/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Genbrug af 70 års lagkage
Fra : svendgiversen
Vist : 1149 gange
65 point
Dato : 16-04-10 10:05

Jeg så her til morgen vist? den samme "Margrethe 70 år lagkage" anvendt både af Føtex og Bilka??
Naturligvis med forskellig baggrund, tilbud osv, men det undrer mig alligevel...

Selv om begge kæder har sammme ejer, er de vel store nok til at kunne bekoste
egen lagkage reklame???

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-04-10 10:07

Men hvorfor skulle de?

NÅr det nu kan genbruges, så skal du da som forbruger bare være glad, du er jo ikke i tvivl om, at hver en krone de bruger på produktion af reklamefilm kommer du til at betale

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-04-10 11:42

Når de nu, i hvert fald ud ad til, er konkurrenter,
så bør de vel distancere sig og fremhæve egne dyder...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-04-10 13:29

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
Hvad fanden ind i helvede har det af betydning for noget som helst i hele fucking verdenen hvilken lorte lagkage 2 butiks kæder vælger at sæge på dronninges 70års fødselsdag....

Vi tænger sku til en krig her i danmark så vi lige kan fokusere på noget lidt mere .... betydningsfyldt.

Lagkage ???? WTF

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-04-10 13:59

Det har absolut ingen betydning, men derfra til at ønske krig.
(Jeg var i Berlin i sidste uge og så fotos af byen efter 1945).

Troede det var et oplagt små snakke spørgsmål på denne runde dronninge halløj fødselsdag?

Ikke alt her i livet behøver at have betydning...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 65 point
Dato : 16-04-10 14:41

Hvis jeg får lov af øvrigheden - vil jeg straks købe en af hver og så skal jeg nok berette om eventuelle smagsforskelle. Det kunne jo være, at der er mere sukker i det ene syvtal.
(smagesmiley)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-04-10 15:34

Der er i hvert fald to kroners forskel, du ved "Bilka altid billigst"...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-10 16:19

Her hos os får vi både Føtex og Bilka reklamer og der er tit stor forskel på prisen selvom det er den nøjagtig samme vare.
Men måske er det fordi der kalkuleres med forskellige faktorer på samme indkøbspris.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-04-10 16:43

Citat
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

- så, nu har VespaSvinet drukket knallertbenzin igen!!!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 16-04-10 17:14

knallertbenzin med dronningekage - mums .

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-04-10 12:18

Tak for svaret Eyvind.