/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Ny
Fra : mickh
Vist : 4500 gange
20 point
Dato : 01-05-03 10:41

Jeg er en fyr først i 30 erne, som har lyst til at prøve at slikke en anden fyr, og at blive slikket. Det skal være et engangsmøde, da jeg ikke ved hvad jeg går ind til. Hvor søger jeg? hvad skal jeg tage mig iagt for?
Jeg er gift, og vil ikke ændre dette. Har I nogle erfaringer I vil dele med mig??

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 01-05-03 11:39

Hej Mickh.

Du kan starte med chatten på ofir, under fyr sgr. fyr i det område du befinder dig i (øst eller vest) Her vil du givetvis finde en, som passer dig og evt. den alder du ønsker. I kan begge chatte inden i mødes.
Har selv haft samme lyst, men har ikke haft modet.

Pøj-pøj, men husk evt. gummi

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 01-05-03 12:26

Ja det med modet er nok også en af mine største bekymringer. Kan man være sikker på ikke at blive afsløret? Hvad nu, hvis det viser sig helt at være en fejl, og at man går i baglås? Er den anden indforstået med at det kun er et engangs "job"??
mickh@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 01-05-03 13:16

I dit tilfælde er det en fordel at mand-mand sex ofte er 100% anonym og engangs. Du skal være forberedt på at det kan afbrydes af begge parter men du skal ikke ha det dårligt over det - sådan er det.

Du kan prøve Ofir chatten med et anonymst login - ulempen er at en del ikke møder op selvom det aftales, bedst hvis du har et mobilnr. på fyren. Så er der parker og P-pladser ved motorvejen men det er mindre sikkert. Endelig er der jo biografer i Kbh er det f.eks. Men shop i Viktoriagade og saunaen Amigo i Studiestræde der er det altid anonymt og engangs.

Held og lykke - er selv hetero som benytter mandesex engang imellem - klart de bedste blowjobs!!

Skriv evt. direkte til mig på drjonas69@ofir.dk hvis du har lyst og flere spm

Fnys

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 01-05-03 13:37

Jeg er fra nordjylland! Er der steder der, I kan anbefale?

Skriv gerne til mickh@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 01-05-03 16:38

Tjaee, hvor i Nordjylland? I århus findes der flere sexbio`s...Ålborg har du jo PAN du kan prøve at "kigge på"

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 01-05-03 17:10

- og hvor dit forhold til din kone henne i dette?? Et "engangsknald", kan ødelægge meget mere end det gavner - og hvis du ved et "uheld" kommer hjem med noget "extra" fra dit tilfældige møde med en anden - så vil godt dele det med din kone??
Det er da tænkeligt at der ikke vil ske det fjerneste ved det - men hvis det er lige den gang hvor det sker, ville du jo nok hellere have beholdt snabelen for dig selv. Det er der nogle i min familie og omgangskreds der gerne ville have haft et lille råd med på vejen om i sin tid.

Jeg skal da ikke bruge hverken min eller din tid på at lege moralens vogter, men min erfaring fortæller mig at nogle tanker skal man bare beholde i sit hoved - og ellers find ud af med din kone hvordan i får et mere nuanceret sexliv.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 02-05-03 09:59

Mickh:>

Du kan også gå ind på Scor.dk Der inde findes der MANGE fyre (både bøsser, Bisexuelle & hetro)... Min kæreste har selv haft held med scor... Men som Fnys også skriver.. en del dukker aldrig op...

Til Fnys:>> Ang. at mænd giver de bedste blowjobs... Det er sqda kun fordi du har været uheldig med dine kvinder så ... Og at du ikke har prøvet mig *LOL*

Hygge til alle

JJ

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 02-05-03 18:23

På Ofir chatten kan du også finde fyre in Nordjylland - en god ide er at komme postnummer eller tlf. nummer i den ID du vælger. eks. Ny9800 eller Ny_Aalb I Aalborg cruises der i Parken bag Stationen over mod det hotel der i gamle dage hed Hvide Hus - bedst om aftenen i weekenden. Og om sommeren er der vist gang i klitterne i Løkken kender ikke specielt stedet. Bedste forebyggelse mod at få "noget med hjem" er at tisse lige efter.
Go' fornøjelse
Fnys

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 05-05-03 12:53

Tak for jeres kommentarer.
Det er vel en god ide at bruge gummi, som l_overgaard skriver, men hvordan er det at slikke en fyr med gummi på?? Kan det lade sig gøre?
jay_jay du er også meget velkommen til at svare - du har jo erfaringen ha-ha
Hvad mener du iøvrigt med, at din fyr har haft heldet med sig??

Mickh

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 06-05-03 13:34

Du kan få kondomer med smag - jordbær, cola, vanilje, osv det hjælper lidt på gummismagen som kan give opkastningsfornemmelser. Den mest "almindelige" praksis blandt anonym sex mellem mænd idag er at man sutter uden men bruger gummi (+glidekreme) ved anal. Iøvrigt er de fleste hurtige forhold mest orale (kaldes BJ eller "sutte" ikke så tit "slikke" som mest dækker slik andre steder f.eks. i røven = rim på engelsk). De fleste har ikke forventning om anal medmindre det er specielt aftalt. På Ofir/Scor og andre steder bruges betegnelserne aktiv for ham der puler (eller bliver suttet) og passiv for ham der pules (eller sutter). På engelsk er det hhv top og bottom. Hvis ikke et af ordene indgår i navnet (eks. Top25 eller NYpassiv9800) er forventningen nok mest gensidig oral. Men det aftaler man jo bare fra gang til gang. Mange kysser heller ikke. Hvis du sutter uden så lad være med at sluge spermen.
Fnys

Accepteret svar
Fra : jay_jay

Modtaget 20 point
Dato : 09-05-03 12:44

Hej Mickh,

Jeg her ikke guffet en fyr med gummie, så det kan jeg ikke svare dig på... Kan kun gætte at det smager grimt *GG*

Ang. heldet:>> Han har igennem tiden mødt forskellige fyre via scor.dk (engangs knald) (lige på & råt).. Vi har også sammen fundet extra fyrer... Som jeg skrev tidligere, er det hetro-, bi, og homesxuelle derinde.. Og de fleste af dem søger efter engangs forstillinger... På scor. kan du se bopæl også.. (med enten - nordjylland, sønderjylland, sjælland osv.. også postnumre er der)

Prøv det...

Mvh
JJ

Godkendelse af svar
Fra : mickh

Dato : 09-05-03 16:22

Tak for svaret jay_jay.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 09-05-03 20:54

Selv tak Mickh, anytime... *SS*