/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Sachs Stamo 282 motor
Fra : HansELund
Vist : 808 gange
100 point
Dato : 22-04-10 00:19

Hej er der nogen der ved, hvor jeg kan finde data og tegninger af en SACHS STAMO 282 - totaktsmotor fra 1967?

Det bliver nødvendigt at skille motoren ad og derfor vil det være en fordel med lidt data..

MVH@ns

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 22-04-10 07:15

Kan dette give dig noget, fandt det på Google:
http://www.newsachsmotor.de/Stamo/ST_281_282/st_281_282.html
Mvh
Ole

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 22-04-10 08:06

Hej Ole

Tak, den side har jeg set, men mangler mere detalieret tegning. måske en eller anden lå inde med en reparationshåndbog..

MVH@ns

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-10 11:53

Samles omvendt af adskillelsen

Jeg hjalp engang min far med at dissekere en BFC totakter, der var sgutte mange dele, men da den var samlet havde vi "bare " glemt at påsætte et par ringe inderst på krumtappen