/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
jeg kører vista, men pludselig får jeg d
Fra : jensviggo
Vist : 1645 gange
100 point
Dato : 07-04-10 22:59

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Emne 'ved lægen', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Port: 587, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E

mvh jensviggo
hvad er der mon så galt

mvh jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-04-10 23:02

kan ikke sende, men godt modtage mails

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-04-10 23:13

har ellers fungeret perfekt, men ak

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-04-10 00:17

hvem er din internetudbyder?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-04-10 02:08

tdc

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 08-04-10 06:48

Har selv TDC/YouSee, og jeg bruger asmtp.mail.dk i stedet for smtp.mail.dk og har ingen problemer!

Prøv at rette til asmtp.mail.dk

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 08-04-10 17:24

har selv prøvet at "komme til" at skrive , (komma) i stedet for . (punktum) foran dk og det virker altså ikke
prøv og kontrollere stavningen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-04-10 18:21

Jeg ville starte med at gå ind i egenskaber på mailkontien og under servere ville jeg ændre port nummer fra det du har til 25 på smtp serveren. Med mindre du har stående nogen stedet i din ordrebekræfigelse at du skal bruge den port du har fået angivet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-10 20:32

Citat
Dette problem kan opstå, fordi MSN ikke tillader meddelelser at blive sendt til en anden SMTP-server (Simple Mail Transfer Protocol), mens du er tilsluttet MSN-netværket.

Mon fejlen ligger der

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-04-10 14:07

jeg har ændret fra asmtp til smtp (25) før 80 nu virker det??????????????????????

tak jens viggo

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-04-10 20:25

så luk spørgsmålet.