/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Igen 1.
Fra : bb1
Vist : 868 gange
100 point
Dato : 22-04-10 12:22

Hvor må man have det dårligt med sig selv,når man den ene dag er en person og den næste en anden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 17:16

--------------------------------------------------------------------------------
Hej Provsten.

Ja, det er i sandhed fantastisk som det kører derudad med mærkelige synspunkter - ofte blottet for enhver logik og troværdighed.
Jeg prøvede at bilægge striden, men der er åbenbart så mange lig i lasten, at Ballegaard tænder højt og flot på alt jeg skriver. Men OK, jeg har også drillet ham en del.
Det største problem er dog, at Ballegaard forveklser mig med en anden - nemlig lidebukken E.B.B., som man vistnok stadig taler om blandt de mørke fyrster i Løsning og omegn. Min gode ven - altså E.B.B. tog for sig af retterne blandt de lokale skønheder - og det gik jo slet ikke på en egn, hvor seksualitet er linket sammen med snavs og andet grimt - altså i mørkemændenes øjne. Derfor er det helt hen i vejret, når Ballegaard hævder, at E.B.B. var ansat på en kristen friskole. Er du vimmer mand ! Det havde holdt 45 minutter, før man havde fyldt hans røvballer med 7`er hagl.
Jeg ved f.eks. at E.B.B. kun kører gennem Løsning, når han kører i en bil som garanteret holder hele vejen. Bortset fra det, så tænker E.B.B. stadig tilbage på de tre år blandt de vantro hunde i Løsning og omegn - med megen fornøjelse. Han havde det nærmest som en mullah med et hav af lystne kvinder til bedækkelse. Det forholder sig måske således, at kvinder under tryk udvikler en liderlighed over alle grænser - når de slipper fri af mørkemændenes snævre greb.
Men til læserne: Lad nu være md at flytte derhen. Luften er stadig fuld af kadaverlugt fra Østjyden.
Mvh.
Tonganeseren

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Værst må det dog være når man begynder som her, at skrive om sig selv på denne måde.

Tombaneseren er = Erik B. Berthelsen. Dette er blevet bevidst så mange gange her inde, så det kræver slet intet bevis,men her er dog et enkelt: E.B.B. truede H.H. med en politianmeldelse fra hans gode ven politimesteren i Helsingør. Det er over 1/2 år siden. Så langsomt arjder politiet ikke!

Læs dog hvad manden selv skriver, selv den sidste linie er et lævn fra fortiden....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-04-10 12:31

bb1's statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 53
- Annullerede 63
- Slettede 0
Ialt 118 totalt hjernedøde indlæg...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:57

stouenbergs statestik:
--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede    1
- Besvarede    30
- Annullerede    4
- Slettede    0
Ialt    35 totalt hjernedøde indlæg...

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 22-04-10 13:19

Bent Ballegaard-Knudsen.

Det er faktisk ikke så lang tid siden Heidi-Ho skrev, at den sag var afklaret med Tonganeseren og Heidi-Ho sagde endvidere, at vi skal se fremad og ikke dvæle ved alt det gamle had - rigtig fornuftig sagt og gjort.
Det kan være Heidi-Ho vil bekræfte dette udsagn?

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 13:53

stouenbergs statestik:
--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 30
- Annullerede 4
- Slettede 0
Ialt 35 totalt hjernedøde indlæg...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Det har du helt ret i - derfor skulle alle også have lov til at læse det igen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 13:56

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 22-04-10 13:19

--------------------------------------------------------------------------------
Bent Ballegaard-Knudsen.

Det er faktisk ikke så lang tid siden Heidi-Ho skrev, at den sag var afklaret med Tonganeseren og Heidi-Ho sagde endvidere, at vi skal se fremad og ikke dvæle ved alt det gamle had - rigtig fornuftig sagt og gjort.
Det kan være Heidi-Ho vil bekræfte dette udsagn?

Med venlig hilsen
Provsten1
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor vil du nu lyve igen? Politimesteren i Helsingør har da ikke afgjort nogen sag!!!!
Det var det Tompaneseren truede med. Gammel nag, Nej fri mig vel. Men når I heletiden angriber mig,så forsvare jeg mig og fastholder Jer i jeres lø'gne

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 16:56

Hej Provst, det er rigtigt at jeg skrev flg; Min kontrovers med Tonganeseren beroede på en misforståelse - idet, det jeg skrev dengang, ikke var en trussel, men blot en misforståelse af det skrevne ord.
Rigtigt er det også, at jeg har lagt alt gammel nag bag mig, idet, det ævl og kævl sjældent fører til noget godt.
Såvidt jeg har forstået på Tonganeseren, er han af samme overbevisning.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 17:03

Ballegaard, det klæder dig næppe at rippe op i noget der egentlig ikke vedkommer dig.
Som sagt, det er misforståelser -og jeg mener også, at jeg har gjort dig opmærksom på det i en PB allerede for flere måneder siden....
Jeg kan derfor kun appellerer til dig om, at holde mig ude af din diskussion.!
Jeg vil så nødig blandes ind denne "seance"

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 17:11

Fint nok,men gør mig så lige den tjeneste og bedøm sagen udfra,hvem det er der er begyndt på alt dette her pjader igen.
Jeg svare kun igen på Hylernes evindelige løgne og til det brug har jeg lov til at bruge alt, hvad de selv har skrevet herinde.
Jeg skal gerne undlade at nævne dig for fremtiden,men kommer det der til, at jeg tager en c.c. af et tidligere indlæg og du er nævnt der af en af hylerne så streger jeg ikke dit navn ud,for så er det jo ikke skrevet af mig..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 17:12

Helt ærlig H.H. Du skulle hellere adressere dit ind læg til Provsten - det er dog ham der træder i den sag igen...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 17:22

Citat
Tombaneseren er = Erik B. Berthelsen. Dette er blevet bevidst så mange gange her inde, så det kræver slet intet bevis,men her er dog et enkelt: E.B.B. truede H.H. med en politianmeldelse fra hans gode ven politimesteren i Helsingør. Det er over 1/2 år siden. Så langsomt arjder politiet ikke!

Læs dog hvad manden selv skriver, selv den sidste linie er et lævn fra fortiden
....
Ballegaard dog, det var da dig der skrev ovenstående....benægter du det.???

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-04-10 18:54

Hvorfra stammer sætningen "en fis i en hornlygte" - og hvorfor siger man ikke "en prut i en hornlygte" eller "en skid i en hornlygte"? Det har tit undret mig.... Kan man ikke også sige "som en fis i et jagthorn"?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 19:00

En fis i en hornlygte

Oprindeligt et udtryk for et kommunikationssystem. I dag bruges det dog hovedsageligt om ting, som ser ud af meget, men som egentlig ikke er noget særligt.
Inden vi fik elektricitet, benyttede man olie-/petroleumslamper og stearinlys til belysning. Man benyttede aflukkede lygter, så vinden ikke blæste lyset ud. Det er dog ikke alle luftarter, der blæser ild ud, og det benyttede bønderne på gårdene sig af i gamle dage. De opfandt et kommunikationssystem, der ikke var ulig indianernes røgsignaler. Slog man en fis i en tændt lygte fik gassen ilden til at flamme op, så den kunne ses over større afstande. Hornlygter var specielt udformede lygter, som var ekstra kraftige, og som havde en åbning, der gjorde det nemmere at ramme med fisen.
Man brugte bl.a. en fis i en hornlygte, når karlene på de forskellige gårde om aftenen ville mødes for at vælte køer

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 19:04

Det var ALTSÅ Provsten1 der først bragte det emne ind i debatten!! Så tag det nu helt roligt og se dig for inden du bliver sur....

Flash.
Jeg bliver dig svar skyldig ved slet ikke hvad en hornlygte er.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 22-04-10 20:10

Hej Heidi-Ho.

Tak for din bekræftelse af tidligere skrevne - det er i sandhed en voksen mand værdigt !

De bedste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 20:51

Tak Provst.!

Ballegaard, jeg kender udmærket klokken.
Kl. 12.22 nul dut, skrev du dette indlæg - forøvrigt det allerførste;
Citat
Værst må det dog være når man begynder som her, at skrive om sig selv på denne måde.

Tombaneseren er = Erik B. Berthelsen. Dette er blevet bevidst så mange gange her inde, så det kræver slet intet bevis,men her er dog et enkelt: E.B.B. truede H.H. med en politianmeldelse fra hans gode ven politimesteren i Helsingør. Det er over 1/2 år siden. Så langsomt arjder politiet ikke!

Læs dog hvad manden selv skriver, selv den sidste linie er et lævn fra fortiden....

Klokken 13.19 svarede Provsten dig med dette indlæg
Citat
Bent Ballegaard-Knudsen.

Det er faktisk ikke så lang tid siden Heidi-Ho skrev, at den sag var afklaret med Tonganeseren og Heidi-Ho sagde endvidere, at vi skal se fremad og ikke dvæle ved alt det gamle had - rigtig fornuftig sagt og gjort.
Det kan være Heidi-Ho vil bekræfte dette udsagn?

Med venlig hilsen
Provsten1

Da jeg ved, at 12.22 kommer før 13.19, må det være dig der bragte "den gamle nyhed til torvs"

Men som sagt, lad være med at blande mig ind i denne debat.
Jeg ønsker ikke at deltage i debatten. Jeg kender ikke P.E.K. -og jeg har aldrig besøgt din hjemmeside - derfor ved jeg heller ikke ikke hvad du har skrevet på hjemmesiden - og facebook.?...Nej tak.!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 21:21

Nå.! Nu er tiden inde til en lille vits.

En dværg steg ind i en elevator. På næste etage steg en stor neger ind, han sagde:

"Jeg er 2.15 m høj og 1.30 m bred over skuldrene. Min pik er 50 cm og mine nosser vejer 5 kg hver. Mit navn er Turner Brown."

Så besvimede dværgen......

Da han kom til sig selv, bad han negeren om at gentage.

"Jeg er 2.15 m høj og 1.30 m bred over skuldrene. Min pik er 50 cm og mine nosser vejer 5 kg hver. Mit navn er Turner Brown."

"Åh Gudskelov", sagde dværgen, "jeg troede, du sagde TURN AROUND.........."

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 23:41

En af hylerne, jeg mener det var øjenvidnet vil så gerne vide hvor mange børn jeg har. Han skriver endda at der ikke er nogen fælle i det. Det kan der sandelig godt være, var det ikke Borris Becker, der måtte hoste op med et par millioner fordi han spillede blokfløjte med en rengøringskone i et kosteskab i Rio.

Men lad mig nu se. En enkelt negerstamme findes der vel i Afrika, hvor flertallet har den samme næse som mig. Et halv hundrede Vietnamesere har sikkert blå øjne og på Philippinerene så jeg en del hvide sidt jeg var derude, men det er nu ikke alle mine snart 500 venner på facebook jeg er far til.
I Danmark burde jeg da vide det, her findes jo Danmarks statistik, men for ikke at blive anklaget i for mange faderskabs sager, så vil jeg gerne have lov til at holde det for mig selv. Det skulle jo nødig gå mig som de to unge mænd i Sønderborg.
Under ringriderfesten var en ung pige blevet gravid. Hun udpegede to unge mænd, som værende det fædrene ophav til barnet, men de kunne ikke blive enig med dommeren om, hvem af dem der skulle betale, så den flinke dommer foreslog, at de deltes om det og betalte halvdelen hver.
Det fik den ene af drengene til at fare op af stolen og sige: Nej, Hr. dommer A ki`nner godt A regeler. Nær the tow steger lige ved A ringridning- så eret omrigning.
Tænk hvis jeg blev dømt til det blot i Danmark i min alder- Nej du kan tro nej Øjenvidne – den hopper jeg ikke på, men kender du en rengøringskone, der kan spille på blokfløjte, så kan jeg lokkes…..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-04-10 23:56

Jeg har tisset et ottetal - men hvad kan jeg bruge det til?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-04-10 00:55

Spørg din far eller skolelære - altså hvis ikke de er for gamle....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-04-10 16:32

Ballemand du har paseret de 13 år ?????????, eller er du ramt af en ond art af senpubertet, dit macho grundlag er; 1: hvor mange gange du har fået scoret et par købte piger, selvfølgelig fra østen og Afrika for der er vel ikke nogen normal bondepige, endsige hendes svigerfar, der ville binde an med sådan karl

2 : hvor mange venner du har skravet sammen på Facebook
3: at tilsvine folk på et helt personligt plan
4: jeg kender en som gerne vile spille blokfløjte med dig, hun hedder Olga the Nuts Donker er hermafrodit og medlem af dit lokale meningsråd. Du skal bare gå i bad 2 gange først sammen med en masse klorin, desværre har hun set dig på nettet, hvor du knæler ned ved det der døde indhegningsfår, og du ser jo ikke ligefrem sexet og særlig sober ud, men penge kan flytte grænser som du ved, så du må nok lægge de første 4 udlejningsjagter til side til Olga

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-04-10 19:51

r Olge rengøringskone? - det var det jeg spurgte om. Bette Knud Erik...

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 21:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål