/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Picassa fotoprogram
Fra : ilgp
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 13-04-10 16:33

Hej. Jeg har fotoprogrammet Picassa. Jeg har fået lavet et eller andet så jeg har små billeder i venstre side ud for mappenavnet. Det er noget der er kommet og kan ikke finde ud af at få fjernet de småbilleder igen. Er jeg så heldig at der er en der vil og kan hjælpe vil jeg blive glad.
Mvh
ilgp

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-10 17:42

Lige under menuen billeder er der et icon med nogle punkter og streger foran.

Når du klikker der- kan du enten få små billeder eller bare en "mappe i gul"

i din oversigt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-04-10 17:43

Kan du ikke højre klikke på dem ...og så fjern ??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-04-10 17:44

ikke billeder

men "billede" du ved i øverste linie med Filer Rediger Vis Mappe Billede og det er her lige nedenunder

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-04-10 17:47

uha Piaskov

ikke noget med fjern i dette tilfælde- så fjerner man indholdet i mappen og laver ikke bare en ændring i udseende

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 13-04-10 19:41

Tak for svaret smuller54.Det var nu ikonet ved siden af, men det er ok, du fik guidet mig videre så jeg fandt ud af det.Tusind tak. Mvh ilgp