/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
pause skærm
Fra : chicapigen
Vist : 774 gange
200 point
Dato : 23-04-10 21:00

halløjsa

min kære gamle nabo har været ude og købe en samsung 24 tommer skærm til sin computer med fuld hd og det hele . hun har et stort problem og det er : når hun forlader computeren så går der et stykke tid og skærmen bliver sort . og når hun så igen vil på computeren så kan hun ikke som mig bare trykke på en tast eller bevæge musen så springer billedet op igen , hendes skærm bliver ved med at være sort og hun kan hverken det ene eller det andet . tilsidst må hun tage strømmen fra den og det lyder jo ikke rigtigt :) hvad skal hun gøre ???????
hendes computer er også ny det er en hp med windows 7

hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 23-04-10 21:06

Hun skal såmænd blot gå i strømstyring og sætte det op som hun vil have det til at virke...

Altså

Kontrolpanel - strømstyring...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 21:06

Højreklik et TOMT sted på skrivebordet
EGENSKABER/
PAUSESKÆRM/
sæt den til ingenting

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 21:07

Strømstyring kan også have noget med det at gøre..

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 21:08

BTW_ samme sted?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-10 21:08

Citat
en samsung 24 tommer skærm til sin computer med fuld hd og det hele

Den er på tilbud i Bilka fra mandag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-10 21:10

Er det ikke under Personlige indstillinger - Pauseskærm? Det er en 7 computer
Højre klik et tomt sted på skrivebordet og klik på Personlige indstillinger

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-04-10 07:31

Prøv at trykke på "ESC"

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-04-10 11:01

hejsa
har først set jeres svar nu , jeg vil smutte ind til hende i løbet af dagen og prøve forslagene .

jeg får ingen mail når der er svaret på mit indlæg øv hvor irriterende , vender tilbage senere

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-04-10 13:09

Hun skal muligvis en tur i BIOS og ændre lidt der også.
f.eks er der nogle maskiner der skal have tændt for: Repost video after S3
Det kan også være at der skal ændres ACPI metode

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 09-05-10 17:15

Tak for svaret refi.

nu er den klaret . det er via kontrolpanel og strømstyring

hilsen chicapigen