/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Priser
Fra : sfl17
Vist : 980 gange
35 point
Dato : 22-04-10 19:13

Nogen der ved, hvad et lille bogholderfirma typisk tager i timen?
Altså ikke sort, men hvidt - og for div. momskørsler samt årsregnskab

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-10 21:12

Det bliver normalt udregnet efter regnskabets "størrelse"

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-04-10 21:35

Det er også pænt småt (enkeltmands-)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-10 21:46

Man skal kende antal bilag osv.... samt typen af virksomhed...

Så du må ringe og spørge - men et forsigtigt slag på tasken - 10.000

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 23-04-10 07:55

Hej

Kr. 10.000?

Det var en høj timesats...

Det er de færeste bogholderfirmaer som oplyser timesatsen på deres hjemmeside - det gør jeg heller ikke.

Årsagen til at timesatsen ikke oplyses kan være mange - så jeg vil afholde mig fra at opremse grundene her.

Timesatsen afhænger også af om bogholderen også kan udarbejde årsregnskab og selvangivelse, eller "kun" tager sig af bogføringen. Nogen har også en timesats for bogføring og en anden for regnskab og selvangivelse.

Venlig hilsen

Leo Lund
www.leolund.dk

Accepteret svar
Fra : lennarts.dk

Modtaget 35 point
Dato : 23-04-10 08:01

Jeg har kendskab til en som tager kr. 300,- ekskl. moms. Og der er i Trekantsområdet.

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 24-05-10 21:58

Tak for svaret lennarts.dk.

Kommentar
Fra : Rosen97

Dato : 17-11-10 13:47

Som Lennarts.dk skriver så er 3-400 kr. i timen ikke et dårligt bud. Man kan også mange gange lave en fast måneds/kvartalspris.

Et alternavt bud ville være, at få din revisor til det. Så kan det også tit gøres billigere i det store sammenhæng da det også er dem der skal revidere det til sidst. Så er revisonen overstået hurtigere og derved også billigere.