/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fjernelse af reklamer.
Fra : Holst-Hansen
Vist : 1879 gange
300 point
Dato : 24-04-10 07:09

Hejsa er der nogle der ved hvordan man får reklame klistermærker af en gammel firmabil. Det er klistermærker på størrelse med et A4 ark og opefter, samt nogle helt små med telefon nummer og adresse. De ældste mærker har siddet der i ca. 10 år og de nyeste i ca. 3 år. Jeg vil gerne have dem af uden at beskadige lakken m.m

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 24-04-10 07:14

Med en varmepistol, eller din kones hårtørrer.
Varm den op til den bliver fleksibel, så du kan rykke den af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-10 07:18

Derfefter skal du igang med et større poleringsarbejde - ellers vil det altid kunne ses når lyset falder rigtigt.....

Lakken er ikke falmet på samme måde som resten af bilen...

Kommentar
Fra : Toves_Henrik

Dato : 24-04-10 13:43

De to første svar er helt rigtige, jeg vil bare tilføje: brug ikke fortynder til at fjerne de sidste limrester. Påfør lidt madolie, lad det sidde lidt og lim og olie er lige til at fjerne med en klud

Kommentar
Fra : tino01

Dato : 03-05-10 22:39

Kun hårtørre - varmepistol er alt for varm og ødelægger lakken.
Når mærkerne er lidt bløde kan det let trækkes af