/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem er (var) P.E.K.
Fra : Tonganeseren
Vist : 3616 gange
50 point
Dato : 21-04-10 17:21

Der kom lige enn retur fra Ballegaard. Han skriver således - i sin vanlige venlige stil:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, men det er da godt du kan blive enig med dine D.L.S. venner...
Tillykke med det. Så længe du opretter en ny tråd kun med det formål at svine mig til, må du finde dig i at jeg svare igen i dit eget sprog.
Det var jo også Øjenvidnet, der skrev at du havde givet mig en fremstrakt hånd, som jeg ikke havde taget imod.
Han glemte blot at fortælle, at i mellem tiden havde både han og du svinet mig til igen...

Du har jo heller ikke ville svare på mit spørgsmål til dig om hvorfra du ved at jeg lyver, når jeg skrev at Poul Erik Krogen var min ven - Du kan læse om det i et gammelt D.L.S. blad artiklen hed brændestablen...
Nej, min ven så længe du fortsætter, så længe fortsætter jeg også, stol på det....

Og så kommer mit spørgsmål.
Hvem Fanden er Poul Erik Krogen????????????????????????????????????????????????????????

Bør man vide hvem det er??

Ballegaard mener at jeg har beskyldt ham for at lyve om bekendtskabet - men det er naturligvist ikke sandt. Der må være noget demens inde i billedet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 17:23

Hups Bent.
Har du været medlem af DLS???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-04-10 17:46

Citat
Har du været medlem af DLS???

-ja, UPS!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-04-10 17:49

- forresten, jeg kan godt huske Krogen. Skæg fætter, og intelligent!!! Så han har holdt sig langt væk fra bb1...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-04-10 18:01

Ja - jeg husker ham også tydeligt. Han havde det største fuldskæg jeg nogensinde har set!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 21-04-10 18:05

Som en kommentar til Tonganeserens indlæg, tillader jeg mig at kopiere det af mig tidligere indlæg, som udløste blacklistning hos SuperOraklet Bent Ballegaard-Knudsen:

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-04-10 10:16

--------------------------------------------------------------------------------
Til Ballegaard-Knudsen.

Nej hvor morsom en lille historie fra det virkelige(?) liv ! Det er sandelig en skam, at du ikke har haft glæde af denne unge lære(r) som blev ansat i den kristne friskole - det kunne du have haft brug og glæde af i dit liv; jeg tænker naturligvis på dit erhverv som forfatter, som hverken kan stave eller tegnsætte bare nogenlunde forståeligt - ental og flertal bliver nærmest voldtaget - en skændsel for din profession !
Der er ligeledes noget der ikke stemmer: Hvornår var det du var på langfart og i hvor lang tid knapt kunne tale dansk (?), havde heller ikke jagttegn mv ? Var det ikke i starten af 80'erne ? Det mener jeg du har fortalt i en tråd på et tidspunkt !
For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig. Nøjagtid samme skure som i sin tid med en anden kammerat der producerede våben og blev kongelig hofleverandør - "fint skal det være, men...."
Du er en fantast, en luset amatør og platugle, som den gode Egon Olsen nok ville have kaldt dig, såmænd nok også en aparte socialdemokrat af de virkeligt ægte - en rigtig salonsocialist.

De venligste hilsner
Provsten1
Tonganeseren er ganske uskyldig i den om Poul Erik Krogen - det var mig der skrev om det. Så mon ikke man med god ret kan kalde BB1 en løgnhals - igen ! Jeg vil såmænd gerne svare dig på spørgsmål du har stillet Tonganeseren om, hvorfor man ikke tror på din påstand om bekendtskabet med Poul Erik Krogen: Du er næsten altid fuld af løgn, uanset hvad du foretager dig ! Du er sørme heldig med, at så mange af dine "venner" ikke lever mere ! Hvorfor ? Så kan man ikke spørge dem om dette eller hint er sandt - DERFOR lille Ballegaard-Knudsen.

De allerbedste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-04-10 18:21

Hej Tonganeser.
Du kan læse lidt om P.E.K. her.
www.musikkrogen.dk/

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-04-10 18:47

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-04-10 17:49

--------------------------------------------------------------------------------
- forresten, jeg kan godt huske Krogen. Skæg fætter, og intelligent!!! Så han har holdt sig langt væk fra bb1...

Bravo Stouenberg - kan ikke siges bedre

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-04-10 19:06

Hans skæg var så stort, at bb1 ofte helt forsvandt inde i det, når de var på jagt sammen!

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 21-04-10 19:18

Citat
Ja - jeg husker ham også tydeligt. Han havde det største fuldskæg jeg nogensinde har set!

Poul Erik Krogen havde ikke skæg.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-04-10 19:27

Jo - det havde han... Og det var et stort skæg!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 19:41

At tombaneseren ikke kan huske er ikke noget nyt. Han skrev at jeg sku ikke kunne være ven med P. E. K. for han døde i 1984 og da var jeg på langfart - den største løgn, som jeg fangede ham i. Straks kom en af de andre hylere ind og så rettede Tombaneseren det til sidst i halvfjerserne.

At der byttes om på det hylerne skriver er ganske lige til, når mailerne flyver sådan imellem dem, som de gør...
Og smoki du har ganske ret P.E.K. havde kun skæg, hvis han havde været på druk i et par uger, det var desværre hans problem og det der var skyld i hans alt for tidlige død...
Vi der var hans venner forsøgte med alle midler at hjælpe ham med det problem, men det lykkedes desværre ikke, men sådan har mange andre af vore stor folkekære kunstnere også haft det.
Hvad med Otto Brandenburg, Kim Larsen og mange andre....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 19:59

Sådan skrev Toganeseren ordret den 20-04- 10 kl. 14:07

For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig.

Altså engang til fanger jeg Tonganeseren i en løgn,men er det så mærkelig når manden snart kalder sig E.B.Berthelsen for kort efter at skrive, at han skam ikke er denne person et menneske, der er så personspaltet kan ikke tænke klart også er det man glemmer, hvad man selv skrive og tror at man kan slippe godt fra det ved at blive ved med at lyve..
Tonganeseren er den største løgner, der findes.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 19:59

Forkert - Flash. P.E.K. havde ikke skæg, men han havde så meget hår på brystet, at man kun kunne se hans skaldede isse - næsten som et æg i en rede. Eneste forskel var at ægget kunne tale.

OK!! Per Krogen kan jeg ikke huske - selv om jeg som ung kom i Det Københavnske natteliv, men det ser da ud til, at han var en rimelig dygtig kapelmester, med de kunstnere han omgav sig med.

Peter (PEK) må have været ham den sjove fætter, der altid lød som om han var ved at kvæles i grin. Men der er noget der forvirrer begreberne. Ham den sjove, der talte med Wendelboaccent - hvem var så det?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 20:04

Okayyyy - det må så have været PEK. Han var en skæg fætter, det er nok det Flash mener. Nu husker jeg godt, at han undertiden optrådte i radioen. Fin humor med dybde. På grund af den megen hårvækst på kroppen lå hans humoristiske center også dybere end hos andre - mere dødelige. Right - Flash????

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 20:05

Du har jo selv tidligere skrevet Poul Erik Krogen dit fjols - er du allerede skide fuld man???

Det var tideligt du plejer ført at vrøvle senere på aftenen....

Forhold dig nu til det du skrev den 20-04-10 KL.: 14:07
- men indrømmet den løgn historie er det svært at forklare sig ud af. Sluttelig så lad mine venner i fred især de døde, som ikke selv kan forsvare sig.
Jeg er ganske sikker at Poul Erik Krogen ville havde givet dig et lag tøre tæsk havde han levet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 20:12

Dine venner - skriver du, Ballegaard, du har ingen venner.
Men tag så lige et kig på nedenstående, hvor jeg citerer Provsten. Kan du finde ud af det - ellers få en til at hjælpe dig?
Så tror Fanden, at du tumler rundt i igloen. Tag nu det kursus i dansk for bgynderere -eller køb et par nye briller - bedt er en kombination af begge dele..

Og her er Provstens svar/kommentar:

--------------------------------------------------------------------------------
Til Ballegaard-Knudsen.

Nej hvor morsom en lille historie fra det virkelige(?) liv ! Det er sandelig en skam, at du ikke har haft glæde af denne unge lære(r) som blev ansat i den kristne friskole - det kunne du have haft brug og glæde af i dit liv; jeg tænker naturligvis på dit erhverv som forfatter, som hverken kan stave eller tegnsætte bare nogenlunde forståeligt - ental og flertal bliver nærmest voldtaget - en skændsel for din profession !
Der er ligeledes noget der ikke stemmer: Hvornår var det du var på langfart og i hvor lang tid knapt kunne tale dansk (?), havde heller ikke jagttegn mv ? Var det ikke i starten af 80'erne ? Det mener jeg du har fortalt i en tråd på et tidspunkt !
For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig. Nøjagtid samme skure som i sin tid med en anden kammerat der producerede våben og blev kongelig hofleverandør - "fint skal det være, men...."
Du er en fantast, en luset amatør og platugle, som den gode Egon Olsen nok ville have kaldt dig, såmænd nok også en aparte socialdemokrat af de virkeligt ægte - en rigtig salonsocialist.

De venligste hilsner
Provsten1

Så har vi et fornuftigt udgangspunkt - når Bent ballegaard nu har blacklistet Provsten. Velkommen til.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 20:14

Fint, Ballegaard, at du hjalp en alkoholiseret ven. Du glemte bare dig selv i den forbindelse. Da du ingen venner har, må du leve med dit problem. Hik!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 20:15

Manner - hvor denne tråd accellererer hurtigt - o-100 på 2,1 sekunder.

Jeg glemte lige et spørgsmål til Ballegaard.
Øh, var PEK Kongelig Hofleverandør??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 21:50

Øh - du ved, "vis mig dine venner, og jeg kan fortælle dig hvem du er". Remember???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 22:30

Det er sku da bedøvende lige gyldigt hvad provsten skriver, når du følger det op med dine løgne!!

- Men som sædvanligt du vil aldrig indrømme når du har skidt i bukserne. Det ved jeg for jeg kender dig efterhånden.
Der findes heldigvis ikke andre end dig, der er så fuld af løgn og samtidig har det så svært med at indrømme en fejl.

Du skrev: For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig.

Det er dine egne ord her i tråden og det kan du altså ikke lyve dig fra, hvor meget du så end vil prøve på det..

Jeg fangede dig og det er en skøn fornemmelse.

Selvom en hver jo efterhånden kan se og forstå at et sølle alkoholiseret menneske som dig, kan man kun have medlidenhed med og det har jeg skam også, men hjælpe dig, som jeg forsøgte det med P.E.K. Det anser jeg for håbløst,at de kan bruge dig i D.L.S. er sku` også deres problem

På et eller andet tidspunkt opdager de jo nok, at de endnu engang har begået en fejl

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 22:39

Du er en klovn - Bent Ballegaard.

Hvis du ellers kan se gennem alkoholtågerne, vil du kunne læse, at det var Provsten som skrev de bevingede ord. Jeg citerede hans indlæg.

[B]Derfor afventer jeg en uforbeholden undskyldning fra din side.[/B]
Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 22:42

Se nu her - før du kvajer dig yderligere:
Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 21-04-10 18:05

--------------------------------------------------------------------------------
Som en kommentar til Tonganeserens indlæg, tillader jeg mig at kopiere det af mig tidligere indlæg, som udløste blacklistning hos SuperOraklet Bent Ballegaard-Knudsen:

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-04-10 10:16

--------------------------------------------------------------------------------
Til Ballegaard-Knudsen.

Nej hvor morsom en lille historie fra det virkelige(?) liv ! Det er sandelig en skam, at du ikke har haft glæde af denne unge lære(r) som blev ansat i den kristne friskole - det kunne du have haft brug og glæde af i dit liv; jeg tænker naturligvis på dit erhverv som forfatter, som hverken kan stave eller tegnsætte bare nogenlunde forståeligt - ental og flertal bliver nærmest voldtaget - en skændsel for din profession !
Der er ligeledes noget der ikke stemmer: Hvornår var det du var på langfart og i hvor lang tid knapt kunne tale dansk (?), havde heller ikke jagttegn mv ? Var det ikke i starten af 80'erne ? Det mener jeg du har fortalt i en tråd på et tidspunkt !
For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig. Nøjagtid samme skure som i sin tid med en anden kammerat der producerede våben og blev kongelig hofleverandør - "fint skal det være, men...."
Du er en fantast, en luset amatør og platugle, som den gode Egon Olsen nok ville have kaldt dig, såmænd nok også en aparte socialdemokrat af de virkeligt ægte - en rigtig salonsocialist.

De venligste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 22:43

Kom så med den undskyldning - tumpe.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 22:59

Det er sku`da bedøvende lige gyldig om du skriver af efter Provsten eller andre. Det er dig og kun dig der skrev,som du gjorde. Derfor er det også dig der har kvajet dig

Skriver man af efter en anden som du gjorde,så kan man ikke være uenig med det der ER skrevet, så skulle du havde skrevet. Provsten er helt forkert på den. Det var i slutningen af 70`erne at bb1 kom tilbage til Danmark, men det skrev du ikke, for du ville svin mig til,men den gik altså ikke

Desuden nægtede du jo også i det hele taget at kende til personen P.E.K. - den var også for dum.

Så nogen undskyldning har du ikke gjort dig fortjent til - tvært imod så har du indnu engang vis dit sande ansigt og tak for det

Min vagt slutter om godt en time og der er lige nogle opgaver der skal løses inden,så ikke mere herfra nu.....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 21-04-10 23:14

Lille dumme Ballegaard-Knudsen.

Tonganeseren har ganske ret - alt det du har forsøgt at skyde ham i skoene, er altså skrevet af mig !
Det er stadig det sorte der er bogstaverne. Når de bliver sammensat i et bestemt system, kaldes de ord. De bliver så til sætninger, som de fleste forstår betydningen af, desværre ikke dig, men det kan jeg ikke hjælpe dig med.

Så skynd dig nu at give Tonganeseren en uforbeholden undskyldning !

De bedste hilsner fra en fan
Provsten4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 21-04-10 23:36

Knudsen nu må vi liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggeeeeeeeeeeee holde tungen lige i munden du har selv skrevet, at du ikke boede i Danmark fra 1976 til 1981

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-04-10 00:01

Var det dengang han var raketspecialist i Sydafrika. Det har han nemlig også skrevet. Det må have været dengang i ,70´erne, hvor man havde noget kørende med apartheidlovgivningen. Føj for den grimme dumme. Ballegaard skriver side op og ned om Safari Holger, og så er Ballegaard ikke en skid bedre selv. Fydafødaforenmaveplasker.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-04-10 00:04

Citat fra Ballegaards indlæg:
Nu er han jo på røveren, fordi han igen har læst forkert.

Citat: "Det er sku`da bedøvende lige gyldig om du skriver af efter Provsten eller andre. Det er dig og kun dig der skrev,som du gjorde. Derfor er det også dig der har kvajet dig"

Jamen hvad så hvis jeg citerer fra Det Gamle testamente, skal jeg så også gøres til forfatteren?? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Non capito - capice?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-04-10 00:21

Raket-Knudsen eller the Roket boy har selv skrevet han boede i udlandet fra 1976 til 1981, så når Danmarks Werner von Braun påstår, på hans hjemmeside, at jagten igen fik tag i ham i slutningen af 1970 `erne, så er det vist det man kalder en LØWN

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 05:14

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-04-10 00:21

--------------------------------------------------------------------------------
Raket-Knudsen eller the Roket boy har selv skrevet han boede i udlandet fra 1976 til 1981, så når Danmarks Werner von Braun påstår, på hans hjemmeside, at jagten igen fik tag i ham i slutningen af 1970 `erne, så er det vist det man kalder en LØWN
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvor har jeg skrevet det - du må da kunne bevise din påstand. Jeg har bevidst at både tombanesere,provsten og nu dig er fulde af løgn og mennesker, der er det debattere jeg ikke med...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-04-10 06:30

Raket Knudsen skrev at Hvor har jeg skrevet det - du må da kunne bevise din påstand. Jeg har bevidst at både tombanesere,provsten og nu dig er fulde af løgn og mennesker, der er det debattere jeg ikke med...
Sååååååååååååååå nu er det så de ærede medlemmer af forenings danmark skal holde ørene stive, og her kommer så svaret Werner von Braun Knudsen
Citat
Jeg har boet der fra 1976 til 1981 og besøgt landet mange gange siden.

Det citat er hentet fra denne side, det er det sidste indlæg på siden
http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/forum/filippinerne_forum_advarsler.htm

Hvad så Knudsen? hvilke bortforklaringer vil du nu komme med?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 06:47

r der intet der hedder fly???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 06:48

Og stadig væk Jeres påstand var, at jeg ikke var i DK i 1984 husk det...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-04-10 08:38

BB1

Hvem fanden har påstået du var boede i udlandet i 1984 ??

Det må være grimt at blive opdaget når man lyver - igen har Sandhedsvidnet hudflettet dine "argumenter", Bendt von Ballegård-Knudsen Braun !!

Hvor mange børn er det du har ? Der er ikke nogen fælde i spørgsmålet, blot alm. nysgerrighed ?

Øjenvidnet1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 12:06

Øjenvidne følg nu med i tråden inden du dummer dig endnu mere

Påstanden fra både Tonganeseren, Sandhedsvidnet og provsten var: At jeg kunne ikke have kendt P.E.K. fordi jeg ikke havde bopæl i Danmark i 1984 da han døde...

Hele denne tråd har I HYLERE så brugt på, at svine ikke allene mig til med løgnagtige på stande, men også mine afdøde venner. Både P.E.K. og H.M.P..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er simpelthen under lavmål og det finder jeg mig ikke i!!!!

Derfor kan I også hyle og skrige lige så meget i har lyst til - denne sag tabte I også på gulvet og er det ikke mærkeligt, at fire kloge Åger, der ved så meget om min person. Ikke har fundet ud af at hvis jeg påstår noget så er det rigtigt. Hvis jeg derimod på forhånd skriver, at det er en historie eller skrøne. Ja så er det det..

Send I nu blot en mail til den gode Hr. Tonganeser/E.B.B. og sig til ham luk din tråd....
Den er ikke bedre vær

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-04-10 13:10

Bendt von Ballegård-Knudsen Braun.

Fortæl nu, stille og roligt, hvem og hvor nogen har påstået, at du ikke boede i Danmark i 1984 ???
Der er ikke nogen der sviner dig til med løgnehistorier, de historier du tror andre fabrikerer, kommer blot fra dig selv ! Med hensyn til dine afdøde venner, er der ikke nogen der har svinet dem til, tværtimod !

DETTE ER ET CITAT DETTE ER ET CITAT DETTE ER ET CITAT
"Derfor kan I også hyle og skrige lige så meget i har lyst til - denne sag tabte I også på gulvet og er det ikke mærkeligt, at fire kloge Åger, der ved så meget om min person. Ikke har fundet ud af at hvis jeg påstår noget så er det rigtigt. Hvis jeg derimod på forhånd skriver, at det er en historie eller skrøne. Ja så er det det.. "
DETTE ER ET CITAT DETTE ER ET CITAT DETTE ER ET CITAT

Jeg har tydeligt tilkendegivet, at ovennævnte citat er et citat, blot til din orientering, inden du nu begynder at få galt fat i noget der ikke er !
Du skriver i ovennævnte citat at vi har tabt sagen - hvilken sag ? Det undrer mig såre, at du kan være i tvivl om, hvor vi har den viden vi har om dig !! Du leverer jo selv alle oplysninger på nettet i diverse fora, samt en ikke ubetydelig del fra et nøje kendskab til dig fra hunde- og jagt-verdenen.
Netop alle disse steder dummer du dig ufatteligt meget ! Din påstand om at man altid kan stole på dine påstande er til at dø af grin over - men det er måske også meningen ?

Tør du svare ??

Øjenvidnet2°

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 13:23

Hej Tonganeser, du kom ellers med et godt og rammende indlæg i en tidligere tråd.
Menæh, er det ikke den debatform du, Øjenvidnet, Sandhedsvidnet, Provsten og bb1 lige netop rammer nu.??

"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""

. . . . og 20 år efter:

"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""
"Jow du har"
"Næj, det hår a æt"
Jow du har"
"Næj, det hår a æt""

Fortsat god debat....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 14:00

Tør du svare ??

Øjenvidnet2
------------------------------------------------------------------------------------------------
Selvfølgelig klovn,men det er jo omsonst,når du ikke fatter en skid og samtidig fortsætter med at vrøvle omkring min person.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-04-10 16:57

r der intet der hedder fly??? skriver Raket Knudsen og dermed vil du påstå du har taget flyveren far fiippinerne, hver gang du har fået en jagtinvitation, ahhhhhhhhhhhhh den historie skal du vist helt til Århus med, før den bliver troværdig, svar nu på hvorfor du skriver et på din hjemmeside, altså jagten fik tag i dig sidst i 1970´erne og så noget andet på dette link, svaret kræver ikke at man er raketfysiker
http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/forum/filippinerne_forum_advarsler.htm

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-04-10 17:04

Nej, men det kræver at man har så meget hjerne, så man kan forstå, at i vore moderne tider kan man sagtens opholde sig ½ år et sted og ½ år et andet i en overgangsperiode.

Men det var jo slet ikke det sagen drejede sig om, den drejede sig om, at I HYLERNE påstod at jeg ikke kunne havde kendt P.E.K. fordi han døde i 1984 og da var jeg ikke i DK..

Kan I ikke holde jer til det sagen drejer sig om, slutter jeg her......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-04-10 19:17

Her er en anden forklaring på, hvad en fis i en hornlygte er for noget.

Hornlygte - Wikipedia, den frie encyklopædiTidligere kaldtes tællelys for fis, og deraf kommer udtrykket en fis i en hornlygte, der i dag anvendes som slang for noget, der ikke rigtigt er noget. ...
da.wikipedia.org/wiki/Hornlygte - Cached - Lignende

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-04-10 19:58

BB1

CITAT CITAT CITAT

"at I HYLERNE påstod at jeg ikke kunne havde kendt P.E.K. fordi han døde i 1984 og da var jeg ikke i DK.."

CITAT CITAT CITAT

Var du ikke i DK i 1984 - så er der da slet ikke noget der passer sammen ????

Prøv nu at samle dig sammen og svar på de spørgsmål der er stillet og lad være med at beskylde så den ene, så den anden for noget, vedkommende ikke har andel i - tag dig nu god tid ! Du ved jo sikkert nok, at hastværk er lastværk !

Øjenvidnet14

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-04-10 21:36

I skal heller ikke snydes for et par bevingede ord....

I 1993 besluttede den amerikanske regering at finansiere et projekt, der skulle udforske hvorfor hovedet på en mands penis er større end resten af den.

Efter et års forskning og 180.000 dollars, konkluderede man, at meningen med dette var, at give manden større nydelse ved sex.

Efter at amerikanerne havde afsluttet deres forskning, besluttede franskmændene at lave deres eget projekt.

Efter 3 års forskning og 250.000 dollars, konkluderede man, at meningen var at give kvinden større nydelse ved sex.

Danskerne, som var utilfredse med resultatet, besluttede at de også ville forske i dette.

Efter 2 uger og 75,25 kroner, konkluderede de, at meningen med at hovedet på mandens penis er større end resten, er, at forhindre mandens hånd i at flyve af og ramme ham i panden......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-04-10 21:46

Men historien om Turner Brown er heller ikke ueffen. Den skal arkiveres.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-04-10 13:44

- og en fra det virkelige liv.

Den unge kvinde er hos gynækologen.... hun hører lægen sige: masturberer du.?
øhhh ja siger hun - kan det virkeligt ses.?

Lægen gentager sit spørgsmål, og denne gang hører hun det rigtigt.... hva' studerer du.?

(prøv at sige begge dele og lyt.... det er faktisk meget svært at høre forskel....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-04-10 14:41

Jeg så engang en liste over navne - den havde at gøre med udenlandske navne, hvor udtalen fik en helt anden drejning - F.eks. Mr. Dick.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-04-10 19:58

Endelig er ti øren ved at falde for øjenvidnet..

Ja, det ER rigtig som du citerer det V A R hylrne Tompaneseren og provsten, der påstod at jeg ikke var i Danmark i 1984.

Citat fra et Øjenvidne,som nu efter mange indlæg endelig forstår:
Var du ikke i DK i 1984 - så er der da slet ikke noget der passer sammen
Citat slut..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-04-10 20:49

I Guder!!!!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 23-04-10 20:53

Ballerøv din lille tæge, hvorfor føre du dig frem her, når du ikke tolere nogen eller noget i din egen lille verden, hvor du kan udelukke folk , du er da et lille forhultet løgnagtigt pjok, blottet bare for lidt format.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-04-10 21:40

Netop derfor blev du udelukket. Du er en af dem,herinde som har to navne og sådanne persone.
Har jeg ikke lyst til at debbatere med.

Det samme gælder Tombaneseren/ E.B.Berthelsen.. Hans yndlingsudtryk er netop i guder. Det er måske noget af det han tog med sig, da han blev smidt ud fra paradiset...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-04-10 22:12

Netop derfor blev du udelukket. Du er en af dem,herinde som har to navne og sådanne persone.
Har jeg ikke lyst til at debbatere med.

Det samme gælder Tombaneseren/ E.B.Berthelsen.. Hans yndlingsudtryk er netop i guder. Det er måske noget af det han tog med sig, da han blev smidt ud fra paradiset...

Ovenstående skrev Ballegaard.

Jeg ved ikke hvad I andre føler, men især oventående indlæg gør stort indtryk på mig. Det er jo uhyggeligt. Det er som at kigge ind i den mørkeste fortid med religiøs fanatisme. Nu må du holde op, Ballegaard - det du lige skrev er alt, alt for meget.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 24-04-10 07:49

Kære bb1
Citat
Nej, men det kræver at man har så meget hjerne, så man kan forstå, at i vore moderne tider kan man sagtens opholde sig ½ år et sted og ½ år et andet i en overgangsperiode.

Skal ovenstående som du har skrevet, forstås sådan at du kun var hjemme i bukkejagten?
TRD

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-04-10 08:02

Det nærmeste Knudsen har været PEK er at han har siddet ved siden af ham til en jagtfrokost Knudsen er du i familie med ham her?
Karl Friedrich Hieronymus, Baron von Münchhausen (1720 - 22. februar 1797) var en tysk baron, der især i eftertiden er kendt for sine løgnehistorier, som er blevet genfortalt i mange versioner

Baronen blev født på slottet Bodenwerder og som ung page tjente hos fyrst Anton Ulrich II af Brunswick-Lüneburg. Han blev kornet i Brunschwigske Regiment og med Anton Ulrichs udnævnelse til feltmarskal i 1739 en del af det russiske kavaleri, hvor han tjente indtil 1750 og deltog i to krige mod tyrkerne. Undervejs steg han i graderne, først som kaptajn og til slut som ritmester. Herefter trak han sig tilbage og levede på sit gods, hvor han var optaget af jagt og samvær med sin udstrakte vennekreds.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-04-10 09:28

Ballegård-Knudsen

Hvor er det dejligt at se dig smile - det er vi bestemt ikke vant til ! Desuden er det dejligt at kunnet konstatere, at du efter råd fra mig har givet dig god tid til at svare- desværre er svaret som man kunne forvente - intetsigende og fuldstændig "dav mand økseskaft".
Iøvrigt er der ikke nogen der har påstået, at du IKKE var i Danmark i 1984 !! Hvis du er af anden opfattelse, bedes du venligst vise mig, hvor det står !!??

Øjenvidnet12

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-04-10 10:23

Baron Von Ballerøv dit pjok, du vil ikke lege med Tonganeseren og undertegnede, hvad fanden laver du så her i Tonganeseren´s indlæg din kvajpande en gang snylter altid snylter.

Du hænger på som en anden lxodes ricinus. Vil ikke håbe at Løvenholt er lige så misligholdt, som den hjemmeside du halter rundt med, dårlig reklame for godset, at de har en så middelmådig jagtlejer og en med en så anløben karakter det er ikke et gods værdigt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 11:03

Er det ikke besværligt Øjenvidne snart at være den ene og så den anden,bytter du aldrig om på koderne imellem Bettewisser (lille Knud Erik ) og så Øjenvidnet123456789

Du kunne jo heller ikke finde ud af hvad der var skrevet tidligere i denne tråd,hvor må det være svært for dine omgivelser, at du opfatter så dårligt!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-04-10 11:10

Hvor bliver svaret af

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-04-10 11:15

HOV jeg glemte lige at spørge dig Knudsen, har du copyright på ordet "Kratlusker-en"

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-04-10 11:49

Ballegård-Knudsen

Dette er et citat af en tidligere kommentar til dig:

"Iøvrigt er der ikke nogen der har påstået, at du IKKE var i Danmark i 1984 !! Hvis du er af anden opfattelse, bedes du venligst vise mig, hvor det står !!??"

Citat slut

Hvornår får jeg svar på dette spørgsmål ??

Øjenvidnet24

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 13:11

Hallooooo - Ballegaard:

Du skrev følgende:

At tombaneseren ikke kan huske er ikke noget nyt. Han skrev at jeg sku ikke kunne være ven med P. E. K. for han døde i 1984 og da var jeg på langfart - den største løgn, som jeg fangede ham i. Straks kom en af de andre hylere ind og så rettede Tombaneseren det til sidst i halvfjerserne. Du skrev den

Hvad med en beklagelse fra din side??? Er du ikke voksen nok til at undskylde??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 13:44

Ballegaard!
Du skrev nedenstående:
--------------------------------------------------------------------------------
Er det ikke besværligt Øjenvidne snart at være den ene og så den anden,bytter du aldrig om på koderne imellem Bettewisser (lille Knud Erik ) og så Øjenvidnet123456789

Jeg kan fortælle dig, at Øjenvidnet, Sandhedsvidnet , Betterwisser og Franzen er fire (4) forskellige personer.

Du kan tro mig - eller lade være, men det forholder sig altså som jeg har skrevet. Muligvis griber det forstyrrende ind i dit univers, men det er altså en smule komisk, at du hele tiden forsøger at anbringe dine "klodser" i noget der passer ind i dit kram.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 14:06

. . . . . og Knud Erik, som åbenbart har gjort dig et eller andet, deltager ikke på Kandu-siden.

Satans også - ikke sandt - Ballegaard.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-04-10 14:39

Det ser ud til ham Knud Erik, virkelig har haft fat i vingebenet på Knudsen
Hvor bliver svaret af jeg har stillet dig den 24-04-10 11:15

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 14:53

Hvilket spørgsmål? Det kan da ikke have været et af særlig betydning for offentligheden, så havde jeg selvfølgelig svaret - det høflige menneske jeg nu engang er!!!

Læste forresten lige i dag, at alle (ca. 10 ) lokale formænd og næstformænd i Dansk Land og strandjagt r inviteret til landsmøde på en midt Jysk kro. I indbydelsen stod der: Vi indleder landsmødet med at få noget godt at spise og drikke!!!!!!

Hvem er det der har vrøvlet om, at Jægerforbundet æder og drikker medlemmernes penge op - føj for en dobbeltmoralsk holdning.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 14:57

Hallooooo - Ballegaard:

Du skrev følgende:

At tombaneseren ikke kan huske er ikke noget nyt. Han skrev at jeg sku ikke kunne være ven med P. E. K. for han døde i 1984 og da var jeg på langfart - den største løgn, som jeg fangede ham i. Straks kom en af de andre hylere ind og så rettede Tombaneseren det til sidst i halvfjerserne. Du skrev den

Hvad med en beklagelse fra din side??? Er du ikke voksen nok til at undskylde??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 15:43

Undskylde hvad din torsk - det var da dig der bragte den sag frem

Ikke engang dit citat nu er rigtigt - så hvad skal jeg undskylde, at du er en - det må du selv undskylde.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 18:18

Undskylde hvad din torsk - det var da dig der bragte den sag frem - skriver Ballegaard kl. 15:43.

Åh, Herregud da. Jeg har altid vidst at Ballegaard er dum, men nu ser det ud til, at vi skal længere ud af skalaen.
For Fanden da - Ballegaard. Når ikke engang HH kan overbevise dig om "skyldsspørgsmålet" - så er der nok ikke mere at gøre.
Hold da helt op. Men så har Ballegaard for tid og evighed placeret sig i kategorien for dårlige tabere og tøsedreng.
Hjertelig tillykke.
Jeg lader lige tråden køre et par dage endnu - til ære for Ballegaard.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 20:22

Tak skal du ha`- men behold blot æren selv. Er den give af dig er den netop værdiløs.

Du kan ikke bortforklare,at du skrev: Du kan ikke have været ven med P.E.K. for han døde i 1984 og da var du på langfart...

Men selvfølgelig er du ikke Tombaneseren,men en helt anden så må jeg jo undskylde,men så bevis lige det først..

Efterhånden tror jeg sku` ikke det var kunskabenstræ hende med den lilla ble fik dig til at stjæle et æble fra.... Så det er helt synd at I blev smidt ud..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-04-10 21:20

Du kan ikke bortforklare,at du skrev: Du kan ikke have været ven med P.E.K. for han døde i 1984 og da var du på langfart...

Tjae - hvad kan man gøre for at trænge i i hovedet på Ballegaard? En næsten umulig opgave.
Men - for god ordens skyld kommer her - for 10. ende gang den lille hurdle omkring Ballegaards bekendtskab med PEK, og det var squtte mig der skrev de bevingede ord:

. . skrev den kjære Ballegaard.Der er ligeledes noget der ikke stemmer: Hvornår var det du var på langfart og i hvor lang tid knapt kunne tale dansk (?), havde heller ikke jagttegn mv ? Var det ikke i starten af 80'erne ? Det mener jeg du har fortalt i en tråd på et tidspunkt !
For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig. Nøjagtid samme skure som i sin tid med en anden kammerat der producerede våben og blev kongelig hofleverandør - "fint skal det være, men...."
Du er en fantast, en luset amatør og platugle, som den gode Egon Olsen nok ville have kaldt dig, såmænd nok også en aparte socialdemokrat af de virkeligt ægte - en rigtig salonsocialist.

De venligste hilsner
Provsten1
Tonganeseren er ganske uskyldig i den om Poul Erik Krogen - det var mig der skrev om det. Så mon ikke man med god ret kan kalde BB1 en løgnhals - igen ! Jeg vil såmænd gerne svare dig på spørgsmål du har stillet Tonganeseren om, hvorfor man ikke tror på din påstand om bekendtskabet med Poul Erik Krogen: Du er næsten altid fuld af løgn, uanset hvad du foretager dig ! Du er sørme heldig med, at så mange af dine "venner" ikke lever mere ! Hvorfor ? Så kan man ikke spørge dem om dette eller hint er sandt - DERFOR lille Ballegaard-Knudsen.

De allerbedste hilsner
Provsten1

Konklusion:
Ballegaard er en tumpe, som ikke kan hitte rundt i det han og vi andre skriver. Han er samtidig en løgnhals og en sølle stakkel, som ikke kan tage den naturlige konsekvens af at have taget fejl.
Bøvs - Ballegaard.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-04-10 22:48

Se nu og nu er det for sidste gang jeg gider skrive noget i denne sag:

Det var godt nok Provsten, der først betvivlede mit kendskab til Poul Erik Krogen - men uanset hvordan han drejer og vender sig, så var det Tombaneseren E.B.Berthelsen, som fulgte sagen op og kørte videre i samme rille.
Lige så vel som han gør det nu - i det foregående indlæg ( ellers må Provsten, Tonganeseren og E.B.Berthelsen være en og samme person ). Han sviner stadig både mig og mine venner til og sådan noget kan man ikke forlange en undskyldning for..

Jeg er ganske sikker på, at de der stadig følger med herinde kan se og bedømme hvem der har ret og hvem der har uret i denne sag...

Den viser med alt tydelighed, at Tombaneseren E.B.Berthelsen er et menneske som har det meget svært med sig selv og sine omgivelser og derfor altid vil komme i konflikt med andre. Derfor er han også en farlig mand ikke kun for Dansk Land og Strandjagt, men for alle Danske jægere.

Sluttelig vil jeg blot ønske, at han ikke spiser og drikker for meget når han nu skal til landsmøde for husk kontingentet i Dansk Land og strandjagt er jo ikke så højt.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 01:00

Så siger vi det, og det er nok det nærmeste vi kommer til en beklagelse fra din side - Ballegaard. Iflg. din snørklede hjerne må Tonganeseren være samme person som Provsten, Øjenvidnet, Franzen, Sandhedsvidnet og alle de som ikke er enige med dig. En helt igennem fantastisk tanke, som kun kan være undfanget af en vis Ballegaard, som på andre hjemmesider blev snuppet i at deltage under mange forskellige pseudonymer. Tyv tror hvermand stjæler - siger et ordsprog, og det ser vi så et eksempel på her.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 04:39

- indnu engang usande udokumenterede påstande - manden må være syg om han så er den ene eller anden - vælg selv....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 25-04-10 08:10

Til Ballegaard-Knudsen

I din komentar i går kl. 22:48, skrev du:

"Det var godt nok Provsten, der først betvivlede mit kendskab til Poul Erik Krogen - men uanset hvordan han drejer og vender sig,"

Jeg har aldrig skrevet som du skriver, at jeg BETVIVLEDE dit kendskab til Poul Erik Krogen - så vær så venlig at få læst på lektien, inden du skriver sådan noget opspind !!

At nogle, som du kalder det, sviner dig til, har du kun dig selv at takke for med de løgnehistorier og injurierende udtalelserdu disker op med. Derimod er der ikke nogen der sviner dine venner til, specielt ikke de afdøde, så må vi lige få salontonen !!

Med venlig hilsen
Provsten8

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 09:59

Det er sku`da Tombaneseren, der bliver ved med at påstå, at det er dig der er synderen inlæg:

24-04-10 KL.21:20
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men lad os slutte af med at få trådens spørgsmål besvaret: Hvem er (var) P.E.K. han var søn af en købmand i Ålborg. Han blev en af landets førende ko-mikker.Da jeg lærte ham at kende havde han en kro og var godt igang rundt omkring med forestillinger. Han skulle som en af de allerførste have en svømmepøl af glasfiber,som min ungdoms ven E.B. skulle levere,det var lidt af en sensassion den gang at et så stort emne med en kran skulle hejses ind i haven og sikken en indvielsesfest vi havde.
Pol Erik havde et problem med alkohol,det slog ham på et tidspunkt helt ned i kælderen, men en anden af os begge bekendt og nu nævner jeg ingen bogstaver for hun er nulevende og jeg skal ikke have flere af mine venner svinet til her, hverken af provsten, Tonganeseren eller hvad de nu gider at kalde sig i dag. Tilbød P.E.K. at han kunne bo hos hende,det var i en lille by i hvis nærhed, min fætter havde haft den samme jagt i næsten 30 år. Der mødtes P. E. K. og jeg igen
Og der i samme by døde P.E.K. alt for tidligt.....

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 50 point
Dato : 25-04-10 10:31

Baron Bent Ballegaard-Knudsen

Det jeg har betvivlet er dit VENSKAB med Poul Erik Krogen !!
Jeg tror nok de fleste kender til PEK fra radio og tv - men at du skulle, via din afdøde fætter have været ven med ham, er usandsynligt !
Hvis det er tilfældet, ville jeg i i dit sted skamme mig så grueligt over den behandling du og dine "venner" gav PEK, ved at slæbe ham med på Grædstrup Kro i flere dage, vel vidende at han havde et stort alkoholproblem !! Fy for nogle venner !!!

Jeg håber du må have en god søndag med en rigtig god samvittighed !

Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-04-10 11:37

Da jeg desværre ikke kan svare Ballegård-Knudsen direkte i hans tråde, tillader jeg mig at benytte Tonganeserens åbne tråd. Nedenstående er citeret fra en "historie" den store forfatter og løgnhals har begået:
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 10:25
--------------------------------------------------------------------------------
"Nu må vi hellere få denne fortælling afsluttet:
Tombaneseren/E.B.B. skolelæren,som blev smidt ud af det helligeland (paradisets have) fordi skolelæreinden med den lilla ble og 2 cv havde lokket ham til at spise et æble, så han havde forstået hvad bogstaverne A og Æ betød, samt lært at spille på blokfløjte,sammen med rengøringskonen, når hun stod og vaskede trapper.
Han flygtede lige så langt, som 2 cv`en kunne køre på en tank benzin nemlig helt til Falster, for der boede hende med den lilla bles forældre, men da den lilla ble fandt ud af at lille nold Knud Erik var blevet født, så smed hun skole læren ud og havd der så skete indtil han kom til at bo sammen med de rige i rødvins området. Det ved jeg ikke så meget om,så her må jeg have hjælp.

Derfor opfordre jeg ALLE til at digte videre på historien, der er sikkert nogen, der godt kunne tænke sig, at få del i bibliotekspengene Øjenvidnet eksempelvis..

Så hermed er historien givet fri - kom igang ved tastaturet - digt videre. Jeg skal nok hjælpe til, hvis I kommer for langt væk fra emnet - jeg kender da noget til hvad,der er foregået i og omkring Humlebæk..."
Og alt dette skulle komme fra et menneske, hvis liv ikke har været så pletfrit som han gerne giver udtryk for, hvor ærlighed og sandhed går hånd i hånd ? Jeg kunne lukke meget mere op for godteposen, men på det plan som han selv bevæger sig i, vil jeg alligevel ikke synke !
Igen nævner han navnet på en nulevende person, som i lidet flatterende vendinger bliver udstillet til spot og spe !! Fy for satan for en opførsel !!
Jeg håber ikke nogen vil deltage i hans opfordringer til at digte videre.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 12:00

Tak for ordene - Øjenvidnet4.

Manden er jo rablende sindsyg, og det er så det. De sidste par dages skriblerier om Paradisets Have, æblespisning etc. har endnu engang bevist, at vi har at gøre med et menneske, som rettelig burde være spærret inde på en galeanstalt.
Havde der så blot været blot et gran af sandhed i Ballegaards udgydelser, men det er der jo ikke, når det kommer til hans tidligere bekendte - den efterhånden vidt brømte E.B.B. Ikke en eneste sætning er sand. For det første kom E.B.B.`s kæreste dengang fra Sønderjylland, for det andet flyttede E.B.B. og konen + kærester til Sønderjylland, hvor E.B.B. endte som en agtet overlærer, indtil han skiftede branche.
E.B.B.`s nuværende kone kommer heller ikke fra Falster - men fra Lolland, hvor hendes far havde en dejlig gård.
Jeg er lidt bange for Ballegaards ve og vel. Han kan hverken læse eller skrive, og dertil kommer at han let bliver konfus. Han roder rundt i historier og sladder og kan slet ikke finde ud af noget. En dag glemmer han nok hvem han er - og så håber jeg da, at ingen fortæller ham derom.
Nu skal reviret inspeiceres - så afsted det går. God Søndag til alle.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-04-10 12:25

Det siger vel alt om Bent Ballegård Knudsen og hans ubændige forfølgelses trang, og paranoide opførsel overfor mennesker, som har taget ham med snitterne i kagedåsen, eller ikke er på hans linje, og det er unægteligt meget ,når der tales om skudte tamfår i indhegninger, udsætning og genindfangelse af vagtler til hundetræning. Deltager i strækmarch når DJ meldere ud, og desværre med meget mere.

Han bruger alle midler, løgne, trusler jeg og selv de kongelige og USA army, drager han ind i hans fantast verden, også afdøde forfattere bliver taget i ed, han fornægter heller ikke det sidste halmstrå i hans vindmølle kamp, nemlig Edens Have intet er ham helligt. Det kan godt være du kan få din hunde og familie samt specielt købte venner til at krybe for dig, men herinde får du svar på tiltale, selv om du viser syge tendenser, så behørig hensyntagen til den mentale tilstand bør ikke tages her.

Hvorfor skulle vi tilsvine en mand fra Humlebæk dit lille skarn, for som du selv skriver vi skal DIGTE videre på historien, så har du da fattet lidt, det er atter igen løgn fra ende til anden. Det er en ny Ballesvinestreg bare for at have nogen at skrive med, var det sådan digter Ballegård fik kratluskeren dannet, andre skrev den for dig? så du kunne stjæle titelen digter, ligesom du kalder dig hundetræner og jægere, den ligger sgu lige til højrebenet.
i alting din gøgeunge, hvorfor skriver du sammen med Tonganeseren, når du har bandlyst ham i din tråd her på hans ? fordi du lider af skrivediarre og du vil blive tiet ihjel som på alle andre fora, hvis du ikke kunne springe på her som en anden snylter.
Vil du prøve på at male mig rødhåret og sætte noget til salg af mit, dit lille ejendommelige væsen og jage mig ud af byen, sammen med en hordre andre hellige, det kunne blive spøjs du er desværre en skidt karl, og den historie har du selv fortalt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 12:35

- I har nok problemer og Lolland den var gå- manden påstår selv, at hans svigerfarsgård ligger i nord sjælland.Nå har han blot fået en ny svigerfar - ja, det sker jo.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 14:39

Dagens bedste vittighed (usande påstand) at Tonganeseren/E.B.Berthelsens nuværende svigerfars fantastiske jagt skulle være på Lolland

E.B.Berthelsen har med billeder og tekst på Jagtformidling flere gange pralet med det store antal kronhjorte, som findes på hans svigerfars jagtgård i Nordsjælland. Han har endda taget gipsafstøbninger af noget han kalder kæmpe hjorten, men som enhver kan se er en ko.

- men lige meget Jeg ønsker blot at hylerne vil gøre sig den ulejlighed at fortælle mig og alle andre, siden hvornår der er kommet fritlevende kronvildt til Lolland???????????

Nej, vel - måske et par stykker i Knutenborg,men de passer sku` på dem,for de får jo penge for at vise dem frem..

Så skal vi ikke for jeg ved snart hvilken gang sige: Igen tog hylerne fejl. Igen vidste de ikke hvad de skrev. Igen dummede de sig gevaldig. Igen skylder de mig en undskyldning,fordi de skriver at jeg lyver - det gjorde jeg altså ikke....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-04-10 16:33

bb1, hmmmmm.....din læseevne er lidt nedsat i disse dage...

Tonganeseren skrev;
Citat
E.B.B.`s nuværende kone kommer heller ikke fra Falster - men fra Lolland, hvor hendes far havde en dejlig gård

bb1, læg især mærke til; "havde en dejlig gård"
Det betyder; At det har han så ikke mere......gården er sikkert solgt..?
Når man sælger, køber man mange gange noget nyt et andet sted.

Læs altid en tekst to gange, så er du sikker på, du har forstået den..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 18:36

H.H. pas nu på. Du skriver til mig, at jeg ikke må bringe dit navn i forbindelse med E.B.B. for du har sluttet fred med ham. Hvorfor kommer du så ind nu med noget belærende, som i øvrigt ikke passer.

Tombaneserrens nuværende svigerfar har kun haft den ene gård i Nordsjælland og jeg vidste godt, at E.B.B. og hans første kone ikke rejste så langt væk.. Men O.K. er der ingen der gider høre den rigtige historie,så for min skyld ingen alarm.
Hos mig kan tingene blot arkiveres og tages frem senere. Det der i hele denne sag blot er det morsomme er, at personer,som siger at de ikke er E.B.B. kan have et så godt kendskab til ham og hans liv og at de tror der findes fritlevende kronvildt på Lolland eller Falster...

I guder hvor er i nemme.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-04-10 19:15

Nem, nemmere, Ballegård Knudsen(Rakketten)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 21:42

En rigtig fin dag på reviret - altså på min afdøde svigerfars ejendom i Nordsjælland. På mange måder et fantastisk revir, fordi det vrimler med rådyr, dådyr og krondyr - nærmest i frøers mængde. Forleden talte vi 52 krondyr uden for den nordlige side af skoven.
I dag så jeg ingen krondyr, men jeg var lige ved at vade ind i 3 rådyr - bestående af en enorm seksender og 2 store råer. Lidt tidligt at kridte skoene - må man sige. Den store buk får lov til at leve, idet der er nok af mindre bukke. Man må jo sørge for at den bedst egnede buk får lov til at parre sig. I naturens verden er det jo således, at de største stærkeste bukke med det bedste kampredskab som regel er bedst egnet. Omvendt er det blandt medlemmer af Homo Sapiens, hvor tyndhalsede mænd med guldrandede dankort som regel har samme mulighed for at komme til parring - som Peter fra Leasy - ham med de brede skuldre og kraftige muskler. Godt at vi ikke mere skal deltage i kampen om hunnerne. Nogle af os ville kun have muligheder med blinde og døve ældre kvinder - i overgangsalderen.
Igen i dag havde ræven snuppet en hare - og var på vej hjem til graven og fire sultne hvalpe - med haren i flaben. Snuppet midt ude på en hvedmark - med frit udsyn til alle sider. Den må have evner - hende Mikkeline. Men harer er der nok af - så jeg under gerne Mikkel eller Mikkeline en godbid engang imellem, blot de ikke bliver for grådige.
Da jeg havde jagt på Lolland oplevede jeg et hareeventyr af klasse. Skulle svigermor bruge et par harer, tog det mig mindre end en halv time at hente dem fra engen. Og bekkasiner og krikænder i hundredevis. Et fad med duer, krikænder og bekkasiner - en herreret.
Ude foran gårdens stuehus lå der en masse duefjer. En duehøg havde slået en skovdue - og der var intet tilbage af spiseligt - troede jeg. Pludselig så jeg den gamle hund hugge efter noget på jorden. Det viste sig at være duens ene fod - og da unghunden sprang til, blev den tilbagevist med en rasende snerren. Duefoden gled ned - må have været en lækkerbidsken.
Bukkejagten står for døren - og der er nok at tage af. Nu håber jeg inderligt, at vejret arter sig den 16. maj om morgenen. Man kalder vistnok dagen for "Store Pjækkedag", hvor det offentlige og det private pludselig oplever et massivt fravær. Det samme plejer at gentage sig den 1. september og 1. oktober. Faktisk kalkulerer mange arbejdsgiver med fraværet på de pågældende dage - måske fordi de selv er afsted.
Nøj, hvor jeg glæder mig til den 16. maj.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 21:48

Specielt til Ballegaard, som stadig tumler rundt i manegen:

Jeg har aldrig skrevet, at der findes fritlevende kronvildt på Lolland. Jeg skrev, at der findes dåvildt, som for mange år siden slap ud af en indhegning - du ved godt hvad det er for noget, tror jeg.

Men kan du vise mig, hvor jeg skrev, at der findes fritlevende kronvildt på Lolland/Falster, så vil jeg meget gerne have et link.

Du skal altså læse tingene flere gange - Ballegaard. Vi har i titusindevis af tilfælde rodet rundt i manegen, netop fordi du citerer noget der aldrig er skrevet. Det bliver noget rod, og når du samtidig besidder en meeeeeeeget dårlig hukommelse, så ender det hele på den vanlige måde.

Gad vide, hvad du nu kan få ud af dette indlæg??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-04-10 22:39

Nej E.B.Berthelsen det var ikke dig, der skrev at der er kronvildt på Lolland,men det var en af dine medløbere, der skrev og fortalte, at din svigerfars gård lå på Lolland og så sagde jeg:

Det kan ikke passe for E.B.Berthelsen har pralet med og taget gips aftryk af Kronhjorte på sin svigerfars jagtfarm og det kan jo ikke passe,hvis den ligger på Lolland..

Forstår du det?? Det er slet ikke så svært...

Man skal blot undlade, at betvivle, at det jeg skriver,som værende rigtig i alle tilfælde er det

Hvis ikke så skal jeg nok selv gøre opmærksom på det,sådan er jeg og det burde du for længst have fundet ud af.....

Så når jeg skrev at Poul Erik Krogen var min ven,så var han det og når jeg skrev at jeg ikke finder mig i de svinagtige bemærkninger omkring mine venner døde,som levende, så mener jeg det..

I dag har jeg lige haft besøg af endnu en af mine gode venner,som desværre har mistet sit ene ben, vi satte os ned og fandt ud af hvordan han kunne komme rundt til forskellige pladser i skoven, så han kan skyde sig en forårsbuk.
En anden god ven besøgte jeg den anden dag og fra hans vindue, sad vi og betragtede tre forskellige bukke og blev enig om, hvilken af dem, det var bedst at nedlægge den 16 så jeg har det ganske udemærket, som en 4. ven skrev. Jeg er glad Bent ikke kun fordi du ikke glemte mig i år med en "Bukkeplads" men fordi det er rart at vide, at er man først ven med dig, så har man en ven for livet.. Det har han fuldstændig ret i, men en ting er også ganske sikkert mennesker jeg ikke kan stole på,bliver aldrig mine venner og dig E.B.B. der har villet gøre dig til tyv for nogle bøger.
Ja, det kan jeg kun grine af for det fortæller langt mere om, hvilken person du er end det fortæller om mig...
Jeg har ingen behov for at prale med min svigerfars jagt, min jagt deler jeg med mine venner og de deler deres med mig...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 22:49

Jeg har ingen behov for at prale med min svigerfars jagt, min jagt deler jeg med mine venner og de deler deres med mig... . . . skrev Ballegaard.

Det kunne ellers være interessant at høre lidt om jagt på sumpskilpadder og smågnavere.

Prale??? Næh, jeg er bare en glad dreng. som tror, at nogle positive sjæle gerne vil læse lidt om andres oplvelser.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-04-10 23:20

Natur- og dyreliv
Filippinerne har en rigt og varieret dyre- og planteliv, som du ikke kan finde andre steder i verden. På Davao, Samar og Quezon kan man opleve “The Monkey Eating Eagle ” en af verdens største ørne med et vingefang på to meter. I det våde element kan du opleve den store hvalhaj på nært hold eller du kan tage en ridetur på delfinerne i Bais, Dumaguete eller Bohol.

Donnerundblitzen. Wauw - Ballegaard. Har du skamredet en delfin?? Og hvis der er Harpyer på Filippinerne - må der vel også være en masse aber. Spændende. Fortæl fortæl.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 00:30

Ikke om jeg vil,så bliver jeg jo også blot svinet til af den grund,men jeg har skam været på jagt derude bl.a. efter duer med luftbøsse ( trykluft og 4,5 m/m runde hagl ) det blev til en del..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 00:51

Svinet til? Hvad mener du med det. Det kunne jeg aldrig finde på. Duejagt med trykluft - naturligvis.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 04:39

Når man går i så små sko så selv stave og slå fejl nævnes - så kan er man ikke troværdig

Så Kære Tombaneser lad være med at spille hellig...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-04-10 08:19

"Man skal blot undlade, at betvivle, at det jeg skriver,som værende rigtig i alle tilfælde er det"

Dette citat er skam fra den virkelige verden - gæt engang hvem der har skrevet det ??
Nu kan man så stille spørgsmålet, om ikke Ballegård-Knudsen somme tider gør fejl? Har han evt. kendskab til nogle episoder blandt "vennekredsen", som han måske godt kunne være foruden eller billiger han alt hvad disse "venner" foretager sig ???

"Så når jeg skrev at Poul Erik Krogen var min ven,så var han det og når jeg skrev at jeg ikke finder mig i de svinagtige bemærkninger omkring mine venner døde,som levende, så mener jeg det.."

For 117. gang er der ikke nogen der har skrevet "svinagtige" bemærkninger om dine afdøde venner; vis mig hvor !! - Hvis du nu har ret i din påstand, hvad vil du så gøre ved det, din narrehat
Derimod er det uomtvisteligt, at du har skrevet negativt og spottende om en navngivet person. Det er helt utilstedeligt og ganske uhørt, da manden, mig bekendt, slet ikke deltager på Kandu !!

Jeg hørte iøvrigt i går, at du modtager penge fra Forsorgen - det er da at smide gode penge efter dårlige

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 26-04-10 08:50

Til Bent Ballegaard-Knudsen.

Du skrev følgende:

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 26-04-10 00:30
--------------------------------------------------------------------------------
"Ikke om jeg vil,så bliver jeg jo også blot svinet til af den grund,men jeg har skam været på jagt derude bl.a. efter duer med luftbøsse ( trykluft og 4,5 m/m runde hagl ) det blev til en del.."
--------------------------------------

Du må ikke drive jagt med 4,5 mm luftbøsse !!! Det er sørme underligt, at én af DJ's tillidsmænd, riffelinstruktør, hundetræner jagttegnslærer, ikke kender reglerne.
Det vil blive overgivet til DJ, så må de tage affære !

Med ønsket om en god dag.
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 10:47

Det er også faldet mig for brystet (hvis det er kvinder som skriver såeledes, hedder det "faldet for brysterne" - skulle jeg hilse at sige) at Ballegaard hænger en tidligere afdød ven ud som alkoholiker.

Ingen af de øvrige deltagere havde nævnt noget om drikfældighed (vi andren har nemlig pli) - før Ballegaard tumler ind på scenen med nedenstående indlæg:

"At tombaneseren ikke kan huske er ikke noget nyt. Han skrev at jeg sku ikke kunne være ven med P. E. K. for han døde i 1984 og da var jeg på langfart - den største løgn, som jeg fangede ham i. Straks kom en af de andre hylere ind og så rettede Tombaneseren det til sidst i halvfjerserne.

At der byttes om på det hylerne skriver er ganske lige til, når mailerne flyver sådan imellem dem, som de gør...
Og smoki du har ganske ret P.E.K. havde kun skæg, hvis han havde været på druk i et par uger, det var desværre hans problem og det der var skyld i hans alt for tidlige død...
Vi der var hans venner forsøgte med alle midler at hjælpe ham med det problem, men det lykkedes desværre ikke, men sådan har mange andre af vore stor folkekære kunstnere også haft det.
Hvad med Otto Brandenburg, Kim Larsen og mange andre....

Men OK, så er der muligvis en forklaring på Ballegaards ofte uforståelige indlæg på denne skamredne hjemmeside. Ballegaard er angiveligt ofte "indisponeret" fordi han begiver sig af med at redde andre fra fortabelsen i de våde varer. Ballegaard drikker squ deres andel - for at ofre sig i en god sags tjeneste.

Resultatet: Heh, vi andre forstår ikke en hukende fis af det han skriver.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 10:58

Fra : bb1
Dato : 26-04-10 00:30
--------------------------------------------------------------------------------
"Ikke om jeg vil,så bliver jeg jo også blot svinet til af den grund,men jeg har skam været på jagt derude bl.a. efter duer med luftbøsse ( trykluft og 4,5 m/m runde hagl ) det blev til en del.."
--------------------------------------

Du må ikke drive jagt med 4,5 mm luftbøsse !!! Det er sørme underligt, at én af DJ's tillidsmænd, riffelinstruktør, hundetræner jagttegnslærer, ikke kender reglerne.
Det vil blive overgivet til DJ, så må de tage affære !

Med ønsket om en god dag.
Provsten1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvem fik ret
Hylerne myldre frem med deres ubehjælpsomme forsøg på at være kloge Åge.
Jeg har ikke drevet jagt i Danmark med luftbøsse overhovedet - der hvor jeg var er det lovligt!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 11:37

Uden nu at blande mig i spørgsmålet om etisk anvendelse af skydevåben, så vil enhver etisk veloplagt jæger altid vælge et våben som modsvarer det han selv bruger derhjemme.
Jeg mener - fordi det er tilladt i Khalehariørkenen at nedlægge pungrotter med slangedasker, så vil i hvert fald undertegnede bruge et mere effektivt våben - som modsvarer lovgivningen herhjemme. Den slags kalder man jagtetisk sans.

Men jeg har også syndet, da jeg var en umoden dreng. Jeg tjente kassen ved at skyde rotter - for derefter at indkassere 25 øre pr. rottehale. En overgang tjente jeg - som 12-årig - lige så meget som en ufaglært arbejder.
OK, rotterne blev skudt omkring skellet til lossepladsen, men en rotte er en rotte - uanset hvor godt opdraget den er, og min Diana var der smæk i.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 11:50

Ja moral er godt, men dobbelt moral er ikke dobbelt så godt.
Hvis et rundt hagl udsendes af en luftbøsse med samme hastighed, som ved et skud fra en haglbøsse med en krudt ladning, hvad er så forskellen. Ved du på forhånd om du rammer med et eller flere hagl og skyder du nogen sinde med hagl størelse 4,5 i din haglbøsse???

Kloge Åger - lad være med at spille hellige - det klær Jer slet ikke - Men jeg forudsagde jo at dette her ville ske og da du selv ønsker at deltage i løjerne Tombaneser, skal du ikke for fremtiden opfordre mig til noget

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 12:18

Uhadada - her demonstrerer Ballegaard endnu engang, at det er småt med viden om jagtlige forhold.

Det er squdatte ikke uden betydning hvad hastighed haglet/haglene udskydes med. Og det er heller ikke uden betydning hvor stor anslagsenergien er.

Men det er da rigtigt, at en kal. 4,5 Weirauch (i den kraftige ende af skalaen) kan gøre arbejdet, men mon ikke du lige skal kigge lidt på sammenhængen mellem masse og hastighed? Du har garanteret hentet din erfaring fra en eller anden kinesisk luftbøsse - derude på Pillipinerne. Husk nu på at det var engang i .70`rne.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-04-10 12:48

"Nu kan man så stille spørgsmålet, om ikke Ballegård-Knudsen somme tider gør fejl? Har han evt. kendskab til nogle episoder blandt "vennekredsen", som han måske godt kunne være foruden eller billiger han alt hvad disse "venner" foretager sig ???"

Hvornår svarer du på dette enkle spørgsmål, i stedet for at hovere over en bagatel i forbindelse med dit luftgevær - må du ikke bære og anvende kraftigere våben ??? Nå nej, du er jo under forsorgen så det tillader man nok ikke !!

Hele hans jagtlige viden er deponeret - men det gør heller ikke så meget, han kan alligevel ikke bidrage med noget fornuftigt

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 12:58

F.eks. nedlagde jeg engang et næsehorn med et hvidkålshovede. Det måtte man nemlig godt i Namibia.

Pjattehovede - Tonganeser.

Nu går jeg efter guldet. Denne tråd skal pinedød sætte rekord med antal af indlæg. Siden 30.01.09 har Sandhedsvidnet scoret med et debatoplæg - som trak hele 101 følgende indlæg.
Vi er ved at sætte rekord - over et spørgsmål om hvem P.E.K egentlig var. Nu er vi nået til luftbøsser - og havde tråden her været et skib i Stillehavet, ville det edermageme have set sjovt ud på afstand.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 13:34

Jaaa, vi har været langt omkring.......
Hvad med en tur i de kongelige sovegemakker.?

Denne her, skulle efter sigende være sandfærdig.....

Royal bryllupsnat :

Prinsesse Marie's fødder var hævede efter brylluppet, og skoene klemte.
Prins Joachim måtte derfor, som den gentleman han er, hjælpe hende med at få skoene af.
Det var ikke nogen let sag, og han pustede og stønnede en del.
Udenfor bryllupssuiten stod Dronning Margrethe og Prins Henrik klinet op ad døren, for at sikre sig,
at alt gik rigtigt for sig. Prins Joachim arbejdede hårdt på sagen, og Prinsesse Marie klynkede let
over sine ømme tæer. Endelig røg den første sko. "Åhh, den var godt nok stram," stønnede Prins Joachim.
Udenfor døren stod Dronning Margrethe med et lykkeligt smil.
Hun kiggede kærligt på Prins Henrik og sagde: "Jeg vidste, hun var jomfru."
Indenfor baksede Prins Joachim videre med den anden sko. Efter megen asen og masen fik han den endelig af.
"Åhh, den var endnu strammere end den første," sagde Prins Joachim pustende.
Med et bredt smil og tårer i øjnene sagde Prins Henrik: "DET er min søn."

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 13:53

Suverænt. Her rører du vist ved et ofte "ømt" punkt.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-04-10 16:09

Rekorden har TRD og Centerpoint, med 135 og 142, tror jeg nok
HH var der ikke et eller andet med Jorchims første ægteskab, hvor en ansat blev fyret for at fuske med husholdningspengene og udtale sig om noget royalt glidecrem

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 16:27

Jow..!!! Jeg har også hørt noget i den retning.....

Nu da bb1 går på jagt med de kongelige - eller ihvertfald, har ladet en lille fugl synge om, at han har været på jagt med Henrik.
Vi kunne passende spørge bb1, nu da lejligheden byder sig, om hans røv nogensinde har været i fare for et bagholdsangreb fra Le Prince..???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 17:31

Nu findes der et ordsprog som lyder nogenlunde sådan her:

"Når det blæser op til orkan, er den første havn den bedste", men at Prinsen kunne få sådanne lyster - stående bag en vis herre - der går grænsen.

HH - Turner Brown går sin sejrsgang i det nordlige. Selv min kære hustru måtte give sig - og trække på smilebåndet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 17:32

142 poing - der er lang vej endnu, men vi når det nok.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 18:09

Tonganeseren. Ja, Turner Brown er også en populær person i vores familie...

Du mener altså, Le Prince ligefrem har smag.???

Men Tonganeser, hvad hedder bøssernes Gud.?

Svar: Ringenes Herre.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 18:20

Ja, I er gode i to.
Men hvilket kaffe mærke er mest populært i de kredse, hvor I to tilsyneladende mest befinder Jer ?

Naturligvis: Brusens bruncirkel.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-04-10 20:31

Befinder og befinder...der er vel to sider af samme sag.?
Nu har vi jo, ifølge rygters bureau, et par prinser - her tænker jeg ikke på Frede, et par bagbordsindianere, så er det sku svært ikke at lave grin med emnet.

Jeg er da glad for, at du er hoppet med på vognen, mht at gøre grin med bøsser og biseksuelle.(Den med cirkelkaffen)

Er Le Prince iøvrigt medlem af Danmarks Jægerforbund..?
Frede er ikke - Han er medlem af DLS.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 22:22

Den tror jeg sku`ikke på H.H. så dum kan Frede ikke være selvom han er frømand. D.L.S. går jo ind for "Den lille mands jagt" og det er jo ikke lige netop den Frede deltager i...

Om Le Papa er medlem af DJ Jeg ved det ikke. Jeg ved kun at han på sin 50 års dag fik en riffel af forbundet i gave, for den har jeg selv været med til, at lave færdig..

App. Den anden tråd,så er det altså for nemt, at skrive sådan noget pladder om kendte personer, skriv dog om noget du ved med sikkerhed. Det er langt svære og det er måske derfor du ikke gør det.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 22:25

Nu kommer Ballerøven sikkert tilbage i folden som hundekordinator i DLS igen, en total anonym har tænkt sig at få kapaciteten tilbage til DLS igen, det kræver bare at eksklusionen af denne enorme arbejdshest ophæves,og han vil have den op til afstemning , hvorfor røg platuglen egentlig ud dengang

Han vil overveje tilbudet fra den anonyme giver, men stiller betingelser omkring at nogle mørkemænd ikke har hans høje lødige standard, så han takker måske allerede nej nu, da han er stueren som en. Så bliver forslaget nok ikke stillet alligevel, men vi er så bekendt med at en anonym flok på en person arbejder for genindsættelse af Ballerøv

Jo det politiske spil, det magter Ballerøv til fulde spindoctoren fra Løsninmg overdrev, eller Kemiske Knudsen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 22:31

Fik la grand pappa en Dellaval malkemaskine en ombygget model Knudsen m med en sugekop

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 22:46

Nu skal man tage Ballegaards historie med et gran salt. Personligt tror jeg det er et hjerneforstyrret stunt, som vil resultare i et brøl af latter - som dengang Ballegaard fik sparket af DLS forsamlingen -hvis der altså er nogle der er hoppet på limpinden. Desværre har jeg ikke tid til at deltage i mødet, men det bliver da interessant at få sat navn på den forvirrede sjæl.
Hvorfor ballegaard fik sparket? Vi har tidligere drøftet sagen her på kandu siden, og jeg gider ikke bruge mere tid på ham og hans tumlen rundt i manegen. Prøv at bladre lidt tilbage i tiden - og du vil finde meget at grine af.
Kort fortalt, så kunne Ballegaard - og et forhutlet ægtepar i Varde - ikke finde ud af at opføre sig ordentligt i DLS sammenhænge. Der blev brugt skjult båndoptager og meget andet under møder, og da Ballegaard ikke kunne finde ud af reglerne omkring taleret ved H-møder, så røg han ud med stående applaus.

Jeg kan naturligvis godt forstå Ballegaards sidste stunt. Festlig til det sidste. Det kunne edermagemig være morsomt at få Bent som hundekoordinator. Nøj - manner.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-04-10 22:46

Så kom det magiske tal frem 500 venner på Facebook - Bettewisser det opnår du aldrig...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 22:47

Nu skal du bare se - Betterrwisser. Nu knalder det snart i Botrup. Hold øje med nattehimlen, når raketten starter. Nu når vi mindst 150 indlæg i denne tråd. Jubieeeeeee.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 22:51

Se bare her hvad Ballegaard skriver. Han er helt oppe i skyerne - stakkels mand.

Tonganeseren,Øjenvidnet,Sanhedsvidnet,Bettewisser,Provsten mfl. har forlængst vist, at de ikke evner andet end at svine folk til - derfor må de sku`for min skyld gerne være medlemmr af D. L. S.
blot jeg så kan blive fri....

Det kan du godt - Ballegaard.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 22:59

Komiske Knudsen har du alle dine jagtlejere med. Jeg har hørt om en pige på 11 år der havde 3 gange så mange, de fleste du har, har de efternavne som Ping Pong og Camping og Da Hau, så % vis har du ikke meget at fejre, men flot flot husk at knalde det ind på din top opdaterede hjemmeside

Nå der er lidt CIA over Komiske Knudsen når man tager båndoptager med til generalforsamlingerne, hvis han havde sin beskidte prangerjakke på, kunne han vel gemme en gammel B&O spolebåndoptager under den

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 23:02

Tonganser det er for optimitisk Kemiske Knudsen har vist altid været en fuuuuser, han har ikke en chance for at få noget til at flyve

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 23:04

Jamen det var også sådan han blev afsløret. På et tidspunkt fik kan slipset i spolen - og hans hoved ramte bordkanten med et hult drøn.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 23:06

tog bordedt skade

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 23:06

Bordpladen var massiv.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 23:10

Det er kuplen på Knudsen vist også, så udfaldet kan vi læse om her, en del skade jkan konstareres, hvordan så ballestikken ud krumbane som en 308 formoder jeg

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 23:13

Næh, som en fodfolksmorter, som er det eneste artilleri hvormed man har mulighed for at ramme sig selv i hovedet når skidtet kommer tilbage som en boomerang.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-04-10 23:19

Nå for søren, så må han ha gået rundt med 2 stk af gangen, med den skade må det have været en double

Kan han være ramt af en FaceBook den er ret stor med 5oo medlemmer og så´n

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-04-10 23:32

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 00:49

Jeg synes lige vi skal have "brevet" fra en ukendt beundrer til ballegaard ind på en åben tråd:
Et brev.
Fra : bb1 Vist : 97 gange
200 point
Dato : 26-04-10 19:38

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg modtog et brev i morges.
Hele dagen har jeg gået og tænkt over om jeg skulle indvi Jer i dets indhold. Det har jeg så nu besluttet mig for at gøre, men på en sådan måde, så afsenderen bliver anonym. Da I alle jo herinde er det også, så kan I vel heller ikke have noget i mod det..

Brevet lød:
Kære Bent Ballegaard.

Det er snart længe siden vi havde vores sidste møde i din hyggelige xxxxxxxx på xxxxxxxxx. Vi blev som du husker ikke helt enig, men jeg har arbejdet videre, talt med mange og kan nu se et flertal.
Derfor vil jeg på Dansk Land og strandjagt forenings landsmøde stille forslag om, at de famøse eksklusioner bliver omstødt, naturligvis alle fire. D.L.S. kan ikke blive ved med, at være den eneste jagt lige organisation, der har foretaget eksklusioner og vi er fortsat helt enige om, at i alle tilfælde to af dem er sket på et helt usagligt grundlag.
Hvis mit forslag går igennem vil jeg endnu engang foreslå dig, at overveje igen at indtræde, som foreningens hundekoordinator.
Med venlig hilsen.
XXXXXXX XXXXX XXXX.

Jeg svarede ham:

Kære XXXXXXX XXXXX XXXX.

Tak for dit brev og tak for tilbuddet samt lykke og held med Jeres forehavende. Får du det gennemført lover jeg dig, at påskønne dette. Med hensyn til dit tilbud om igen at indtræde i Dansk Land og strandjagt forening, så er det slet ikke en mulighed, der er stadig tre personer tilbage i D.L.S. ledelse ( ikke nødvendigvis i hovedbestyrelsen ) som jeg under ingen omstændigheder vil være i stue sammen med eller blot på nogen måde sættes i forbindelse med.
Mvh.
Bent Ballegaard.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 00:53

En sød tanke - må man sige. Der er nok tale om en jæger, der er løbet tør for revir. Jeg garanterer, at der allerede ligger en slyngeljagtinvitation til "brevskriveren".

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 04:01

En forudsætning for din jagtinvitation er da, at du kender brevskriveren og det kommer du sikkert først til efter landsmødet, så spar på krudtet....

Derfor er da ellers smart at gøre tråden længere ved at c.c. andres indlæg - kan du ikke få indlæg nok ved selv at skrive, så er det da en god ide

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-04-10 08:57

Ballegård-Knudsen er unique - Der findes ikke mange af hans kaliber og med hensyn til fantasi, overgåes han næppe af noget nulevende menneske ! Lidt ærgerligt, for hverdagen bliver meget mere lys og venlig med hans form "levende" beskrivelser af digte og løgnehistorier. Havde vi da bare nogle flere af hans slags
Noget andet er så, hvorfor han ikke svarer på nogle spørgsmål om sine venner (i Danmark !
Er grunden den, at han i disse tilfælde ikke kan tale sandhed eller benægter han fakta på forhånd ??
Jo, det er i sandhed fantastiske venner der omgiver ham - "du er hvad du omgåes"

Kan DJ være så heldige at slippe af med ham, til fordel for DLS ? DJ må prise sig lykkelig for udviklingen og DLS slår allerede korsets tegn
Nå, men hans opdigtede brev er naturligvis løgn og latin, ligesom hele hans elendige liv er og har været præget af !

Øjenvidnet4ß

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-04-10 09:21

I forbindelse med Ballegaard-Knudsens påstand om at kunne få overdraget hvervet som hundekoordinator i DLS(?), går rygterne allerede hurtigt !
Det forlyder nemlig, at kun HVIDØREDE hunde vil kunne komme i betragtning som det ypperste !!

Med venlig hilsen
Provsten14

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 27-04-10 10:10

I Ballegaard-Knudsens tråd "Et brev", har jeg kommenteret et indlæg fra Stouenberg, som altid har sjove bemærkninger. Jeg skrev:

Kommentar
Fra : Provsten1
Dato : 27-04-10 09:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kære Stouenberg.

Du får vist ingen POING i denne tråd, men fortsæt du blot dine kommentarer

Den sidste sætning:"Hold dig nu på måtten - ligesom de andr muslimer - eller bliver du en del af stadistikken...." er en hædersbevisning fra denne helt eventyrlige specialist udi det skrevne (danske sprog !!
Han risikerer at blive forfulgt af terrorister p.g.a. den med "muslimer" .....

En rigtig god dag fra
Provsten1
Ballegaard-Kn. svarede straks:

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 27-04-10 09:46
--------------------------------------------------------------------------------
"Så kan provsten også få lov til at føle sig forfulgt - skal en skovarbejder ikke ud og samle skrælle poser i det gode vejr?????

Provsten du er altså blacklistet fordi tråden her ikke handler om muslimer, men om flyvende tæpper og hvem var det lige der opfandt dem???

Så kom ikke her og true mig med terror - det kan man komme i fængsel for"
------------------------------------------
Der er hverken hoved eller hale i de spørgsmål og svar dette vanvidsmenneske skriver. Hvorfor svarer han mon ikke Øjenvidnet på enkle spørgsmål, han nu har stillet flere gange. Er det fordi de ikke tåler dagens lys og vil kompromitere ham eller ??

"Og ovenover alting, stråler Moders sol ", som Dirch Passer sang for mange år siden i en revy. Det kan passende være et tema til denne dag.

De bedste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-04-10 10:24

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 27-04-10 10:00
--------------------------------------------------------------------------------
Så fløj du bort på tæppet - personfnidder er u-Dansk.....
-----------------------------------------------------------------

Jeg synes sgu' også der har været noget uldent ved Baldegård-Knudsen - med alt det fnidder klovnen har skrevet igennem flere år, kan han ikke være dansk

Øjenvidnet4

PS Hvordan kan det være, at også Provsten er udnævnt til skovarbejder, det plejer at være mig du tilsmiler med dette agtværdige erhverv - har du noget imod folk der har fysisk arbejde ? Eller er det blot i frustration over, at du selv et par gange er blevet fyret p.g.a. dovenskab og inkompetance ?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 11:08

= bræk.... ( opkast for de der ikke forstår Dansk )

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-04-10 16:20

Nå, Baldegård-Knudsen - hvor bliver svarene af ?? Ikke dine bræk-bemærkninger, men nogle facts om nogle af dine nulevende "venners" gøren og laden og om du sympatiserer med dem ?? Er du ikke enig i udsagnet "vis mig dine venner og jeg skal sige dig hvem du er" ????

Kommer der snart et svar, din forbandede løgnhals ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 16:25

= bræk.... ( opkast for de der ikke forstår Dansk )

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-10 16:38

Tjae... jeg er åbenbart ikke bb1's ven mere:

Citat
Så fløj du bort på tæppet - personfnidder er u-Dansk.....

- så må jeg se, om jeg kan klare mig uden det daglige skud ravende vanvid, som han har været så venlig at levere igennem længere tid?

- ellers har vi jo VespaSvinet...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-04-10 16:49

Kære Stouenberg.

Jeg føler med dig, men jeg tror din blacklistning kun gælder den tråd hvori du skrev sidst

Men fat mod - skvattet kan jo nok ikke holde sig i ro ret længe, så mon ikke der igen bliver skruet op for vanviddet ?

Desværre deler jeg den tvivlsomme ære med 7 andre, at jeg permanent er udelukket fra hans udgydelser, så mon ikke det er mest synd for mig...........?

Øjenvidnet4½ß

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-10 17:21

Citat
tvivlsomme ære

???

- det er sgu da et ridderslag! Det er hans Au pair der passer på hans blodprop...

Hvis I rykker jer lidt, er der måske også plads til mig?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 17:28

Vi nærmer os rekorden for indlæg i en tråd. Dagen er nær

Men mor Jer nu over Ballegaards PR-stunt, som hvis der er noget om snakken - vil udløse et brøl af grin i DLS.

Selv tror jeg ikke en døjt på Ballegaards stunt. Han har fået sin stavekontrol til at skrive noget læseligt - og derved bliver det. Komisk er det. At manden så ikke fatter, at han meget snart bliver til grin endnu engang - er ufatteligt for os andre.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-04-10 17:29

Du har sgu' fortjent mange POING !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-10 18:38

- hvem fanden er Ballegaard???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 19:47

- det går jo udemærket uden min medvirken og tombaneseren fortsætter med selv at skrive indlægene,så rekorten er sikkert hjemme - hvad han så vil bruge den til..- D.L.S. landsmøde ????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-10 20:02

Citat
rekorten

- "forfatteren" har slået til igen...

- jysk? dansk? oder was???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 21:51

Man kan se det for sig. Der er sendt bud efter Ballegard, som er blevet taget til nådenhos DLS. En limousine er sendt til Botrup, for at fragte den gamle DLS`er til mødesalen, hvor man til lejligheden har bestilt Århus Pigegarde med hornmusik og bare lår.
Limousinen ankommer, ud stiger Ballegaard i sin gamle krøllede rødternede og alt for korte jakke, mens glædstårerne strømmer ned over kinder og hager. Fløjdørerne bliver slået op og et brus af begejstrede stemmer nærmest får Ballegaards sidste hårlok til at blafre. Et mindre amatørhornorkester isætter March i B-dur af Susa, og helt alene går Ballegaard møjsommeligt de sidste skridt mod talerstolen, som den afgående formand viger med et ærbødigt buk.
Balleggard vender sig om, og frem kommer et antal håndgagne mænd - slæbende på resterne af den DLS-bestyrelse, som dengang sparkede Ballegaard ud i glemslen.
"Sværg mig troskab" braldrer Ballegaard - eller få 2 skud hver i røveren med 9`er hagl.
"Viva Ballegaard, Viva Ballegaard etc. etc. lyder det fra de forsamlede, og frem træder en mand med tynde ben, og overrækker Ballegaard en brun skrårem med DLS-logoet i sølvplet.
Nu har Ballegard nået sit livs mål. Han er blevet formand for DLS med hundeudvalg og hele molevitten. Han er blevet formand for en forening, som han har brugt 9 år til at tilsvine - og så er det ikke engang løwn - som PEK engang sagde det.

Og så pærede konen til Ballegaard - HÆJ - klokken er snart 3 om eftermiddagen - du skal ind at skrive på KANDU.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 21:55

- det går jo udemærket uden min medvirken og tombaneseren fortsætter med selv at skrive indlægene,så rekorten er sikkert hjemme - hvad han så vil bruge den til..- D.L.S. landsmøde ???? skrev Ballegaard.

Bent, for helvede da. Har du tænkt på, at der herefter vil komme et fyldigt referat fra Landsrådsmødet?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 22:24

Ja, selvfølgelig og hvad kommer det mig ved? Jeg har jo på forhånd sagt, at jeg ikke ønsker at deltage,hverken før eller efter.

Læs dog hvad jeg skriver inden du tager en c.c. og flytter den til din mamut tråd, som handler om noget helt andet..

I guder hvor er dine argumenter barn agtige...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 23:25

Hvorfor nu den afvisende holdning - Ballegaard? Men jeg er ikke mere affældig end jeg gennemskue hvilken "snedig" plan du har lagt. Hvis du virkelig har modtaget et brev fra en beundrer, så kan du efterfølgende braldre ud med, at du er elsket og savnet af et x-antal medlemmer af DLS, og det vil du føre foran dig i kommende debatter omkring din person versus DLS.
Nu er der ikke noget punkt på dagsordenen omkring ophævelse af din ekslusion, og under eventuelt kan der selvsagt ikke besluttes noget som helst. At sagen kan luftes, er i skønneste overensstemmelser meed de demokratiske pricipper, som DLS håndhæver så smukt. Papirerne omkring eksklusionerne findes stadig, og under punktet eventuelt, vil forsamlingen - også nye mdlemmer - få indblik i de forhold som førte til det berømte spark i røveren.

Du omgiver dig med amtører - Ballegaard. Men som du selv tidligere har skrevet, så er det vennerne der danner den enkelte.

Men jeg kan fortælle dig, at man er spændt på hvem der rejser sagen i forbindelse med Landsrådsmødet.

Men held og lykke med projektet. Duj har arbejdet hårdt på det.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 23:26

Øh, kender du også MEK PEK?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 23:40

Fint så kunne du jo selv svare, selvom du ikke selv deltager i landsmødet og dagnsordnen ikke er udsendt i nu, der er jo noget der hedder indkomne forslag.- hvorfor så spørge mig!!!!

Jeg blader mig ikke i et landsmøde, som jeg ikke vil deltage i - men jeg siger kun hvis ikke der sker noget ganske afgørende på landsmødet denne gang så dør D.L.S. se det er ganske vist også selvom Tombeneseren/E.B. Berthelsen sige I guder. Du skulle hellere hjælpe lille Nold Knud Erik han er blevet så allene i ordets værste betydning på det sidste. En telefon opringning fra en anden drukkenbolt vil sikkert kunne trøste ham og det er ikke engang løwn, som min gamle ven altid sagde.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-04-10 23:59

Hvem er lille Nold?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-04-10 00:02

Så er rekorden i hus - 150 POING i en enkel tråd. Hip, hip Hurraaaaaeeeeeeee!

At dette kunne lade sig gøre, skyldes udelukkende vore ven - Ballegaard. Tak.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-04-10 00:05

Tak for svaret Provsten1. En fin vinkel.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-04-10 06:27

Løgn og latin endnu engang.

Tombaneseren giver Provsten poing hans inlæg er 20 indlæg gammelt, altså er 150 ikke nået men kun 130 og folk er for længst faldet i søvn.

Heldigvis kan Tonganeseren da rose sig selv:

Så er rekorden i hus - 150 POING i en enkel tråd. Hip, hip Hurraaaaaeeeeeeee!

At dette kunne lade sig gøre, skyldes udelukkende vore ven - Ballegaard. Tak.

- men give den rette mand POING - Det forstår han ikke

Derfor blev tråden heller ikke afsluttet fordi 150 poing (hvor de så kommer fra) er opnået,men fordi tråden begyndte at blive pinlig for Hylerne og D.L.S. - men pyt vi opretter en ny også kan Tombernseren jo gentage sit eksperimant med Jer alle sammen også stouenberg....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 28-04-10 08:31

Til Tonganeseren.

Mange tak for POING !

Det må være forfærdelig for Bent Ballegaard-Knudsen at han nu er kørt ud på et sidespor, men han "truer" jo så sandelig med en ny tråd - gad vide hvad den vil indeholde ?
Måske Øjenvidnet4 får svar på de spørgsmål han har stillet, hvem ved ??

De bedste hilsner
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-04-10 10:49

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-04-10 11:06

- hov hov bb1, ingen reklamer her på kandu...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-04-10 12:28

Ubdskyld jeg reklamerede for dig

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-04-10 12:34

U- ha nu bliver jeg overfaldet fordi jeg lavede en tryk fejl: Der skulle naturligvis havde stået:
U N D S K Y L D.......

Tråden bliver alt for lang hvis det fortsætter

Men Mister Stounberg han hopper på den hver gang,men jeg elsker lige frem at se hans fjæs - jeg er sikker på det passer utroligt godt....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-04-10 18:20

Jeg ved ikke Knudsen men har du set Ringenes Herre? du ville kunne være stand in for en ork, helt uden sminke

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-05-10 06:34

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-05-10 08:07

Jeg har aldrig hørt at ekskluderede medlemmer, kan møde op eller blande sig i et landsmøde, kan de det.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-05-10 08:34

Betterwisser et spørgsmål du måske skal stille?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-05-10 13:52

Hej Tonganeser
med hastighedsrekorden her på Kandu for Hinterhyler Haben også har udtrykt sin utilslørede fryd over dine fine resultater