/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark X1155 sammen med Win7......Hmmm
Fra : gozimza
Vist : 1083 gange
100 point
Dato : 18-04-10 18:44

Hej allesammen.

Jeg har fået Win7 på min maskine, men nu vil min printer ikke fungere, jeg kan godt få den installeret med driveren og det men det program der ellers følger med virker ikke(det er der slet ikke?), jeg mener det program der gør at jeg kan scanne-kopierer og printe....HMMMM hvad gør jeg?jeg har været på Lexmark`s side men desværre uden det hjalp.
Håber der sidder en der har haft problemet men som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre.....den(printeren) har ellers altid virket på maskinen da den kørte XP, men det skal den vel også kunne på Win7 ik?

Hilsen Mikkel/gozimza

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 18-04-10 19:02

Der er ingen garanti for at den virker på windows 7, så vidt jeg kan finde ud af, er der ikke nogen win7 driver til den model, så jeg går ud fra at du har brugt en vista driver? Kan den overhovedet printe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-10 19:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-10 19:09
Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 18-04-10 19:18

Nej , jeg kører den ind med den disk der fulgte med og den blir installeret men selve "programmet" er der ikke i start menuen i ved.....så nej jeg kan ikke rigtigt noget med den men det kan vel da komme til at virke på en eller anden måde?

Mikkel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-04-10 19:31

Find programmet direkte på Cden - der er sikkert en setup-fil....

Men det er slet ikke sikkert PROGRAMMET kan køre på Win7 selvom printeren kan....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-10 21:14

Prøv at installere den i kompatibitetstilstand.

Start og skriv i søgefeltet > kompa > vælg den øverste mulighed > kør program........
Følg guiden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-04-10 21:14

Jeg tror du skal se i øjnene at den Lexmark ikke kommer til at fungere i Win7

Jeg har hjulpet så mange med deres maskiner og et af problemerne er at når de opgraderer styresystemet, så virker printer og scanner ikke. Og en af de værste er Lexmark. De laver bare ikke drivere til nye styresystemer. Dem der er bedst til at altid at lave drivere hver gang der kommer et nyt styresystem er Canon og HP. Og det er min erfaring.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-04-10 22:02

http://support.lexmark.com/index?locale=en&segment=DOWNLOAD&startover=y&userlocale=EN_US&question=X1155&productCode=LEXMARK_X1155&page=answers&detectedProductFacet=CMS-CATEGORY_REF.LEXMARK.PRODUCTS.ALLINONE.LEXMARK_X1155&searchid=1271621018332#2

Her et link til printeren på Lexmarks egen side og der har du mulighed for at downloade en vista driver og vista drivere kan sagtens bruges i et windows 7 miljø når der ikke er en windows 7 driver.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-04-10 08:56

hvad hedder programmet ?