/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fil system væk
Fra : mnbjenden2
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 08-04-10 16:37

efter at havde rodet med mine partitioner altså havde samlet mine hd igen . kan jeg ikke længer se mine bilder , kan finde dem men kan ikke åbne dem længere(altså se dem) .der er ikke længere nogle system oplysninger. kun størelse , taget den .
hjææælp hva kan jeg gøre ???

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 08-04-10 16:46

En anden gang så lad være med at rode med partitioner, når du ikke har styr på det.
Du har selvfølgelig en kopi (backup) af dine billeder.
Hvis ikke, så hører du til gruppen "Die Dumme Dänen".

vic200

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 17:23

nå ikke nogle gode råd , alt andet har jeg så ikke behov for....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-04-10 17:24

Det er nok ikke helt uden grund at du har en Fedtmule som profilbilled!
Hvilket drev er det du har disse filer på? - C, D, E other was?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-04-10 17:27

vic200??? Holy Shit!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-04-10 17:31

"Die Dumme Dänen"
Jamen Vic200 så får du endeligt selskab!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-04-10 17:31

RIGTIGE mænd tager ikke backup.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-04-10 17:35

Hvis det er muligt, så prøv at kopiere disse filer over på et andet fysisk drev eller USB stick!

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 18:02

de ligger på drev f . har prøvet at kopiere over på en anden pc eller andet drev . uden at det virker æv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-10 19:08

Hvordan kan du dog finde på at rode med partitioner på et andet drev UDEN at flytte data først

Citat
der er ikke længere nogle system oplysninger. kun størelse , taget den .

Hvilke andre oplysninger skal du da bruge

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-04-10 19:23

Ja hvad andet kan man sige om sådan en person "Die Dumme Dänen"
Dine bileder er væk.

hawaii7

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 20:00

Citat
kan finde dem men kan ikke åbne dem længere(altså se dem) .der er ikke længere nogle system oplysninger. kun størelse , taget den .

Prøv et de ganske gode og gratis FIlE_RECOVERY programmer.

MEN
FØR DU GÅR I PANIK_

Prøv lige at HØJRE _ klikke på et ENKELT billede/ fil
EGENSKABER = åbnes med =? vælg dit normale program
ELLER
sæt den PAINT,,,,,,, bare midlertidig, MEN HUSK HVAD DER STÅR, SÅ DU KAN RETTE DET IGEN.

Andre kan sikkert hjælpe dig på vej.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 20:04

Det der er GALT, er at du ikke kn åbne filen/ billederne med dit normale program

HVAD DET SÅ END ER.

Bruger du Photoshop, så åben programmet, og under egenskaber???
sæt det til ALTID at åbne disse filer..

Pøj.

Hader at miste data___MEN BILLEDER OG FILM ER VÆRST.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 20:05

Citat
Ja hvad andet kan man sige om sådan en person "Die Dumme Dänen"
Dine bileder er væk.

intet er væk, før den fede dame ikke synger mere

Nu er i for hårde... ifølge ´TÆNK´

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 20:09

Citat
de ligger på drev f . har prøvet at kopiere over på en anden pc eller andet drev . uden at det virker æv

Når du ikke kan kopiere, er det fordi filerne ikke har et gyldigt fil_/ eller efternavn
altså hvilket program de tilhører, altså er det bare
LORT i følge B. Gates, men de kan jo omdøbes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-10 20:38

Et af de billefiler som du kan se men ikke åbne...............

Gør lige som Disken siger - højreklik og vælg egenskaber.

Hvad står der i egenskaber:
Type >
åbnes med >
størrelse >

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 08-04-10 20:41

http://www.partition-tool.com/personal.htm husk at restore til anden disk (ekstern)
OG installere intet på F: altså partitionen med problemet

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 21:02

som sagt jeg kan ikke åbne mine bilder . har prøvet med et RECOVERY prog. den kunne ikke finde noget på det drev . er nu igang med et andet stellar phoenix photo recovery det har nu kørt i 3 timer nu og er ej færdig lol. dog med lidt held for kan se nogle af dem i programmet men ved ikke om jeg så kan rede dem med det prog. kun demo
kan heller ikke åbne dem med q.time eller paint får bare fejl meddelse om at det ikke er gyldig bitmap fil eller formatet understøttes ikke
og jo kan kopier dem ..
ja så har jeg vist svaret alle .

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 21:04

Sikkert noget andre havde glemt________

Men WHAT69

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 21:05

Hvad står der i egenskaber:
Type > jpeg- billede
åbnes med >Windows billed og faxfremviser
størrelse >6,03 mb
ja det er bare fra 1 billed

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 21:11

Citat
kan heller ikke åbne dem med q.time eller paint får bare fejl meddelse om at det ikke er gyldig bitmap fil eller formatet understøttes ikke

Hvis det ikke lykkedes helt.
Så prøv lige at køre et par af filerne/ billede gennem formatoz
http://www.formatoz.com/

Prøv forskellige formater, før du giver op.

Eller prøv at lade NERO ? lave et billed-show.
Det kan være du måske skal hente nogle bestemte CODEC´s for dette.

Du er velkommen til at sende mig en af filerne, så skal jeg se om jeg kan oprette det.
Gør det over pm, hvis andre ikke må se det...

Jeg har selv haft filer/ billeder der var umilge at se/ læse, men fik dem
trods alt gen? fremkaldt, til noget brugeligt.

Og drejer det sig om ferien eller ? så vil man jo gerne se/ gense dem igen.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 21:13

Citat
som sagt jeg kan ikke åbne mine bilder . har prøvet med et RECOVERY prog. den kunne ikke finde noget på det drev

Sikkert fordi drevet skal være formateret før du kan bruge det.
De fleste af disse programmer, kan IKKE fnde slettede filer, før du formaterer.

Prøv lige at smid en PM, så får du et program, der kan DET DER.
Uden formatering eller andet.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-04-10 21:13

Der findes flere forskellige programmer til at genoprette filer med. Så jeg vil anbefale du prøver flere af dem, blot for at se, hvilket af dem, der kan se dine billeder. Jeg tænker på bl.a.:
PC-inspector File recovery - PC smart recovery - Recuva.

De kan alle mget af det samme, men kan også noget hver især som de andre ikke rigtigt magter, så jeg syntes ikke du skal give op.

Kan du både se filenavn og extension på hver af filerne, eller kan du kun se noget af det?

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 21:18

alle fil navne er ok
extension ved jeg ikke lige hva er ????
og nej opgiver ikke i nu

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 21:24

Citat
De kan alle mget af det samme, men kan også noget hver især som de andre ikke rigtigt magter, så jeg syntes ikke du skal give op.

Det jeg har, henter ugen - kendelige filer tilbage og derfra kan man altid gå videre.
------
En anden ting, har du prøvet CHKDSK,
ELLER BARE højreklik på dit drev C:

EGENSKABER.
FUNKTIONER/ undersøg nu/ ret fejl og mangler
---

Ellers kan partitions-magic noget af det samme, spørg E.C
han kender programmet, BEDRE END så mange andre.......

Han roder til tider godt rundt med DET

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 21:29

brugte partitions-magic fra power q.
har kørt CHKDSK ingen fejl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-10 21:40

Prøv at hente denne...
http://www.kandu.dk/TipHist.aspx?tid=20862

Den kan vise ALLE mediefiler - så vil det jo vise sig om de ødelagte

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 21:50

prøver lige micro . har vlc men den kan ikke

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 21:58

nope micro kunne ikke en dyt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-10 22:02

Ergo er det ikke længere billedfiler

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 22:06

hmm når jeg søger efter media filer finder jeg dem jo . kan også se mappen osv men kan bare ikke åbne dem altså se dem

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 22:10

det prg jeg har hentet : stellar phoenix photo recovery køre stadig på fuld hammer og der kan jeg se bilderne , men det er nok ikke færdig før engang i morgen lol. så må jeg se der

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 22:11

Citat
kan finde dem men kan ikke åbne dem længere(altså se dem)

Hvad format var de i, før de blev LOST...
Har du prøvet at omdøbe filerne til samme navn_ + endelse billede.jpp_ eller andet.
Prøv at omdøb et enkelt til (prøve.jpg) = PRØVE er måske en dårlig genstand
da Ø ikke altid læses pænt på en Windows..
--

BTW:

Hvad styre system har du, kunne måske få en eller anden på rette spor.

Kan se der ikke er PM med andet til mig, så hopper af tråden IGEN.
Håber du får det løst.

Altid RART at se_ respons fra en indlæg.

Man kommer ligefrem til at tænke igen ???

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 22:18

win xp . ja skulle ellers have win7 på nu . ville bare flytte alt hva jeg ville gemme .
har prøvet med at omdøbe nix kan stadig ikke vises

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 22:21

ups format jpeg filer

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-10 22:25

Citat
http://www.realconvert.com/all_media_fixer_2008_pro.htm

VIRKER BARE______
g_NAT

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 22:28

Kan helt sikkert hentes her, MED skidt og møj til følge.
http://katz.cd/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 22:31

Var det en FAT 32 / eller bare almindelig nfts

DER GÅR ALTID NOGET GALT med / Google translate!!
Også på en puter.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 08-04-10 22:32

Jeg tænker på, at den ene C:/ kunne være NFTS,
og en anden FAT32/ 16 eller mindre.

Kom de direkte fra et camera, så skal du sikkert søge under RAW..

Smutter.

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 22:36

media fix prøvet og den sagde fixet . GRRR nope ingen biled . g_nat

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 08-04-10 22:37

nope alle drev nfts

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 13-04-10 18:48

nå men nu fik jeg sku genskabt mine bilder dog med et prg. Stellar Phoenix Photo Recovery de kunne gøre det som det skulle dog ikke lægge dem i rigtige mapper . så jeg har et stort arbejde forude . hmm måske også lige lave en kopi på skive LOL .
disken du får de points da du har kommet tættest på hva jeg skal gøre .

Godkendelse af svar
Fra : mnbjenden2

Dato : 13-04-10 18:53

Tak for svaret DISKEN_revised.

Kommentar
Fra : JegErHer