/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
trådløs
Fra : karsten62
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 22-04-10 18:58

Hej.
Har købt acer computer (notebook) den kan ikke finde noget trådløs netværk. kan godt komme på nettet med telia, men kan ikke finde trådløs her i huset.
nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-04-10 19:21

Du kan købe en gadget, der kan måle, hvor der er trådløst sendesignal. Kunne vist fås på Gadgets.dk for et år siden

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-04-10 19:31

Er der noget trådløst signal?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-04-10 19:34

Du skal bare ringe til Telia og bede om nøglen til den.
Den kan du få ovet tlf. og så kan du logge på.
Det koster 175 kr. det var hvad vi gav.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-04-10 23:37

Som webnoob spørger "Er der noget trådløst signal?", trådløs netværk er ikke noget det er noget der skal sættes op, det du har er vel en tilslutning med kabel.

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 23-04-10 08:47

Har trådløs og signalet er iorden, min datters pc og min ipone er også på det trådløse, men acer computeren kan ikke finde noget overhovdet

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 23-04-10 09:36

Er det trådløse netkort aktiveret? Bruger du det rigtige program til at finde signal?

Godkendelse af svar
Fra : karsten62

Dato : 23-04-10 10:05

Tak for svaret webnoob.
Det var mit netkort som ikke var aktiveret