/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Petrolium
Fra : DISKEN_revised
Vist : 879 gange
50 point
Dato : 23-04-10 12:02

Nogen der ved hvor man kan købe det, nu om dage.

Eller billig olie (lampeolie) til en petroliums ovn.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-10 12:14

Det har de i bygge markeder heromkring og nogle tank stationer, for eksempel Q8

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 12:41

Jo det ved jeg godt, men syntes 20.- pr liter er rimeligt dyrt
Kode
for eksempel Q8

Er det den gammeldaws petrolium eller 1 liters flasker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-10 12:49

Det er den gammeldaws på 200 liter tromler

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 12:56

OK, lyder godt og billigt.
Kommer lige tilbage med min mening.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 23-04-10 15:24

Hejsa,

Hvis du bor i Københavnsområdet er dette stedet http://www.hcskov.dk/. De ligger på Nordre Fasanvej lige ved Nørrebro Station.

Bluesky

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 23-04-10 15:25

P.S. jeg plejer at hente lugtfri petrolium (50 l.) til fyret på båden derinde

Bluesky

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-04-10 15:28

Visse større supermarkeder der f.eks. også sælger gas på flaske har også petroleum på programmet i 10-liter dunke. Det har vi købt til spejdernes petroleumslygter og til vores petromax...

http://www.spejdersport.dk/petromax-petroleumslampe.aspx

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 16:12

Citat
for eksempel Q8

Ikke noget der kan skaffes hos min lokale.

Kode
Hvis du bor i Københavnsområdet er dette stedet http://www.hcskov.dk/. De ligger på Nordre Fasanvej lige ved Nørrebro Station.

Ja, han er temmelig kendt, hos jer på Ø´en.
men der er sgi for langt at køre, og jeg tror ikke han bringer UD, hvor jeg bor.

Kode
Visse større supermarkeder der f.eks. også sælger gas på flaske har også petroleum på programmet i 10-liter dunke. Det har vi købt til spejdernes petroleumslygter og til vores petromax...

Jow, det ved jeg, men det alle vel egentlig leder efter,
er et KNALD TILBUD, der siger spar 2 til alt andet.

H Nyborg har det billigste indtil videre 14,40- pr liter som må siges at være billigt,
købte lige 1 liter i brugsen til 21.-
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=47578&n=10

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 05-05-10 19:54
Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-10 22:10

Hmmm .....

Hvis du nu havde oplyst hvor du boede skulle vi ikke spilde tid på at give dig et seriøst svar og få en FLAB tilbage !

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 20:01

Citat
Hmmm .....

Hvis du nu havde oplyst hvor du boede skulle vi ikke spilde tid på at give dig et seriøst svar og få en FLAB tilbage !

Tja, siden du brokker dig over
Nogen der ved hvor man kan købe det, nu om dage.
Eller billig olie (lampeolie) til en petroliums ovn.

må du da vist hellere få pingerne.
Men altså_ den butik findes VIST I ALLE STØRRE BYER
så kan ikke lige se grund til brok/ eller.