/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Video på hjemmeside?
Fra : webgun
Vist : 543 gange
50 point
Dato : 18-04-10 17:13

Jeg har en hjemmeside på one.com. jeg har lavet en fin hjemmeside med billeder, tekst og alt det der.
jeg har en lille video som jeg gerne vil have lagt på hjemmesiden men kan ikke rigtig finde noget om hvordan man gør det. jeg bruger deres Webcreator og der kan jeg kun uploade billeder til hjemmesiden. jeg har læst i deres Hjælp meny men der står også kun hvordan man uploader billeder??.
Nogen der ved hvordan man gør???

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 17:31

Det kommer an på hvordan du vil have den skal vises.
Skal den starte op i Windows Media Player, så lægger du bare filen på
nettet og skriver et link til den.

Vil anbefale at du ikke lægge for store filer op, da de tager en evig at loade.
Hent programmet Formatoz og lav dem til Flash, de fylder ikke så meget.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-04-10 17:33

Lav den film om til en avi, så glider det bedre på hjemmesiden. Den uploades som en almindelig fil, og køres direkte fra hjemmesideserveren!

Pæn statestik du har!

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 17:38

Har du problemer links i din tekst så prøv dette program.
Kan det hele, husk bare at omdøb ? link se billed, eller går der kuk i det hele.

http://www.gratisimage.dk/image-CBDD_4BCB279F.jpg
http://rapidshare.com/files/377322841/Dyro_Pop_Maker.rar

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 18-04-10 17:48

jeg vil gerne have at filen kører fra hjemmesiden. har tænkt på at lave en youtube profil men vil vente til at jeg har nogle flere videoer. desuden er det til firmaet så det koster nok!.
jeg vil prøve at ændre filen til avi hvis det kører bedre, men hvordan er det lige at jeg uploader filen til hjemmesiden???.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 17:53
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 17:54
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 17:58

Citat
jeg vil prøve at ændre filen til avi hvis det kører bedre, men hvordan er det lige at jeg uploader filen til hjemmesiden???.

ftp://www.din side.dk
brug koderne fra din udbyder

ellers find et gratis upload/ ftp program
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=free+ftp+program&meta=&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=free+ftp&gs_rfai=&fp=a9ac24608f20d0b1

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 17:59
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-04-10 05:58

du kan uploade din video på youtube og bruges deres embed kode på din hjemmeside.