/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Internettet - store og små bogstaver
Fra : jansler
Vist : 543 gange
94 point
Dato : 20-04-10 12:54

Hej Kandu

Jeg har af og til et problemer, når jeg går på nettet. Nogle gange skifter bogstaverne helt karakter, bliver til en blanding og STORE og små bogstaver, nogle gange enkelte ord og andre gange midt i et ord og indholdet i teksten bliver forkert.

Bruger jeg Ctrl + f5 så bliver siden korrekt i et kort stykke tid og går så tilbage til tilstanden fra før.

Er det min maskine, som er sat forkert op?

På forhånd tak for hjælpen.

De bedste hilsner
Jansler

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 13:49

Måske din CAPS LOCK knap sidder lidt fast...
Hvad program sker det i ?

Prøv og læg mærke til CAPS LOCK lampen om den lyser når det sker eller ej.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 20-04-10 13:56

Hej

Nej det er ikke den. Det er når jeg læser tekst på nettet at teksten er anderledes. Det er forskelligt fra link til link

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 20-04-10 14:11

Eks. så ser det sådan ud på en side jeg var inde på:

Hver Dag mister cirka Syv danskere synet. Størstedelen ER over 60 ar. Nogle Administrator støtte FRA Familie OG Venner, André ER Helt Alene. DET ER hende, Dansk Blindesamfund Kommer IND i Billedet MED omsorg, Netværk OG kurser Til Alle nyblinde. Vi sørger for, at livet Igen giveren mening

Og andre sider helt normale ?!?!

Jansler

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 14:37

Hvilket program bruger du ?

Er det internet explorer ?

Sker det på alle sider eller er det kun en bedst hjemmeside ?

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 20-04-10 14:48

Jeg bruger IE 7.0 og det er kun på enkelte hjemmesider.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 15:08

Jamen.... Dem der har lavet hjemmesiderne bestemmer jo selv om de vil skrive med stort eller småt så måske det er meningen.
Kan du give en adresse til en hjemmeside så kan jeg checke det på min computer.
Ellers du kan tage et screenshot.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 94 point
Dato : 20-04-10 15:22

Er det sådan, at du har installeret google translator til din explore, for så kan det sagtens være den der driller, så skal du bare bede den om at vise den oprindelige tekst, evt slå denne service fra!

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 20-04-10 16:06

Tak for svaret severino - det var lige løsningen.

Herlig aften - og tusinde tak.

Jansler