/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
forsvundet eller forkert gemt dokument
Fra : sannehs
Vist : 1401 gange
100 point
Dato : 21-04-10 14:09

Hej alle
En typisk tanke-torsk - har siddet og arbejdet på et dokument hele dagen og har på én eller anden måde ikke fået det gemt rigtigt - væk er det i hvert fald eller rettere: den gamle (og ikke relevante)udgave findes stadig. Er der nogen måde, hvorpå man kan genfinde det ugemte arbejde??
Mvh Sannehs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-10 14:16

Citat
og har på én eller anden måde ikke fået det gemt rigtigt

Hvordan er det muligt

Har du GEMT det eller IKKE ?????? - rigtigt eller forkert eksisterer ikke - der må jo være en eller anden fil

Så søg på filnavnet UDEN endelse.... og i ALLE filer....

Udelad evt. de tre første bogstaver og brug *** i stedet så vil den også finde evt. temp.gemte filer

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-04-10 14:30

Tja hvis det er ugemt... så det jo ligesom ikke gemt og findes derfor ikke.

Men du kan bruge søg funktionen... tryk F3 og vælg advanceret så kan du vælge den dato du ikke gemte det du søger og se om den kan finde den fil.

Ellers prøv og kig på programmet fil menu og se om du ikke kan se de sidste 10 filer som har været åbnet.

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-10 15:47

hvis du ikke har kvajet dig enormt, og PC'en ikke har været lukket, så burde refi's anvisning kunne hjælpe dig.

Godkendelse af svar
Fra : sannehs

Dato : 21-04-10 15:55

Tak for svaret kj, men hvad er refi´s?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-10 16:01

Kommentar
Fra : kj

Dato : 22-04-10 11:14

Citat
Så søg på filnavnet UDEN endelse.... og i ALLE filer....

Udelad evt. de tre første bogstaver og brug *** i stedet så vil den også finde evt. temp.gemte filer

Så det var egentlig REFI der skulle have godkendelsen og de 100 point.