/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
nogen der kender.hbyng
Fra : soll
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 14-04-10 17:42

hej er der nogen der har handlet her og kan oplyse om man modtager de vare man køber.

http://www.hbyng.com/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 18:27

Jeg kender ikke firmaet, men ved nu heller ikke om jeg ville være helt tryg ved denne bemærkning

fra firmaets hjemmeside

Citat
The Best Wholesale Supplier from China
As the fast developing wholesale company, we supply thousands of high-quality merchandise all at wholesale prices. Now it is time to experience professional service and quality products made in China today.

Kan man være sikker på at det ikke er kopivarer f.eks??

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-04-10 18:52

Du kan jo prøve at sende dem nogle penge og se hvad der sker?
Lad dog være med at handle via internettet.

hawaii7

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-04-10 19:43

Der er ofte mange penge at spare ved at handle på nettet, så der er absolut ingen grund til at lade være.

Ved Danske firmaer er der meget lille risiko, men ved udlandske firmaer er risikoen noget større.

Jeg kender ikke dette firma, og ud fra hvad jeg kan finde ud af om firmaet, ville jeg vælge et andet.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-04-10 20:28

til hawaii7
jeg handler rigtigt meget på nettet har aldrig mistet penge på det.
det jeg ikke er tryk ved her er at de vil have en bank overførsel og ikke over dankort.
jeg har ofte købt vare med alm bank betaling men det har været her hjemme ikke i udlandet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 22:05

Citat
de vil have en bank overførsel og ikke over dankort.

Så sent som i sidste uge, advarede de kraftigt imod den betalingsform, alt for mange mistede deres penge på det.

Måske du kunne fortælle os på kandu hvad du søger, og vi kan hjælpe med at finde et andet sted at handle - måske kan vi ikke hjælpe, men det var måske et forsøg værd?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-04-10 00:31

Citat
det jeg ikke er tryk ved her er at de vil have en bank overførsel og ikke over dankort.

det er faktisk endnu værre,.. så vidt jeg kan se vil de have overført via Western Union,..
(burde måske sætte de små alarmklokker igang,)

jeg har selv købt en hel del i Kina,
men det har altid været gennem Ebay,..
der kan du nemt finde de samme varer til samme pris,.. eller mindre,

samtidig kan du læse sælgers ømdømme
samt betale via paypal, eller med visa-dankort,

de varer jeg har købt,. og fået tilsendt fra Kina, har aldrig været
'åbnet'... pålagt told,. moms,. eller andre gebyrer / afgifter,
i modsætning til varer fra USA,. eller andre lande uden for EU,

Kommentar
Fra : soll

Dato : 15-04-10 07:14

ok takker for alde svar.
venter lige lidt inde jeg afgiver point i håb om der skulle være nogen der har handlet det.
det lader ikke rigtigt til at der er nogen i danmark der er blevet snydt af dem kan ikke rigtigt finde noget når jeg googler dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-04-10 07:20

Citat
det lader ikke rigtigt til at der er nogen i danmark der er blevet snydt af dem

Det kan der jo være flere årsager til

1. at firmaet er godt nok
2. at firmaet ikke er kendt i DK
3. at folk holder sig fra det firma

Kommentar
Fra : soll

Dato : 15-04-10 07:24

ja det er jo lige det.