/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Zoneterapi i Århus
Fra : kirhed
Vist : 911 gange
100 point
Dato : 30-04-03 23:28

Er der mon nogen der kan anbefale en zoneterapeut i Århus eller omegn. Helst en som har erfaring med at behandle børn.

Hilsen Kirsten

Accepteret svar
Fra : sacha

Modtaget 110 point
Dato : 30-04-03 23:41

Hej Kirsten

Prøv at ringe ud på Zoneterapeutskolen på Logos i Viby, her har man tjek på hvilke zoneteraputer der har erfaring med børn, og så er terapeuterne her veluddannede.
De har tlf. nr. 8611 8222.

Hilsen Sacha

Kommentar
Fra : kirhed

Dato : 01-05-03 19:58

Hej Sacha

Tusind tak for svaret, det var lige hvad jeg kunne bruge. Nu skal jeg bare have ringet. Jeg håber det kan hjælpe min dreng med øreproblemer.

Hilsen Kirsten

Kommentar
Fra : audrey

Dato : 05-06-03 01:26

Kirsten
Hopi ørelys er effektive mod øreproblemer. Prøv evt. også at holde ham væk fra mælkeprodukter, hvis du ikke allerede gør det.
AUdrey

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-10-03 22:37

Du har takket for svaret; men sacha får nok ingen point før Du acceterer hendes svar.
m.v.h.

Kommentar
Fra : kirhed

Dato : 06-10-03 20:32

Hej Rfou
Jeg har ikke accepteret svaret da jeg ikke helt kan finde den funktion nogen steder. Måske du kan hjælpe mig?

Mvh Kirsten

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-10-03 21:10

På Din udgave af tråden bør der stå Kommentar til venstre lige over svaret og til højre står Accepter svar. Det klikker Du på, og derefter kan Du skrive (som her) en lille hilsen eller kommentar til svareren.
mvh

Godkendelse af svar
Fra : kirhed

Dato : 06-10-03 21:53

Tak for svaret sacha.