/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
KANDU Login / mail problem ?
Fra : EA_HS
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 12-04-10 17:40

Er der andre end mig der har haft problemer med
Login + modtagelse af mail fra KANDU.dk, i den sidste tid (5 dg. til ca. 30 dg.)

i dag er det dog lykkedes for første gang i ca. 6 dage
fra min egen IP adresse,

skal siges at det virkede fint på andre IP adresser,

ser dog nu,. at flere af de ”daglige faste besøgende”
heller ikke har været ’PÅ’ flere dage,

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 12-04-10 17:42

Hvis du kigger på dato for indlæg, kan du se at siden gik ned den 9...

Så du er ikke den enste

vh Ben

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-10 17:43

Naehhh..... jeg har da modtaget en 'emil' om dette spørgsmål i min in-box på TDC

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-04-10 17:48

Alt ved det gamle nu åbenbart...så længe det vare

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-04-10 17:55

Citat
Hvis du kigger på dato for indlæg, kan du se at siden gik ned den 9...

Ja,.... det kan der være noget om, nu er der vist gang i 'den' igen,

Citat
Naehhh..... jeg har da modtaget en 'emil' om dette spørgsmål i min in-box på TDC

Hmmm der er åbenbart nogen der prioriteres højere end andre,
mailbox eller medlemmer,
jeg modtager stadig ingen,
(mail altså)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-04-10 18:42

Jeg har ikke kunnet komme på Kandu siden 9. april. Regner med at deres server gik ned. Det er først åbnet her i eftermiddag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-10 18:51

Kandu har ikke været nede, men blev der oppe i cyperspace.

Kommentar
Fra : iccy99nn

Dato : 12-04-10 19:10

EA_HS, du har ret jeg bor KBH. F. 2000. og Kandu Har ikke virket i mange dage,

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 13-04-10 00:31

Hej PU HA, Hvor er jeg lige blevet glad, jeg har også forsøgt i flere dage at komme ind på Kandu, jeg troede at det var min pc og Norton der ikke ville lukke op og tillade Kandu.
Jeg blev rigtig glad for, at det ikke var tilfældet og at jeg kunne komme herind igen.
Mvh.gwh

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 13-04-10 01:38

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-04-10 16:36

..og vi er her endnu

</MOLOKYLE>