/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Langsom og ingen lyd
Fra : ag64
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 15-04-10 18:04

Hej jeg har en gammel bærbar: FUJITSU SIEMENS AMILO D 7830. Der er ikke lyd på og den er bare langsom. Den tager en krig bare og starte op. Er der noget man kan gøre.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-04-10 18:18

rens computeren for skidt.
defragmentere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-10 18:22

Formater den og se hvad der sker. Er den stadig langsom, så smid den ud.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-04-10 18:26

God ide granner01

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 15-04-10 19:23

Prøv at se på www.spywarefri.dk

De er proff og har mange gode ideer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-10 20:35

Jeg "løber" heller ikke så stærkt mere som jeg gjorde for 30 år siden

Med alderen bliver ALT "sløvere"

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-04-10 20:47

Skal vi ikke lige høre hvilket OS der er på? Hvor meget RAM er der installeret? Hvor er den langsom, under opstart, start af programmer(hvilke?) osv osv.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-10 20:51

Er det ikke denne oldsag til 1200 kr?

http://www.dba.dk/fujitsu-siemens-amilo-d-7830/id-64659561/

Den er næsten antikvarisk.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-04-10 17:07

Du bør hente og installere disse “rense-programmer”

1. Advanced System Care: http://programmer.downloadcentral.dk/?AdvancedSystemCareFree/Pakkeloesninger/Tweaks/3158
2. CCleaner: http://www.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=ccleaner&searchArea=programs
3. Malwarebytes Anti-Malware: http://programmer.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=malwarebytes&searchArea=programs

som er 3 gode programmer til oprydning på din pc. De rydder op i midlertidigt forskelligt fnidder fnadder, som fylder og nedsæter farten, og i registreringsdatabasen mm. Jeg kan anbefale at hente og installere disse programmer, og bruge dem meget tit. Og kør en diskfragmentering en gang imellem.

Mvh fra Chris