/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail til Hotmail adresser
Fra : fleng
Vist : 529 gange
200 point
Dato : 14-04-10 14:03

En af mine venner har problem med at sendes mails til hotmail adresser, alle mail bliver afvist, hvad er årsagen er til det ?
Mvh.
Fleng

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 14:10

Kan han heller ikke sende til hotmail.adr fra andre computere??

Prøv engang at læse denne tråd

http://www.amino.dk/forums/t/38166.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-10 14:37

Sandsynligvis fejl i opsætning eller skrivefejl i hotmail adressen,
hvilken mail sendes der fra (TDC - Yahoo - Sol - Gmail eller en hel anden udbyder)?
er det webmail eller et mailprogram?
har modtager blokeret for dig?
kan der sendes til andre mail adresser fra den samme konto?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 15:19

Citat
alle mail bliver afvist, hvad er årsagen er til det ?

Den kan også være blokkeret/ bannet, grundet at der er blevet sendt spam-mails ud fra den.
Om han selv har gjort det eller den bare er blevet udnyttet, er ikke nemt at vide.

Prov at skriv til Hotmail, og håb på de orker svare.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 14-04-10 16:59

Det er samtlige pc'ere fra et halvoffentligt sted (forening) ca. en 5 - 6 stykker.
andre som også har sendt masseforsendelser. Jeg ved med sikkerhed 1 som har samme problem.
Mvh.
Fleng

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 15-04-10 01:02

Citat
som også har sendt masseforsendelser
bare ordet MASSEFORSENDELSE får alarm klokkerne til at ringe, udbyderen har sikkert spærret på grund af spam, tag kontakt til udbyderen og forklar hvorfor det er nødvendig med mange e-mails

Godkendelse af svar
Fra : fleng

Dato : 22-04-10 21:30

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-10 01:30

Selv tak - håber i fik løst problemet