/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
En historie (2)
Fra : Tonganeseren
Vist : 1123 gange
100 point
Dato : 20-04-10 14:02

Indledningsvist har jeg et spørgsmål til Granner01.
Bent Ballegaard starter en tråd med en fantastisk historie, som der ikke er et enenste sandt ord i. Alt er frit opdigtet eller et resuoltat af en total nedsmeltning i Bent Ballegaards hjerne.
Provsten nagler Bent Ballegaard til væggen, idet Provsten meget rigtigt sætter spørgsmålstegn ved Ballegaards oplysninger.
Mener du virkelig - Granner01 - at Bent Ballegaards historie, hvor han trods alt mere end antyder, at den stakkels student retteligt skulle være Tonganeseren eller E.B.Berthelsen, udgør en sober indledning på en tråd?

Men bortset fra det, så har jeg også en historie fra Det Hellige Land. Her boede nemlig en alkoholiseret daglejer med sin forhutlede hustru, som heller ikke var helt rask oven i kuplen. Konen døde også alt for tidligt, fordi manden behandlede hende som skidt. Manden stod derfor alene med sin forvirrede søn - som havde store sociale problemer i skolen. Drengen blev sendt i pleje hos noget familie, som også havde det svært. Drengen blev "voksen" og kom på maskinmesterskole i København. Han havde ingen kærester, fordi han var bange for selvstændige kvinder. Han kom ud at sejle - hvor han fandt en indfødt med knapt så store krav til tilværelsen - som de fleste danske kvinder besidder. Efter nogle år "hinsidan" vendte manden m/hele menageriet tilbage til Det Hellige Land, hvor han fik arbejde som montør - vistnok indenfor trykluftbranchen. Han fik jagttegn i 1992.
Resten af historien kender de fleste.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 14:05

Her er i øvrigt Bent Ballegaards indledning på sin tråd - En historie.

--------------------------------------------------------------------------------
En forfatter må vel kunne fortælle en historie.
Der var engang en ung student, der fik en stilling som lære på en kristen friskole i det hellige land. Han fik den fordi hans tante var blevet husbestyrerinde hos en rig enkegårdmand, som havde arvet gården efter konens familie.
Enkegårdmanden var også blevet formand for indremissionsk missionære, så menigheden beslutte at han skulle have et intensivt kursus i engelsk, den unge lære skulle stå for undervisningen.
Et halvt år efter fik man i sognet besøg af høvdingen fra den landsby i Afrika, som man havde sendt en missionær ned til.
Enkegårdmanden skulle holde tale og han indledte: A won to tæl you abowt the by here. Wi hår a lære som ka spike engelisk.
Og ved I hvad, så er det ikke engang løwn, som min gamle jagtkammerat blev landskendt på altid at sige.
Jeg savner ham meget og må engang imellem ligge en af hans CD på…….

Kan I gætte hvem den unge lærestuderende er... (Alle herinde kender ham - han kalder sig: T..........., men hedder i virkeligheden: E... B.... B.........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 14:07

Og her er Provstens svar/kommentar:

--------------------------------------------------------------------------------
Til Ballegaard-Knudsen.

Nej hvor morsom en lille historie fra det virkelige(?) liv ! Det er sandelig en skam, at du ikke har haft glæde af denne unge lære(r) som blev ansat i den kristne friskole - det kunne du have haft brug og glæde af i dit liv; jeg tænker naturligvis på dit erhverv som forfatter, som hverken kan stave eller tegnsætte bare nogenlunde forståeligt - ental og flertal bliver nærmest voldtaget - en skændsel for din profession !
Der er ligeledes noget der ikke stemmer: Hvornår var det du var på langfart og i hvor lang tid knapt kunne tale dansk (?), havde heller ikke jagttegn mv ? Var det ikke i starten af 80'erne ? Det mener jeg du har fortalt i en tråd på et tidspunkt !
For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig. Nøjagtid samme skure som i sin tid med en anden kammerat der producerede våben og blev kongelig hofleverandør - "fint skal det være, men...."
Du er en fantast, en luset amatør og platugle, som den gode Egon Olsen nok ville have kaldt dig, såmænd nok også en aparte socialdemokrat af de virkeligt ægte - en rigtig salonsocialist.

De venligste hilsner
Provsten1

Så har vi et fornuftigt udgangspunkt - når Bent ballegaard nu har blacklistet Provsten. Velkommen til.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-04-10 14:29

Ja for kan man ikke tåle at høre historien uden at begynde at hyle og fortælle usandheder, så er det ud af min tråd - Du Tonganeser har heller ikke baglandet iorden,men det ved jeg godt hvorfor, så det gør ikke så meget.
Du føler dig virkeligt ramt kan jeg se af det vrøvl du digter i din histore, den passer under alle omstændigheder ikke på mig. Jeg har aldrig gået på maskinmesterskolen i Københaven er der en derovre?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 15:07

Om jeg føler mig ramt? Overhovedet ikke. Det er blot en af dine gamle løgnehistorier, som du selv har fablet dig fremtil.
Min faster var ikke husmoderafløser - som dem din far forsøgte at holde på - men blev gift med sin mand da hun var 19 år gammel. Velhavende - skriver du. Næh, det tror jeg ikke, men det afhænger velsagtens af om hvor man befinder sig i hierakiet. Da min fasters mand afgik ved døden, stod der naturligvis et to-cifret millionbeløb på kontoen - og gården var betalt ud. Jeg fik naturligvis glæde af hendes enestående gavmildhed, som bestemt ikke er kendetegnende for den egn du bor på.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-04-10 15:11

Nu var det ikke mig der blev spurgt:
Citat
udgør en sober indledning på en tråd?

Men jeg fik en billig grin og tænkte at det må være dagens vittighed,at netop du vil belære os andre om hvad SOBERHED er.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 20-04-10 15:34

Har ikke været på et stykke tid bb1 hvornår præcist begyndte du at gå på jagt igen, på din hjemmeside skriver du sidst i 70 er det 76 77 78 79?
HF

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 15:39

I halvfjerdersne var Bent Ballegaard på langfart.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 15:42

Du føler dig virkeligt ramt kan jeg se af det vrøvl du digter i din histore, den passer under alle omstændigheder ikke på mig. Jeg har aldrig gået på maskinmesterskolen i Københaven er der en derovre?
Det skrev Bent Ballegaard - og det er lige præcis det han har fortalt rundt omkring. Men OK, når man er fuld af løgn, så er der nogle der glemmer hvad der er blevet sagt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 15:53

He. he - her har vi så forklaringen på den vekslende kvalitet i Ballegaards indlæg:

"Min korrektur læser har fri så evt. bemærkninger om stave fejl er uden værdi…."

Jaeee - og så var der lige den der med "Kratluskeren" som Ballegaard påstår at have skrevet. Han måtte godt nok selv betale for trykning og udgivelse, og med hans færdigheder udi sproget, tror jeg squ heller ikke, at han selv har skrevet den gang miskmask.
Men skidt med det, nu går Balleggard med "kunstnerhat" og synes selv, at han er blevet en notabilitet.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-04-10 16:51

Til granner01

Desværre kunne jeg af gode grunde ikke svare dig i bb1's tråd, men det er aldrig for sent:

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-04-10 11:11

--------------------------------------------------------------------------------
Provsten

Hvorfor ødelægger du den gode tone i tråden med angreb på en bestemt person?

Du skulle skamme dig.
--------------------------

Det var dine ord og her kommer mit svar til dig:

Jeg kender ikke noget til din baggrund, men ud fra de svar du altid synes at skulle begå, som regel mere eller mindre begavet, er dette svar skudt helt ved siden af.
Hvis du virkelig mener, at Ballegaard-Knudsens tråd er neutral, vil jeg nødig kende mere til dine meninger om retfærdighed. Jeg medgiver mine kommentarer kører på kanten af det uansvarlige, men over for dette vanvidsmenneske der kalder sig bb1, og som åbenbart føler sig kaldet til perfide historier om andre mennesker, må man nødvendigvis reagere. Tonganeseren har flere gange forsøgt at bilægge de stridigheder der åbenbart er de to imellem, senest bl.a. ved at ophæve blacklistningen af bb1, men det passer ikke Herren til Løvenholdts lejede jorder. I min optik må nok være nok, når Ballegaard-Knudsen helt uprovokeret begynder på sit sædvanlige fnidder, nu hvor Tonganeseren har rakt hånden frem !!
Derfor skrev jeg som jeg gjorde - om du kan forstå dette tvivler jeg på, men prøv dog i det mindste !
Iøvrigt vil jeg tilslutte mig flere debattørers henstillinger til dig: Hvorfor blander du dig egentlig i jagtdebatten når du ikke selv er jæger og åbenlyst ved flere lejligheder føler afsky for disse "grimme" jægere og deres brutale fremfærd - er det et ønske om at blive hørt fordi andre i den virkelige verden ikke gider dig eller ????? Hjælp dog dig selv ud af dette selvpineri !
Bliv væk !

Hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-04-10 17:11

En løgn bliver ikke mere rigtig af at blive gentaget ! Det er en sætning jeg tror de fleste kender, selv den selvbestaltede "godsejer" Bendt Ballegård-Knudsen har brugt den. Det kan man ikke være uenig i.
Men mandslingen fremturer stadig med sine løgne i sin sidste tråd:

"som en meget kendt og agtet bøssemager og riffelbygger, som både var Kongelig hof leverandør og eksportør til U. S. A. altid afsluttede en god historie med at sige: Og så eret ikke engang løwn……"

Uden at bruge vedkommendes navn, må man vist konstatere at denne agtede bøssemager og riffelbygger, hverken var uddannet bøssemager ejheller Kongelig Hofleverandør ! Igen en omgåelse af sandheden fra bb1. - Så er det vist på plads !

Øjenvidnet4°

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 17:16

Hej Provsten.

Ja, det er i sandhed fantastisk som det kører derudad med mærkelige synspunkter - ofte blottet for enhver logik og troværdighed.
Jeg prøvede at bilægge striden, men der er åbenbart så mange lig i lasten, at Ballegaard tænder højt og flot på alt jeg skriver. Men OK, jeg har også drillet ham en del.
Det største problem er dog, at Ballegaard forveklser mig med en anden - nemlig lidebukken E.B.B., som man vistnok stadig taler om blandt de mørke fyrster i Løsning og omegn. Min gode ven - altså E.B.B. tog for sig af retterne blandt de lokale skønheder - og det gik jo slet ikke på en egn, hvor seksualitet er linket sammen med snavs og andet grimt - altså i mørkemændenes øjne. Derfor er det helt hen i vejret, når Ballegaard hævder, at E.B.B. var ansat på en kristen friskole. Er du vimmer mand ! Det havde holdt 45 minutter, før man havde fyldt hans røvballer med 7`er hagl.
Jeg ved f.eks. at E.B.B. kun kører gennem Løsning, når han kører i en bil som garanteret holder hele vejen. Bortset fra det, så tænker E.B.B. stadig tilbage på de tre år blandt de vantro hunde i Løsning og omegn - med megen fornøjelse. Han havde det nærmest som en mullah med et hav af lystne kvinder til bedækkelse. Det forholder sig måske således, at kvinder under tryk udvikler en liderlighed over alle grænser - når de slipper fri af mørkemændenes snævre greb.
Men til læserne: Lad nu være md at flytte derhen. Luften er stadig fuld af kadaverlugt fra Østjyden.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 20-04-10 17:25

Er der nogen som kan fortælle mig hvad sidst i 70 er? bb1 gider ikke.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-04-10 18:33

Citat
Er der nogen som kan fortælle mig hvad sidst i 70 er? bb1 gider ikke.

Ja,jeg vil godt komme med et forslag,selvom mine matematiske evner ikke er så store.

Men nu ta`r vi det stille og rolig:

Årtiet 1970 består af 10 år (pudsigt) nemlig 1970,1971,1972,1973,1974,1975,1976,1977,1978,1979.

Nu ta`r vi de første fem:1970,1971,1972,1973,1974.De hører til første halvdel af halvfjerserne.

(ER DU STADIG MED).

Nu ta`r vi de sidste fem:1975,1976,1977,1978,1979.De hører til sidste halvdel af halvfjerserne.

Var det for indviklet????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-04-10 18:50
Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 20-04-10 19:03

tak Mosebaek for bb1 skriver jagten fik tag i ham sidst i 70 og der boede han på flippinerne
HF

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-04-10 21:28

Om oplysningerne er rigtige skal jeg ikke udtale mig om.
Menæh, jeg har læst i Løsning Ugeavis - den der udkommer hver 14 dag - under den rubrik der hedder, "Navnlig navne", at EBB altid nynnede - og til tider når det lokale spruthus var åben, sang han af fuld hals denne sang.

Hvor skal jeg hænge frakke og hat
sødeste flicka fin fin fin?
Hvor skal jeg hænge frakke og hat
sødeste flicka fin?
Henne bag den dør er der en bræt,
der skal du hænge frakke og hat.
Sødeste flicka fin fin, ja du er sgu min.

Hvor skal jeg lægge bukser og kjol'
sødeste flicka fin fin fin?
Hvor skal jeg lægge bukser og kjol'
sødeste flicka fin?
Henne ved sengen er der en stol,
der skal du lægge bukser og kjol'.
Sødeste flicka fin fin, ja du er sgu min.

Hvor skal jeg lægge brysterne mine
sødeste flicka fin fin fin?
Hvor skal jeg lægge brysterne mine
sødeste flicka fin?
Læg dine bryster mod mine bryster,
så skal du se, hvor sengen den ryster.
Sødeste flicka fin fin, ja du er sgu min.

Hvor skal jeg lægge maven min
sødeste flicka fin fin fin?
Hvor skal jeg lægge maven min
sødeste flicka fin?
Læg din mave mod min mave,
så skal du se, hvad vi to kan lave.
Sødeste flicka fin fin, ja du er sgu min.

Hvor skal jeg lægge lårene mine
sødeste flicka fin fin fin?
Hvor skal jeg lægge lårene mine
sødeste flicka fin?
Læg dine lår mod mine lår,
så skal du se, hvor røven den går.
Sødeste flicka fin fin, ja du er sgu min.

Hvor skal jeg stikke stiverstokken ind
sødeste flicka fin fin fin?
Hvor skal jeg stikke stiverstokken ind
sødeste flicka fin?
Mellem mine lår er der en ring,
der skal du stikke stiverstokken ind.
Sødeste flicka fin fin, ja du er sgu min.

Hvordan skal jeg få min stiverstok igen
sødeste flicka fin fin fin?
Hvordan skal jeg få min stiverstok igen
sødeste flicka fin?
Når den er død og slatten som en klud,
så skal den nok selv finde ud.
Sødeste flicka fin fin, ja du er sgu min.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-04-10 21:31

H.H. han var ikke sanglære for han kan slet ikke synge rent.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-04-10 22:20

--------------------------------------------------------------------------------
I halvfjerdersne var Bent Ballegaard på langfart.

For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig.

Kan du selv se at du lyver - synd at du får HFranzen med på vognen også......
Men når man heller ikke kan ligge tal sammen, så er det jo klart at man bliver fyret som lære...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 22:21

Er der ikke noget klamt over Ballegaards fortælling - som kommer her. Næsten som en ikke særlig ren vandlås.

Her kommer den:
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-04-10 22:10

--------------------------------------------------------------------------------
Ham skole læren, som det hele jo drejer sig om havde endnu en oplevelse, som jeg først lige har fået fortalt her til aften.
Han var faldet i søvn på sofaen i læreværelset og blev vækket ved at rengøringskonen en gæv stor bondekone på omkring de halvtreds vækkede ham. Lille Erik du kan ikke ligge og sove her. Læren vaklede ud på badeværelset fik lidt vand i hovedet. På vej tilbage til læreværelset efter sin mappe, så han den gæve kone og vaske trapper. Det syn må have været en for stor fristelse for ham, for han forer hen bag hende, lynede sine bukser ned, trak hendes lyserøde ubenævnelige til side og nåe ja i ved nok.
Der gik dog ikke mange minutter, så var han færdig. Bondekonen vente sig om og sagde: Var det det jeg havde da forventet noget mere fra en så ung mand. Vil du ikke prøve om lidt igen, men det ville Erik ikke for han kunne simpelthen ikke
Ni måneder efter fødte den gæve bondekone en søn, som blev døbt Knud Erik, men som det var dengang, så blev et barn født i et ægte skab altid betragtet som et barn født af de to personer, som nu engang var gift. Bondekonen og hendes mand havde et ganske lille husmands sted og de havde slet ingen børn, så de var glade for lille Knud Erik, selvom han slet ikke lignede dem. Han var lyshåret og havde en alt for stor næse. Han var også en være ballade mager i skolen kom i klammeri med alt og alle. Selv han egen moder, da faderen døde, fik han sendt hende på plejehjem, så han kunne overtage husmandstedet og nu skulle der bygges om stråtaget skulle væk, der skulle høj rejsning og første sal på, men selv nu i dag 15 år efter er huset ikke bygget færdig.
For den lille Knud Erik var også doven han har hele livet kun levet af hvad han kunne få hos kommunen og det kan man ikke bygge for, selv i dag er han uvenner med alt og alle og i det lille samfund er der ikke en eneste, som kan li ham til en gadefest fangede de ham og malede ham rødhåret og det sidste jeg hørte i dag var at nu vil de have ham væk fra landsbyen, så de har sat et skilt op i hans indkørsel med: Til salg.
Jeg er slet ikke i tvivl om, hvem der er far til lille Knud Avis, som han kaldes. Det kan kun være den, som har været årsagen til at han også har fået navnet Erik.
Personen, som kun lærte en ting af sit ophold i det hellige land, nemlig at sige A
A alene vide, A er den klogeste af alle. A har sæde i et ministerielt udvalg. A kan svine alle andre mennesker til. A har en svigerfar som har en stor gård med en stor jagt, men A har aldrig skudt en kronhjort, selvom A har set mange på svigerfars jord og endda taget gipsaftryk af dem..
Jo A er sandelig en stor mand….

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-04-10 22:49

Da ikke hvis historien har en gran af sandhed? Og der går vel aldrig røg af en brand uden at der har været ild???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 23:17

Bent Ballegaard skrev:

Det syn må have været en for stor fristelse for ham, for han forer hen bag hende, lynede sine bukser ned, trak hendes lyserøde ubenævnelige til side og nåe ja i ved nok.

Nej, det ved vi ikke. Hvad skete der så??
For at hjælpe dig lidt på gled, så får du hermed et antal svarmuligheder:
1. Stjal han hendes forlorne tænder
2. Grovbollede han rengøringskonen
3. Skamred han regøringskonen
4. Sprang han buk med hende?

Kom nu med et kvalificeret svar.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-04-10 23:19

Hvad har lille Knud Erik nu gjort dig. Har det måske noget med hundearbejdet i og omkring Horsens, hvor du også fik sparket for urent trav???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 08:14

Hvor kan man være så naiv eller hvad man nu skal kalde det, her at vedkende at man skam kender en der hedder lille = Bette Knud Erik, som netop boer i det hellige land og som er omtalt i den gode historie om skolelæren, der blev smit ud af paradiset.

Forklaringen er måske, at det eneste læren selv nåede at lære i tinden i paradiset var bogstaverne A og Æ.........................................

A = Jeg

Æ = Jeg, men kan også betyde ER..

A Æ den største.
A Æ den klogeste for hende med den lilla blev fik mig jo til at se.
A Æ den smukkeste For rengøringskonen.
A Æ Den dummeste af alle fordi jeg lytter og tror på alt det jeg høre fra andre, blot det skader en anden, som jeg er sur på.

Men jeg kan fortælle dig en historie fra det virkelige liv i det hellige land. Det er altså lille bette Knud Erik, som nu er på vej ud af paradiset og så gik det altså ham, som det gik dig og det er der helt sikker en meget god forklaring på

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 12:33

Nu ved vi hvor den stjålne altervin befinder sig.

Ballegaard skrev nemlig denne klamamse i formiddags:

"Hvor kan man være så naiv eller hvad man nu skal kalde det, her at vedkende at man skam kender en der hedder lille = Bette Knud Erik, som netop boer i det hellige land og som er omtalt i den gode historie om skolelæren, der blev smit ud af paradiset".

Kære Bent. Din skriverkarl nærmest antyder, at du er en person vi aldrig tidligere har drøftet her på hjemmesiden.

I går skrev du faktisk følgenden:

"Jeg er slet ikke i tvivl om, hvem der er far til lille Knud Avis" - og så ved vi jo alle hvem lige netop
du tænker på".

Bent - for Helvede da.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 12:39

Bent Ballegaards manifest:

"A Æ Den dummeste af alle fordi jeg lytter og tror på alt det jeg høre fra andre, blot det skader en anden, som jeg er sur på".

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 12:48

Bent Ballegaard skrev:

Men jeg kan fortælle dig en historie fra det virkelige liv i det hellige land. Det er altså lille bette Knud Erik, som nu er på vej ud af paradisetog så gik det altså ham, som det gik dig og det er der helt sikker en meget god forklaring på

Kære Bent.

Jeg er meget urolig på dine vegne. Fortæl mig nu, om du virkelig mener det du skriver i ovenstående. For hvis det er tilfældet, så er den helt galt fat med dig. Det kan umuligt være et raskt menneske som skriver den slags. Det Hellige Land og Paradiset, som du kalder området Øster-Snede, Kragelund, Løsning og Botrup - hold da helt kæft. Du er helt ude i hampen. Wauw!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 12:52

En sand oplysning fra Det Hellige Land.

Indtil 1970 var det forbudt for børn af de hellige at blæse på blokfløjte. De kunne få syndige tanker derved - påstod man. Meeeeeen mon ikke det var de voksne der fik syndige tanker. Egnen er jo kendt for sin indavl.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 12:54

Så er det da mere mærkeligt at du vil kommentere det - gør det lidt ondt et eller andet sted, så er det såmæn kun en lille smule tilbage betaling for dit og lille knud Eriks svinerrier i mod mig igennem tiden.

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-10 12:54

Til Bendt Ballegård-Knudsen.

Nu synes jeg målet er fuldt ! Ikke alene skal man læse om alle dine løgnehistorier, det er hvad det er, men at du nu også er begyndt med nogle helt uacceptable personangreb på navngivne mennesker i dit lokalområde, er ganske enkelt for meget ! Nu må de perfide angreb ophøre - det gælder naturligvis også de angreb som Tonganeseren giver den anden vej, selvom de dog er væsentlig mere humoristiske !
Jeg er ikke sart, men der må være en grænse for "forfølgelsen" af hinanden, og den grænse er efter min mening så godt og vel nået nu, selvom jeg bestemt ikke har ligget på den lade side hvad angår skriverier om både den ene og den anden, men ikke med de angreb på 3. personer, som ikke har været involveret i de forskellige tråde - så derfor - stop nu !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 12:55

Nåeeee det var derfor du ikke var sanglære..............................

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 13:00

Nej, overhovedet ikke Ballegaard. Jeg glæder mig til endnu engang at se et menneske som du udlevere sig selv. Kom endelig med mere - og jeg mener det. Min dag ville være spoleret, hvis jeg ikke kunne se endnu et skørt indlæg fra Bb1.

Kom nu - mand.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 13:17

Nåeeee det var derfor du ikke var sanglære.............................. skrev Ballegaard.

Nu tænker du velsagtens på E.B.B. som engang fungerede som netop musiklærer på den lokale folkeskole. Han var bare fin til faget - og i løbet af kun 1 år fik han ændret på musikundervisningen i kommunen, så der efterfølgende blev oprettet kor og musikhold hvad angår instrumentalspil. Efter kun 1 år lykkedes det for ham at få afholdt en stor koncert, hvor de fremmødte forældre - der var vistnok cirka 130 af dem - kvitterede med et dundrende bifald - på trods af at der blev spillet 2 numre af Røde Mor. Bønderne forstod nemlig ikke en skid..

Næh - Ballegaard. Jeg er ikke skolelærer og hader blokfløjter - efter i perioder at være blevet mishandlet med fløjtespil af mine egne børn - fordi skolens lærere absolut skulle gøre sig kloge på musikkens betydning for børnenes udvikling.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 13:19

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Der ser du resulatet af ophævelsen af blacklistningen. Men naturligvis har du ganske ret i dit indlæg.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 14:32

Musiklære også ved han ikke hvordan en blockfløjte ser ud i forhold til en P.. den ene har kun et hul den anden flere..

I næst sidste tråd afsløre Tombaneseren endnu egngang, at historien ikke er helt usand, men hvorfor vil du nu pludselig ikke længere vedkende dig, at du hedder E.B.B. og blev smidt ud af skolen med fuld musik fordi du syntes børnene var dumme og selv var alt for rødemoder agtig for en kristen friskole, men men - vi kommer til det..

Nu fik du lavet din egen tråd, men den skulle jo straks lukkes. Da tingene begyndte at blive lidt pinligt for medlemmet af det ministerielle udvalg. Så græd du blot ved øjenvidnets skulder er det evt. øjenvidnet der er Knud Erik?????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 15:07

Arh - Bent dog. Jeg lukker tråden efter en henstilling fra Øjenvidnet, fordi du endnu engang er gået fuldstædnig amok i din eventyrverden. Og så er det jo håbløst at lade det fortsætte. Ren og skær spild af tid.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-04-10 15:18

Tak for point til Tonganeseren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 15:29

Ja, men det er da godt du kan blive enig med dine D.L.S. venner...
Tillykke med det. Så længe du opretter en ny tråd kun med det formål at svine mig til, må du finde dig i at jeg svare igen i dit eget sprog.
Det var jo også Øjenvidnet, der skrev at du havde givet mig en fremstrakt hånd, som jeg ikke havde taget imod.
Han glemte blot at fortælle, at i mellem tiden havde både han og du svinet mig til igen...

Du har jo heller ikke ville svare på mit spørgsmål til dig om hvorfra du ved at jeg lyver, når jeg skrev at Poul Erik Krogen var min ven - Du kan læse om det i et gammelt D.L.S. blad artiklen hed brændestablen...
Nej, min ven så længe du fortsætter, så længe fortsætter jeg også, stol på det....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-04-10 17:10

Aner ikke hvem Poul Erik Krogen var eller er. Jeg har på intet tidspunkt skrevet noget som helst om manden eller dit bekendtskab. Du er edermageme langt ud. Er det demens eller en eller anden sygdom?

Derfor - TUMLING - søg hjælp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 19:52

Sådan skrev Tonganeseren den 20-04-10 KL.14:07

For hvis det er tilfældet, kan du ikke have været "god jagtkammerat" med Poul Erik Krogen, som døde i 1984 - altså igen opspind, i håb om at ingen ville kontrollere dig.

Så hvem er det der lyver - du Tonganeser,som snart skriver du er E.B.Berthelsen og snart benægter det - syntes du selv du er ret god til at huske havd du skriver

Du er og bliver den værste løgenhals der findes og derfor fanges du den ene gang efter den anen i dine egne løgne... Og sådan en person kan D.L.S. bruge på de bonede gulve. Det er sku ikke så mærkeligt at den forening har problemer...