/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Mikkel Kessler VS Carl Froch
Fra : jangchr
Vist : 1317 gange
50 point
Dato : 20-04-10 23:46

Jeg plejer jo at ligge en link herinde til dem der gerne vil se boksekamperne med Mikkel Kessler, men denne gang har jeg tænkt mig at købe kampen fra yousee, men jeg ville gerne vise den for kandu`erne og så er spørgsmålet hvordan gør jeg det, altså streame den fra feks Widows media player eller VLC eller en helt 3`ede
Jeg har et HMDI kabel fra computer til fladskærm og så tænkte jeg at når jeg kan se film fra min computer til mit fladskærm, så kan man vel også gøre det den anden vej rundt, men hvordan???

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-04-10 00:36

Skulle stå HDMI kabel

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-04-10 07:06

det må du se at finde ud
håber jeg

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-04-10 07:08

Du er selvfølgelig klar over, at det er ulovligt?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-04-10 07:10

Citat
Du er selvfølgelig klar over, at det er ulovligt?

Ja ja, jeg ved godt du er imod det

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 21-04-10 07:18
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-04-10 07:32

Citat
Hej
Du bruger dette stykke software
http://www.myp2p.eu/softwareitem.php?softwareid=23&part=software
IPM

Puha, det var sgu en lang smøre, må se om jeg kan finde ud af det
http://www.myp2pforum.eu/threads/2891-STREAMING-WITH-VLC-H.264-(not-viewing)
Lader spørgsmålet stå åben lidt, hvis der skulle komme en med en nemmer måde

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-04-10 08:05

Skal man havde et TV-KORT i sin computer eller kan man gøre det uden???

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 21-04-10 10:58

Tror du skal være forberedt på at det sendes ’kodet’,..
du skal sikkert kende koden,.. og / eller en ’kodeknækker’

for snart længe siden, (3 – 4 – 5 år) før den digitale tidsalder,
lejede jeg en box gennem stofanet,

Havde selvfølgelig sat en videomaskine til at optage, (analog)
allerede dengang var det ikke muligt,
så mon ikke det er betydelig vanskeligere nu, (digitalt)

Kesslers sidste kamp optog jeg (via dit link) med camtasia studio,
(dog dårlig kvalitet i starten)

camtasia studio 6 download link
http://www.techsmith.com/download/cam...

serial keys
HCABK-2QTCC-M9P59-ET4HX-F4D93 ok

AUCPL-Z6Q5Y-XUAH3-W3VJQ-MBB65

NBXMN-V8FKA-C33HH-2CZRA-GA5A3

R2Z5D-X9Y5B-Y8YPK-CHCLM-SF98C

D3UBC-URWS9-FL2DC-UD5FF-M8AD9

T55DE-8WQ35-C3SYM-ZL97N-3EM9B

CJHCX-2HC83-AXC8Z-UT226-BFD28

JMTW8-QELTK-DMXCH-HZUXF-B7C38

J6LWM-BXMXC-KF92M-MZYG3-BMMFM

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-04-10 11:27

Citat
Tror du skal være forberedt på at det sendes ’kodet’,..
du skal sikkert kende koden,.. og / eller en ’kodeknækker’

Jo men jeg køber jo kampen så jeg kan se den på mit fladskærm og jeg har jo en HDMI- kabel fra computeren til fladskærmen, så jeg mener bare at man kunne se kampen på computeren også og så streame den via et program, det må vel være sådan de gør med feks Sopcast, TVU som jeg også linkede til ved kesslers sidste kamp

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 21-04-10 11:39

Hej Alle sammen

Så er der foreløbig en som har meldt sig på banen med at steame kampen

Jeg skal nok skrive når vi ved noget mere.Jeg følger med i dette forum hvor der står hvor det er muligt at følge kampen.Så vi må vente med tålmodighed, til der står noget mere

http://www.myp2pforum.eu/threads/36340-super-six-kessler-vs-froch-24-april

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 21-04-10 17:28
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 21-04-10 19:01

Den kan sikkert hentes på warez dk 1 time efter den er færdig

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 22-04-10 00:30

Tak for svaret EA_HS.