/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til HTML med one.com skabelon.
Fra : Hopenhagen
Vist : 891 gange
248 point
Dato : 06-04-10 20:14

Hejsa.
Jeg har lavet en hjemmeside med en skabelon fra webhotelfirmaet one.com
Men nu vil jeg indsætte min ad-sense kode fra google så jeg kan få annoncer på siden.
Jeg ved godt hvor den skal være på siden, men jeg ved ikke hvordan jeg redigerer i kildekoden med Ilosft web page creator.
Nogen der kender det og kan hjælpe?
Har selvfølgelig skrevet til one.com men det er over 10 timer siden og nu vil jeg igang.

Tak.

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 258 point
Dato : 06-04-10 20:22

Jeg tror at du vil finde ud af at one'com's support til at lave dine hjemmesider er "begrænset"...

Det smarteste er nok at finde en simpel tekst-editor og et ftp program og indsætte koden manuelt uden om Creator'en

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-04-10 22:10

jeg tror ikke at one.com yder service på hvordan du laver din hjemmeside...

men du kan prøve deres online support så kommer du til at chatte med en med det samme.

Godkendelse af svar
Fra : Hopenhagen

Dato : 06-04-10 23:44

Tak for hjælpen begge to. Jeg fik svar fra dem og de ydede hjælp til det, så det er jo fedt.
Tror den er kommet for et godt stykke tid siden, det er bare mig der ikke har tjekket selv, for man får ikke en email når de har svaret. Det skal kan man selv huske på.

Men det var som sagt glimrende service som jeg altid har oplevet hos dem.