/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Test af forum .... ja nu igen
Fra : scootergrisen
Vist : 1415 gange
20 point
Dato : 18-04-10 10:06

Er der et par kaniner der gider bruger deres vigtige tid på at teste mit forum ?
http://scootergrisen.dk/forum/

Der er nogen som har tilmeldt sig men de har ikke skrevet noget så tænkte der muligvis er et problem.

Tilmed dig, modtag en e-mail og tryk på linket for at aktivere din bruger og se om du kan oprette et indlæg i forummet.

Dem som tester forummet vinder..... et sjovt billed jeg finder på google.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 18-04-10 10:56

Har lige tilmeldt mig nu - For at teste Forum, som du jo bad om.

*****************************************************************************
Det angivne brugernavn er i øjeblikket ikke aktivt. Kontakt venligst en boardadministrator, hvis du har problemer med at aktivere din konto.

**************************************************************************

Men der går måske noget tid før man kan logge sig ind?

*************************************************************************'

Eller et fint Forum.

Sjovt med de grise.

Prøver senere at skrive noget - Hvis jeg ellers bliver godkendt som bruger.

MvH Jørn.

P.S

I stedet for er billede fra google, så vil jeg da meget hellere have en Scooter!

Accepteret svar
Fra : linux68

Modtaget 20 point
Dato : 18-04-10 11:15

Nu var der "hul igenmen". Har just skrevet noget om "alt andet end scootere".

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-04-10 11:43

Citat
Det angivne brugernavn er i øjeblikket ikke aktivt. Kontakt venligst en boardadministrator, hvis du har problemer med at aktivere din konto.

Hvornår fik du den besked ?

Stod der ik noget om at du første skulle godkende en e-mail for at logge ind ?

Citat
I stedet for er billede fra google, så vil jeg da meget hellere have en Scooter!

Versko... en Kreidler Florett:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovebilleder.php?47

2 personer uden hjelm... åh, det er skøn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 12:07

Der kan gøres så meget med internet sider så de tilpasser sig brugerens computer, kan du ikke kode den på en måde så jeg kan se hele billedet i bredden min 19" skærm viser kun 2/3 af bredden og det er træls, højden er man så vant til at skulle rulle op og ned men sgu da ikke i bredden
God rest weekend

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-04-10 12:30

ovn > Kan du tage et screenshot.

Du kan uploade her : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download.php

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 18-04-10 12:40
Kommentar
Fra : linux68

Dato : 18-04-10 12:48

Takker for det fine billede, når nu det ikke kunne blive til mere end det.

Som jeg skrev i dit forum:

1: Jeg til meldte mig. 2:Fik en e-mail med det samme. 3: Kunne ikke logge ind. Fordi jeg havde glemt "Klik venligst på nedenstående link for at aktivere din konto". Da det så var gjort var der "hul igennem" med det samme.

(Ja, jeg var vist nok, som sædvanlig, for hurtig på tasterne)

Held og lykke med dét Forum.

Det nærmeste jeg har ejet af en "Scooter" er en Velo og en Puk af de sorte, standard. - Ikke Maxi.

Tøf Tøf Tøf

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-04-10 12:50

hvad opløsning kører i med ?

Jeg har været opmærksom på at det kunne være for bredt specielt på bærbare som ikke kan gå så højt op i opløsning men når det kun er 2 som har kontaktet mig med det så troede jeg ikke det var et stort problem.

Jeg har prøvet at lave det så der er automatisk bredde altså at den tilpasser sig men det lykkedes ikke rigtig så godt.

Men nu vil jeg undersøge det nærmere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 13:01

Opløsning på skrivebordet er 1024X768 forum siderne vises i fuld bredde men her et billede af din forside: http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/visbilled.php?scooterhjemmeside/download/uploadede_filer/skermbillede_scootergrisen_dk___mozilla_firefox.png

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 13:04

Og nu det handler om scootere, kan man stadig købe scooter støvler Flemming Krøl havde en gang en figur i scooter støvler og jeg har faktisk selv haft et par

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-04-10 13:07

Citat
Det nærmeste jeg har ejet af en "Scooter" er en Velo og en Puk af de sorte, standard. - Ikke Maxi.

Det også fint og have en Velo på forummet eller slet ik og have nogen.

ovn > Okay jeg er ved at finde ud af hvordan jeg retter det til at kunne ses på en 1024 bred skærm.
Det ligner lort det kan jeg godt se.
Er det fordi din skærm ikke kan have højere opløsning ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-04-10 13:08

Citat
Og nu det handler om scootere, kan man stadig købe scooter støvler Flemming Krøl havde en gang en figur i scooter støvler og jeg har faktisk selv haft et par

Ja den kender jeg godt med flemming det kan være jeg kan finde den og sætte den må siden.
Jeg har hørt den på cd men ved ikke om der findes noget på video med det.
Er det fra en revy eller sådan noget ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-10 13:14

Nej opløsningen kan ikke sættes højere med det nuværende grafik kort
Ja nummeret med thorbjørns scooterstøvler er fra en revy for mange år siden, jeg har ikke kunnet finde en video, det ville være sjovt om du kunne støve noget op

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-04-10 13:24

okay jeg prøver lige at rette hjemmesiden også kigger jeg efter scooterstøvler bagefter.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 18-04-10 22:08

Ok ja, de scooterstøvler gik datidens "rødder" da med alle sammen. Også selv om vi var for små til at køre på en scooter. De var dejlig varme om vinteren.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-04-10 05:21

Go musikvideo tak for den. Den er tilføjet.
Syns jeg har hørt den før men aldrig set musikvideoen.

Nu har jeg arbejdet hårdt på at få hjemmesiden til at automatisk tilpasse sig i bredden.
Prøv og check hjemmesiden igen og se om det ikke ser godt ud i bredden:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/sjovevideoer.php

Kom gerne med screenshots eller kommentar.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-10 13:07

Nu vises alle dine sider fint på min skærm det er et spørgsmål om at kode siden så den vises i fuld bredde i alle opløsninger, det har du mere forstand på end jeg

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-04-10 14:52

syns det er bedre nu for jeg vil jo gerne have alt alle kan se hjemmeside.
Det var faktisk også kun at forsøg det jeg lavede med at have en bred hjemmeside og skriv jeg at folk kunne skrive hvis de oplevede at den var forbred...

Men der var kun 2 der skrev også jer herinde men nu er det klaret... borset fra lidt af grafikken skal rettes.

Der nok nogen med 1024 pixels bred skærm som får mere lyst til at besøge min hjemmeside nu så det jo dejlig.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 20-04-10 20:41

Besøg blot denne hjemmeside folkens.

Hvis den var "dårlig" før, så opdagede jeg det nu ikke.

Har også kun en snollet skærm.

Men nu skulle den så være OK, hvad jo nok skal passe.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-04-10 16:53

Tak for svaret linux68.