/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Vedr. Jensen safari.
Fra : bb1
Vist : 2648 gange
200 point
Dato : 12-04-10 17:53

Der skulle altså en Landsbytosse til at fælde Safarihøvdingen.

Indehaveren af en mindre jagtfarm i Syd Afrika Holger Krogsgaard Jensen. (Jensen safaris). Har på sin hjemmeside oprettet noget han kalder et forbryder album. Hvori han skriver om mennesker, som han er umenig med, i sig selv en handling, som ellers kun skolebørn benytter sig af.
I forbindelse med krisen i Danmarks Jægerforbund i 2006 udlagde han også tyv stjålne dokumenter på sin hjemme side, noget han alene kunne gøre, fordi han ved, at det Danske retssystem ikke kan nå ham i Syd Afrika. Det ved han af erfaring, for han har tidligere slet ikke kunnet rejse ind i Danmark, uden at han måtte forvente, at han ville blive fængslet og det er måske den sag, der har gjort ham til en så bitter mand.
Danmarks Jægerforbund var for år tilbage i krise og der foregik ting, som aldrig burde være sket, det er historisk rigtigt, men nu hvor alle forsøger, at rette op på det og komme videre, er det eneste der ikke er brug for et så dårligt, uforstandigt og usympatisk menneske, som Holger Krogsgaard Jensen. Safarihøvding i en lille indhegnet jagtfarm i Syd Afrika. Flygtet fra Danmark fordi ingen Godser ville ansætte ham, som skytte.
Den 6. april 2010 rablede det dog helt for manden:
Han skrev på facebook citat: Jeg sidder lige nu med helt nye dugfriske beviser på at medlemmer af ledelsen ( i Danmarks Jægerforbund) endnu engang har indkøbt et jagtarrangement i udlandet for medlemmernes penge – jagtarrangøren fik ordre på at holde arrangementet dybt hemmeligt. Når jeg har de sidste detaljer i hus vil det blive offentliggjort på www.jensensafaris.com citat slut.
Indtil i dag er der ingen beviser fremlagt altså har den gode safarihøvding intet at have sin påstand i.
Det er ganske uhørligt, at han på den måde skal have lov til, at svine andre mennesker til og skabe uro omkring Danmarks Jægerforbund. På et tidspunkt hvor det der er behov for er ro og stabilitet.
Personlig er jeg dog glad for, at han selv har kunnet levere bevist på, at han er uvederhæftig og ikke til at stole på..
Holger Kroghsgaard Jensen har udråbt sig selv, som alle Danske jægeres dårlige samvittighed, det kedelige er blot at han benytter sig af tyv stjålne manipulerede billeder og en tekst helt uden for virkeligheden.
Mange er blevet duperet og har troet på at det han skrev, var rigtigt, kun nogle få med lidt indsigt, har forstået baggrunden for, at jeg gentagende gange har advaret i mod denne mand og af den grund er blevet optaget i hans såkaldte forbryder album.

Spørgsmålet lyder: Vil vi finde os i det?????

Bent Ballegaard.
Som han kalder for en landsbytosse, men hellere det end at være en utroværdig safarihøvding.
N.B. Personfnidder besvaret ikke af mig.

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 200 point
Dato : 12-04-10 19:39

Hej Bent.
Du skriver - "om vi skal finde os i det" ?
Du skriver også, at Holger sidder lunt og godt i Afrika og ikke kan "rammes" af den danske lovgivning.
Jeg er bange for, at vi bliver nødt til at finde os i det, netop fordi, vi kan ikke gøre noget ved det.

Men bortset fra det, så giver jeg dig ubetinget ret i, at Holger er en led lille ondskabsfuld satan af en undermåler.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 20:22

Holger... Er det ikke ham den lille fyr i rød og hvid stribet trøje der aldrig er til at finde???

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 20:26

For dælen bb1 - du er verdensberømt

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 20:26

Den gaffel du har i hånden på billedet hvor du har horn i panden - hvor har du fået den fra? Sådan en kunne jeg godt tænke mig at bruge til at jage med!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 12-04-10 21:48

Flash77, tag lige og klap i !! TAK
Gå ud og skyd nogle pingviner, for så er du da dejligt langt væk fra DK.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 22:03

Jeg vil gerne jage pingviner med bb1's gaffel som han har på det billede på ham Holgers side... Men bb1 har ikke svaret mig på hvor han har købt den gaffel - det er et fantastisk pingvin-våben!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 22:06

Jeg tror jeg vil med ham Holger til afrika - han har vist nok put and take elefanter dernede. Så skal jeg godt nok lige jage sadan et par stykker eller tolv....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 22:08

Og forresten - jeg har jo helt glemt at svare på dit spørgsmål... Svaret er: JA vi vil ej!!!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 22:08

Og skyd så den giraf Holger!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-04-10 08:11

Til Tombaneseren og Sandhedsvidnet lad dog være med at stille spørgsmål til mig, når I her ude lukket mig fra Jeres tråd.
Selvom det første indlæg er slettet på DJ debat (Webmarsteren er på ferie) så kan I se at det er lagt ind igen.
Sandhedsvidne fordi du ikke kan finde det oprindelige indlæg, skal du ikke betvivle mit citat, hvis du virkelig tror, at jeg er så dum, så jeg ville skrive det, hvis ikke det var rigtigt – Nej, min ven det er kun dig, der kunne finde på sådan noget, så søg du videre…..
Denne gang har den gode Safarihøvding virkelig fået noget at tænke over og de siger, at han de sidste dage har stået og stampet i jorden, så Sahara er blevet en meter tykkere….
Der er overhovedet ikke det mindste hold i hans påstand om, at der er købt jagtrejser af den nuværende ledelse af Danmarks Jægerforbund – det har jeg fra højeste sted..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-04-10 08:25
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-04-10 09:48

Citat
Der er overhovedet ikke det mindste hold i hans påstand om, at der er købt jagtrejser af den nuværende ledelse af Danmarks Jægerforbund – det har jeg fra højeste sted..

Har du talt med gud?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-04-10 10:04

Det gør jeg hver dag!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 13-04-10 10:28

Til Bent Ballegaard Knudsen.

Du er et underligt menneske ! Hvorfor harcelerer du over, at f.eks. Sandhedsvidnet og Tonganeseren åbner en ny tråd ? Jeg er ret sikker på, at hvis det var muligt at svare dig direkte på dine tråde, så var det nok gjort, men du har jo blacklistet disse personer, så det er ikke muligt for dem at svare dig !!
Det indlæg du påstår at have din viden fra på Facebook, hvor findes det- jeg har nemlig heller ikke kunnet finde det...
Hvor er det bekymrende at du ikke ved, at Sahara ligger i den nordlige del af Afrika, mens "Safari-høvdingen" bor i Sydafrika - men det er måske også ligegyldigt at Sahara er blevet 1 meter tykkere i Sydafrika eller hvordan hænger tingene sammen ??
Nu er jeg af den mening, at jeg i denne sag tror mere på Holger Jensen, end på ledelsen i DJ, som for en stor dels vedkommende stadig består af "gamle" stivnakkede pampere, som for manges vedkommende ikke har spor imod at modtage billige rejser !! Hvis det står til troende, at Holger Jensen har skrevet som du refererer til, er der nok noget om snakken - det var der jo sidste gang og det er DJ stadig ikke kommet over - jeg har lige hørt, at DJ måske skal underlægges DLS som en underorganisation for troværdighedens skyld - ved du noget om dét ??

De bedste forårshilsner
Provsten2

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-04-10 15:32

Hvad Provsten123456789 mener er jeg bedøvende lige glad med og om, han er så dum,at han ikke kan finde et oplæg på Facebook er da virkelig også hans egen sag.
At han lige ledes heller ikke kan forstå, at safarihøvdingen har stampet så meget i hans indkørsel, af ariskab, så støvet der fra har gjort Sahara en meter høje er ligeledes Provstens eget problem og om D.L.S. eksistere eller ej - det kommer slet ikke sagen ved.
Så Provsten er altså lige så uvederhæftig og syg, som Safarihøvdingen i Africa, så hvorfor foreslår han ikke ham, som formand for D.L.S. syge mennesker opholder sig jo ofte det samme sted - lukket afdeling eller sygehus...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-04-10 17:40

Hej bb1, med dine sidste skriverier in mente, har jeg svært ved at se forskel på dig og Holger.
I er faktisk meget ens overfor de personer der siger jer lidt imod.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-04-10 18:28

- jeg bli'r aldrig træt af denne:

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

- og så er han sgu ven med 400 Au Pair piger???

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 13-04-10 21:03

Citat
Så Provsten er altså lige så uvederhæftig og syg, som Safarihøvdingen i Africa, så hvorfor foreslår han ikke ham, som formand for D.L.S. syge mennesker opholder sig jo ofte det samme sted - lukket afdeling eller sygehus...

bb1, nu synes jeg fan... godt nok du er ved at blive grov. Kan du virkelig ikke klare dig på en anden måde. ??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-04-10 22:54

Hvis jeg er grov - hvad er så provsten123456789?

Når nogle skriver noget i en debat på nettet, så er det ofte som om man kun læser den sidst skrevne tråd.
Det er ikke godt nok, man skal læse hele tråden også dømme der ud fra...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-04-10 23:09

Nå så lad mig da forbarme mig over de syge Hylere,som ikke kan finde indlæg på en hjemmeside, når det gælder om, at svine mig til har de ellers ikke haft problemer:

http://www.facebook.com/home.php#!/topic.php?uid=11390411485&topic=14172

<Og det er indlæg Nr. 9 fra oven... Ni........

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 14-04-10 00:55

Citat
Hvis jeg er grov - hvad er så provsten123456789?

Provstn1 fører da i det mindste et "nobelt" sprog her i denne tråd - i hvert fald indtil videre, for hvis du bliver ved, så kan det jo være at du får ham "startet op" ---- men det er måske også meningen ???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-10 01:42

Man kan også være beskidt selvom man skriver i et pænt sprog..

Jeg bruger blot det samme sprog,som hylerne incl. Provsten.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-10 08:43

Sandhedsvidnet og Tonganeseren er nu også gået helt i spegat. Tonganeseren hævder nu, at jeg slet ikke bar bragt et citat fra Negerhøvdingen - han kan altså ikke læse og han er ansat,som skriver karl godt jeg ikke skal betale hans løn....
At han ikke kan finde ud af Facebook - er hans problem - hjælp ham drenge...

Sandhedsvidnet hvad er en au. pige?? - Sådan en som vi har haft her i huset. Hvis du ikke ved eller kender til det system,så lad være med at lege kloge åge....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-10 19:49

Syntes I ikke allesammen at nu går det godt herinde.Hylerne skriver indbyrdes i deres egen tråd. De kan ikke engang blive enige. De er helt frustreret over, at jeg ikke gider lege med dem
Mon ikke forklaringen er, at der på det sidste er sket og sker så meget omkring deres lille foreningen og store forbillede Safarihøvdingen i Afrika..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-04-10 20:16

bb1 - vil du ikke hjælpe mig lidt? Jeg vil gerne sige noget rigtigt beskidt i en pæn tone... kan du hjælpe mig med formuleringen?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 14-04-10 21:00

Citat
Syntes I ikke allesammen at nu går det godt herinde.Hylerne skriver indbyrdes i deres egen tråd.

bb1, nu rabler det da vist helt for dig. Har du både glemt og overset at det er DIN tråd der skrives i.
Prøv og gå til starten af tråden og se hvem der har begyndt den.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-10 21:38

Begyndte i min tråd eller deres???????????

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 14-04-10 23:05

Citat
Begyndte i min tråd eller deres???????????

???????????????????????
bb1, husk din medicin
Tag den NU, og hurtigt
Pleace!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-04-10 08:40

Følger du slet ikke med i hvad der foregår Asbjørn??

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 21-04-10 12:39

Tak for svaret Heidi-Ho.

Hold du blot fast i dit første indlæg....