/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
boudoir billeder
Fra : lise2408
Vist : 1451 gange
10 point
Dato : 18-04-10 18:43

Hejsa

Jeg vil gerne overraske min kæreste med nogle lækre/frække boudoir billeder. Nogen der kender en god og behagelig fotograf som tager disse billeder.

Det er IKKE porno billeder men frække (boudoir) billeder.... og det er vigtigt at det er et behageligt sted og en fotograf der kan få mig til at slappe af...

Det skal helst være på Fyn... men jylland kan også godt gå (bare ik for langt væk)

hej fra Lise

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 19-04-10 00:21

Strib Landevej 7* 5500 Middelfart *
http://www.kiraleth.dk/

Højager 100, 5270 Odense N
http://www.sophiet.dk/

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 19-04-10 07:27

Min onkel på 79 vil gerne savle lidt, ganske gratis.

Kommentar
Fra : SnillerPro

Dato : 29-04-10 00:50

Hej Lise

Flotte boudoir billeder som kan få kæresten til at smile, kan være en kærkommen gave til parforholdet.

Jeg forstår du søger en fotograf, som kan få dig til at slappe af. Det er også ret vigtigt for resultatet og din oplevelse, samt at fotografen er dygtig.

Jeg er fotograf og arbejder roligt og i god dialog med dem jeg fotograferer. Vi taler løbende sammen om billede ønsker, som også straks kan ses på min computer og tilrettes.

Jeg gør meget ud af billedbehandling bagefter, for optimal resultat.

Du er velkommen til at kontakte mig, for at tale med mig inden du vælger fotograf.

Mvh Niels Bach
Tlf. 61770448