/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Uønsket læsning af sms beskeder
Fra : elias
Vist : 274 gange
20 point
Dato : 01-05-03 13:52

jeg har på fornemmelsen at min xkæreste læser mine sms beskeder via sin computer eller mobiltelefon. Er jeg skør eller er det muligt og hvis, hvad kan jeg så gøre ?

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 01-05-03 14:09

Det kan jo være at han/hun har fået lavet et popup i sin e-mail inbox. Det vil sige, at hver gang du får en sms kan han/hun se den på sin e-mail.

Hvad du kan gøre ved det ved jeg ikke, men hvis det er muligt, og du brænder så meget efter at han/hun ikke må få dine sms'er at se, kan du overvweje at skifte nummer.

Kommentar
Fra : elias

Dato : 01-05-03 14:19

hvad er et popup i e-mail inbox

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-05-03 15:03

Hva så Elias. Fik du en god idé??.

Ram2

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 01-05-03 16:51

Skør??? Tjaaah, det lyder meget hen ad paranoia....
Den der med læsning af sms på andet end telefonen/nummeret den er tiltænkt for, tror jeg ganske enkelt ikke på - og hvis du er den mindste smule i tvivl, så kontakt dit teleselskab med det samme og få det opklaret - ganske enkelt

Med venlig hilsen

(Jeg ville heller ikke være så paranoid - hvis bare ikke de var efter mig allesammen )

Kommentar
Fra : johs

Dato : 01-05-03 18:11

Øøøøø HAR DET NOGET MED UNLOCK AT GØRE

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 02-05-03 09:45

Et popup på din e-mail vil sige at hvis han/hun sidder ved sin pc og laver et eller andet, kommer sms'en frem, uanset om han/hun er i sin e-mail inbox, på skærmen.