/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
TV via proxy fra udland.
Fra : Eyvind
Vist : 1310 gange
100 point
Dato : 07-04-10 19:12

Når jeg er i udlandet og kunne tænke mig at se Dansk TV, har jeg et lille problem med DR TV som ikke vil vise nettv fra udenlandske IP adresser. Jeg kobler mig som regel på en router derude, men kunne godt tænke mig at lade som om jeg er i DK (vist noget med proxy server)

Hvordan gør man det.

PS. Jeg betaler licens og det har jeg altid gjort.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 07-04-10 19:52
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-04-10 19:52
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-10 20:20

Ja Fijala - den fra experten ser interessant ud.......... den må jeg prøve.

Og det er jo ikke tyveri for de får jo stadig licensen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-04-10 20:34

Sæføli er det da ej tyveri. Du er jo bund rèel ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-10 08:59

Så vidt muligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-04-10 14:41

Den proxyverden ser lidt snavset ud......................så det bliver ferie uden "Ramasjang".

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 21-04-10 14:43

Tak for svaret Fijala.
Men jeg må hellere afslutte spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-04-10 17:33

Hej Eyvind

Ramasjang kan du da godt få lov at se . Så du ikke tippet fra sscootergrisen

http://www.kandu.dk/tip20889.aspx

God tur i ferien, hvor du end skal hen.
Min ferie går jo her til i 14 dage. http://sologvarme.dk/page1001.html
Har lejet huset i de to uger. Vi skal derned med et vennepar og kører selv, så det kræver også et par hotelovernatninger undervejs. Så der går nok 2½ uge i stedet for.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-10 17:15

Jammen så må i have en rigtig god tur. vi skal til Kreta om et par uger. Jeg skal nok vinke over til Alicante..........hvis jeg lige vidste hvor det ligger - - - - måske ud til middelhavet.

Det kan da være at der kan ses DK TV udendfor DK.