/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvor meget onani
Fra : l_overgaard
Vist : 5601 gange
50 point
Dato : 01-05-03 12:04

Hvor meget onanere genemsnittet af mænd?
Jeg har svært ved at holde "naldrene" fra den i mere en 1 dag ad gangen.
Og kan til tider onanere 8-10 gange dagligt.
Hvor tit onanere pigerne?
Hvor tit onanere andre fyre?
Er her nogle idéer til nye metoder at spille den af på?

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 01-05-03 14:12

Lad være med at gøre det, det kan være farligt at gøre det for meget.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-05-03 15:33

Rasmus..hvad er det for noget ævl?? Er det dit fødselsår?? 91...?Så skal du vist lige have talt med dine forældre Man kan onanere alt det man har lyst og tid til, det har ingen taget skade af..endnu da
Personligt bruger jeg det ikke så meget, synes det er sjovere at gøre det med min mand )
l-overgaard...prøv med en isterning! Eller hvad med en nylonstrømpe? Det har jeg hørt at det skulle kunne give nogle gode assosiationer
Mango

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 01-05-03 16:14

Narh, det er da rigtig nok, at man ikke tager skade af at bruge "udstyret" mange gange daglig. Men jeg kan ikke lade være med at spekulere på, om du mangler noget i dit liv, l_overgaard? Det skulle jo helst ikke være erstatning for et mere varieret sexliv... For nogle mennesker svarer det at onanere til at trøstespise. Så selv om man ikke tager skade af det og heller ikke bliver fed af det, så er det måske noget, du har brug for at ændre i dit liv??
Jeg selv onanerer ikke ret tit i øjeblikket, men jeg er også en travl gammel kone. Men jeg tror ikke, jeg har onaneret mere end en enkelt gang om dagen, heller ikke da jeg var helt ung.. Men piger onanerer vistnok ikke så tit som drenge.
Kærlig hilsen Birgitta.

Accepteret svar
Fra : jay_jay

Modtaget 50 point
Dato : 02-05-03 10:04

Hej,

Jeg vil godt lige tilføje at jeg nogle dage godt kan onanere RIGTIG meget (Også selvom jeg har et vidunderligt sexliv) Onani sætter tankerne i gang og som kvinde får jeg mere lyst til sex... Jo mere jeg onanere, jo mere liderlig bliver jeg - Hvilket tit resultere i, at jeg ikke kan holde fingrene væk fra min mand når han kommer hjem...

Jeg startede med at onanere da jeg var ca. 12 år.. Ved et "uheld" Og har sq fortsat...

(Indtil videre har jeg ikke taget skade) *G*

Mvh
JJ

Godkendelse af svar
Fra : l_overgaard

Dato : 02-05-03 10:55

Tak for svaret jay_jay.

Dejligt at hører at kvinder også sexfantaserer, og det ikke altid er mændende der
altid opfattes som sexgalninge. Ville da gerne være en flue på væggen jemme hos dig
I et andet indlæg, som du også besvarede til en anden, som kommenterede at mænd var bedre til Blow-job.
Du svarede: ikke hvis du har prøvet mig ......
Hvad er din mail

Lars

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 09-05-03 20:57

Lars.. Selv tak... Mailen for du ikke, kan jo ikke have fremmed mænd der skriver konstant *LOL*

Kommentar
Fra : Manster

Dato : 06-01-07 16:50

Hej jeg er selv en der gør det tit

Man kan ikke tage skade af det og det er meget nomal at gøre både for mænd og kvinder.
jeg kan ikke sige noget gennemsnit for det men jeg har læst i et blad at hver 6 dansker gør det daglige.

Og til det med andrer måder at spille den af på.

Du kan foreksempel gøre som mango sagde men du kan også købe en pak kondomer og sæt dem på. Jeg har også hørt at vis man er meget til sex men ikke får det kan man finde en ting med et hul i og så ind-ud metoden Vis du ved hvad jeg mener. Og hvor gammel er du eneligt