/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
skydetårn.
Fra : bb1
Vist : 2044 gange
100 point
Dato : 14-04-10 15:19

Hvorfor må vi ikke bruge sådanne i DK.

http://www.egun.de/market/uploaded/2528519_4b0c020f6a05e.jpg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-10 15:38

Forde at de få der måske kommer til landet kun skal bruges som vagttårn i den kukanstalt man er ved at oprette til den flok jægere der har mudderkastning på Kandu m.fl. som hovedbeskæftigelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 16:00

Mit gæt... den er grim og skæmmer naturen af H til

Så hellere en hugsit, den kan da nogenlunde falde i med naturen

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 14-04-10 16:19

Nu er jeg ikke jæger og kan derfor ikke jagtloven udenad, men det er jeg sikker på at du kan.
Er der ikke noget med at man ikke må skyde fra køretøjer?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-04-10 16:24

Mig der troede at jægere var vilde med at være ude i naturen ......

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-10 16:55

Og hvem skal trække tårnet rundt i skoven

Klapperne ???

Hva`mæ at leje en lift istedetfor, der er et par håndtag til at styre med, og desuden er der mere fri udsigt end fra skydeskårene i det skur.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 14-04-10 17:12

§ 25. Jagt må ikke finde sted fra motordrevet køretøj og luftfartøj.

§ 29. Miljø- og energiministeren kan fastsætte regler om jagt fra platforme og andre kunstige skjul, herunder regler om forbud mod at medtage jagtvåben på platforme og i andre kunstige skjul.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-04-10 17:25

Du skal ikke være ked af det bbb1, den spinkle konstruktion taget i betragtning, er den jo alligevel for underdimensioneret til dig...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-04-10 17:25

Den har ulovlige dæk på, den skal køre med Cand. Agro Field Gripp, hvis de bliver monteret er den helt lovlig til skydning af vagtler på nedfløj.

Model til underhånds spidsskud til agerhun kan monteres på 60tm BMS kran, grøn er at foretrække for ligesom at falde i med højskoven, den er lige så lovlig som saksenhoff modellen som spørgsmålet går på.

Det er et af de mest fantasifulde og ideerige spørgsmål der er blevet kastet op i nyere tid og bør behandles derefter

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-10 17:36

Den mangler også nummerplade, og desuden skal saksen være forsynet med gul/sorte advarselsstriber.

Hvordan virker hydralikken egentlig ??
Skal jægeren pumpe løs i en Lolita-dukke i 45 minutter ??

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-04-10 20:07

Det er godt nok en flot kasse... Den ville du sidde godt inde i...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-10 20:17

Er der ikke en madluge i bunden ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-04-10 20:32

Selvfølgelig må vi bruge skydetårne. Jeg bruger det meget til snapshots.
Jeg sørger dog for ikke at skygge, når jeg skyder nabokonens bikini som hun lige har taget af.
Jeg bruger et hurtigt Canon som har kikkert-sigte.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-04-10 21:03

Her ser vi virkelig et skydehus af kvali kvalivare.
I huset venstre hjørne, er der monteret et vandskyllende toilet med direkte afgang i gulvet - lige ud i det fri. Denne detalje er ganske smart i tilfælde af, at to jægere benytter skydehuset. Den ene jæger skider og trækker ud - den anden jæger står lige under rørudgangen, således, når den ene jæger er færdig med at skide, tørrer røven, og trækker ud - kan den anden jæger får et brusebad.
Nu er vognen pludselig et kombineret skyde/skidehus......Nøjj hvor smart.

En anden vigtig og smart detalje er; Se på liften, en typisk sakselift af bedste konstruktion
Den virker såååååleeeeedes. Har du småbørn med på jagt, kan du sætte liften til at køre i ganske blide op og nedadgående bevægelser - og barnet/børnene bliver lynhurtigt lullet i søvn. Heer anbefales det dog, at man selv istemmer, "sov mit barn sov længe"

En tredie vigtig deltalje...hmmmm... er vinduerne. Som oven i købet kan åbnes.....Og det er smart.!!
Vi ved jo allesammen, at jægere har hang til guleærter. Ja de nærmest overæder sig i svineriet.
Vi ved også allesammen, at et kvarter tid efter de gule ærter er konsumeret, begynder maven at protesterer imod voldshandlingen. Maven bliver fyldt med luft. Denne luft begynder så småt at trykke på bugmuskulaturen, som igen sender signaler til tyktarmen om at sørge for at der sker en ventilation. Denne ventilation forårsager ubehagelige, vitaminrige dufte rundt om, i den ellers hyggelige stue - og det varer da heller ikke længe for jægernes øjne begynder at løbe i vand.
Her kommer så den smarte detalje - nemlig, vinduerne kan åbnes, således at guds fri luft kan trænge ind i skidehuset og fortynde den forurenede luft som jægerne afgav.

- Og skulle den vogn virkelig være forbudt.???? Det tror jeg næppe....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-10 21:36

Havde jeg aldrig gættet, Heidi-Ho

Og hvor er så den 3. jæger ?
Jow, han stillede sig nedenunder skuret og pissede, men så ikke at det var på vej ned, derved klippede saksen hans bedste ven af....og så skulle han lige til lægen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-10 21:37

Der er ikke mange af Jer der har fattet at de hele er en joke!!!!

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-10 21:49

Citat
Der er ikke mange af Jer der har fattet at de hele er en joke!!!!
Hvor har du ret, bb1. De er kraftperkeme så humorforladte, at guderne må lade sig forbarme.
(Ironi er forekommet i sætningen)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-10 22:03

Selvfølgelig, jægerne herinde har aldrig været seriøse.

Men faktum er at det skur er ulovligt i DK.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-04-10 07:00

Sidste!!

Det forlyder nu at at Ballesaksen blev forbudt da BB1 havde for vane,at stå UNDER den, og der var meget tumult imellem en større flok,som prøvede at komme først for at udløse Ballesaksen, med
en katastrofe til følge altså for de involverede i slagsmålet.
Så når BB1 står på post sker det vist nu fra et hul en Ballhule,nu er der så problener med undergravende virksomhed fra et afrikansk mineselskab men han er sej ham Knudsen.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 15-04-10 08:36

Tak for svaret Heidi-Ho.

Vi prøver en anden gang....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-10 16:11

Tak skal du ha', bb1.