/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner
Fra : Doz
Vist : 273 gange
20 point
Dato : 01-05-03 10:34

Hvordan sletter jeg ringetoner på min 3510???

Kommentar
Fra : reon

Dato : 01-05-03 13:42

Du skal ind under Galleri/toner vælg den tone du vil slet

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 01-05-03 17:00

Er det under Toner??? for når jeg "står" på en bestemt sang og prøver få valgmuligheder er det eneste jeg kan gøre at vælge den som ringetone

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 01-05-03 17:00

Er det under Toner??? for når jeg "står" på en bestemt sang og prøver få valgmuligheder er det eneste jeg kan gøre at vælge den som ringetone

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 01-05-03 17:00

Er det under Toner??? for når jeg "står" på en bestemt sang og prøver få valgmuligheder er det eneste jeg kan gøre at vælge den som ringetone

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 01-05-03 17:01

Hov, ved ikke hvad der sket, men den er da blevet skrevet et par gange

Kommentar
Fra : reon

Dato : 01-05-03 17:46

du har en menu der hedder galleri i din tlf under den har du 2 mappe den ene mappe hedder toner.

under toner er dine ringetoner du har fået vælg den sang du vil slet

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 01-05-03 19:32

Nej det har jeg ikke. Det er en nokia 3510 og ikke en nokia 3510i hvis der er forskel

Kommentar
Fra : TESTikkel

Dato : 15-08-03 13:52

Jeg kan heller ikke lige lure hvordan man sletter dem.. Når jeg går ind under Galleri/Toner så er mappen tom selvom jeg har ringetoner.. (jeg kan se ringetonerne under "Toner"-menuen, men der kan jeg ikke slette dem)

Kommentar
Fra : TESTikkel

Dato : 15-08-03 13:55

Har fundet ud af det.... Man kan downloade programmet "Oxygen ringtone workshop for nokia phones" og så kan man slette (etc etc) derfra. Det kræver s'fø'li man har et 3510i<->PC kabel.