/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Automatisk backup?
Fra : kbisgaard
Vist : 644 gange
150 point
Dato : 20-04-10 16:58

Hej alle

Jeg leder efter et program som 100% automatisk tage en backup af valgte mapper og filer når memory stick sættes i?

Nogen som kender sådan et program?

Hilsen
Bisgaard

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-04-10 17:18

Næh.
Hvad så hvis du vil overføre andet til usb, det får du jo ikke

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 20-04-10 19:07

http://www.goodsync.com/da/
Mener dog ikke den gør automatisk, du skal klikke på et ikon

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 20-04-10 22:14

"Paragon drive backup" skulle kunne dette. Programmet har været omtalt med vejledning i "Komputer For Alle" inden for et par år siden, ligesåvel som programmet var med i en gratisversion på deres CD som følger med bladet.
Jeg mener at programmet også kunne sættes op til at kunne gemme ændringer løbende for filerne og mapperne, ligesom at HELE harddisken kan gemmes med programmer, filer m.m.
Held og lykke med projektet.
Asbjørn2

Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 150 point
Dato : 20-04-10 22:23

Citat
Jeg mener at programmet også kunne sættes op til at kunne gemme ændringer løbende for filerne og mapperne, ligesom at HELE harddisken kan gemmes med programmer, filer m.m.

UPS - glemte at nævne at backup'en vist nok skal gemmes på en extern harddisk, men prøv nu bare at læse om programmet da det kan flere ting.

Godkendelse af svar
Fra : kbisgaard

Dato : 21-04-10 00:21

Tak for svaret Asbjørn2.