstød.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 14:44

Nu har sandhedsvidnet sandelig også fået problemer med teksten - et godt råd gå i kirke i morgen - så lære du måske at sige A-men så kan du tre bogstaver mere end Tombaneseren...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 14:56

Hvis du er en mand kigger du stadig på din tommelfinger.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-10 15:40

DET ER FANNEME UHYGELIGT,DU: Hvis aktørerne her i Kandu`s "jagt" kategori,udgør en bredt udsnit af danmarks jæger-bestand.
De burde formenes adgang til skarpladte våben. Og afvæbnes øjeblikkeligt.Det er jo nærmest "bande-kriminalitet".Godtnok indtil videre kun på ord.

De må jo mildest talt være psykisk ustabile.Jeg fornemmer at de har prøvet at afhjælpe problemet,med "Gammel Dansk".Men nok uden det store resultat.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 15:45

Ikke så dårligt sagt.....
Sandhedsvidnet burde hoste op til dig......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-04-10 15:51

Når bb1 må fortælle vittigheder i tråden her.....så vil jeg også ha' lov.

Kære brevkasse

Jeg er en mand på 37 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2 børn.

Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj, og hun er også begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer hun altid, ikke nogen du kender. I forgårs ringede hendes mobiltelefon, og da jeg ville række hende den, vrissede hun, at jeg aldrig skulle røre hendes telefon.

Hver torsdag når hun kommer hjem, bliver hun altid sat af lidt nede af vejen. I torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af hvem der kørte hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min Harley Davidson.

Da jeg kiggede ned så jeg til min store overraskelse at den lækkede lidt olie.

Nu er mit spørgsmål: Er det normalt at en Harley lækker lidt olie, når den kun har kørt 30.000 km?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-04-10 15:52

Liiige en til......

En abe sidder oppe i et træ og er ved at lave sig en joint.

Et firben går forbi, kigger op og siger: Hej, hva´ laver du?

Aben svarer: Jeg skal til at ryge, kom op og vær med.

Firbenet klatrer op og sætter sig ved siden af aben og ryger med.

Efter et lille stykke tid siger firbenet, at den er blevet helt tør i halsen, og vil lige smutte ned til floden og få lidt at drikke.

Den er lidt rigeligt påvirket og falder uheldigvis i floden. En krokodille ser det, og skynder sig hen og hjælper den lille fyr op på bredden igen, mens den spørger: Men hvad laver du dog?

Firbenet fortæller om aben, jointen, tørsten, og at den faldt i floden.

Krokodillen går ikke ind for brug af euforiserende stoffer og begiver sig ind i junglen for at tale med aben.

Ved foden af træet kigger den op på aben og siger: Hej, du!

Aben kigger ned og udbryder: Fuuuuck mand, hvor meget vand har du drukket???

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-10 17:05

Citat
Sandhedsvidnet burde hoste op til dig......

Ingen skal hoste op i mit ansigt.
Og slet ikke Sandhedsvidnet. Jeg kan fornemme hans dårlige ånde,her gennem skærmen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 17:22

Siger du at Sandhedsvidnet har dårlige ånde - hvor ved du det fra?
Svar nu på spørgsmålet - sådan sige I hylere jo altid - svar nu på spørgsmålet
Svare du ikke stiller jeg blot et nyt spørgsmål, som I også altid gør:

Har du kysset ham før? Ellers må du jo være hans tandlæge.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 17:25

Nåeeee du mente han er dårlig i ÅNDEN - undskyld men det er jo en helt anden historie og deri har du ganske ret

Misforstå nu ikke igen - jeg skrev ikke at han var ÅNDSVAG,men måske han er råden!!!!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-04-10 17:27

Hvis Ballerøv ved et uheld havde domicil i en stor by f.eks. Løsning, havde hans eneste udkomne kreation nok heddet " Vinduesluren " , men da han futter rundt ude på heden må det vel blive til en kratlusker titel det er poesi på højt plan Capis og det er ikke mig der har sagt er jeg er dum
Det er sgu grimt med turberkelerne på Ballerøv, med den hosten op til sandhedesvidnet-D: håber ikke han får en Ballerøvs infektion ud af det, Hoste op: betyder det ikke at betale?? eller hu men det bruger I vel heller ikke i Paradiso Have, hvor I har set lyset, at det kom fra en Scandi Vabis har I bare aldrig opdaget

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-04-10 17:34

Så så lille Knudsen min tandlæge har ikke fundet et hul de sidste mange år, mine tænder er i forhold til dine tobaksfarvede pløkker med tendens til paradentose
Kratluskeren er ikke det store hit på biblioteket
http://www.bibliotekspenge.dk/forfatter/Bent_Ballegaard_Knudsen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-10 17:37

Jeg tror igrunden i alle ku`ha`en fremtid som forfattere: En vildfaren fantasi + skrivekløe.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 24-04-10 19:49

Det er næsten en hel formue Bent Ballegaard-Knudsen henter i bibliotekspenge - hvordan bærer dette vanvidsmenneske sig ad med at "plukke" det offentlige.

Med venlig hilsen
Provsten4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 20:02

Hvis man nu undersøgte på hvilke biblioteker "bøgerne" blev udlånt - f.eks. Vejle Folkebibliotek, Hiorsens og alle de små lokalbiblioteker - så tror jeg man ville nå nærmere til forklaringen. Han låner dem squ selv

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 20:14

Så er kloge ågerne ude med løgne posen igen,men det viser kun hvor kloge de er.
Bibliotekspengene udbetales desværre ikke efter hvor meget en bog udlånes...

Tombaneser,hvorfor spørger du ikke konen,hun burde da vide det - i taler måske ikke sammen mere?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-04-10 09:50

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 24-04-10 20:14
--------------------------------------------------------------------------------
Så er kloge ågerne ude med løgne posen igen,men det viser kun hvor kloge de er.
Bibliotekspengene udbetales desværre ikke efter hvor meget en bog udlånes...

Tombaneser,hvorfor spørger du ikke konen,hun burde da vide det - i taler måske ikke sammen mere?
Nej Raket-Knudsen, det er kvaliteten af indholdet der tæller og derfor er beløbene ikke højere
Det er synd din hjemmeside ikke også er underlagt samme instans - så var beløbet blevet negativt

Øjenvidnet14

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 10:09

Øjenvidne hvis det var din viden,der var grundlaget for alting,så var Danmark et U-land...

Bevis lige din påstand og lad så dem svare der ved på hvilket grundlag bibliotekspengene beregnes udtale sig. Jeg ved det selvfølgelig godt og du har bestemt ikke ret i din påstand..

Det er desværre på et helt andet grundlag at beregningen foretages,derfor er der virkelig mange som kun får lidt eller slet ingen ting udbetalt,men sådan har det ikke altid været.
Det er ikke mange år siden,da fik alle det de skulle have udbetalt.
Men igen Øjenvidne - hvis du fortsat vil spille og så for min skyld ingen alarm,det viser jo tydeligt havd du har gang i...

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-04-10 11:25

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 11:45

Samme rille, samme rille x 2000000000000000000000

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 21:55

Rigtig mange tak for de mange poing. Vi stryger bare "deropaf". Er der nogen på jagtsiden med gevinster????