/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Suzuki Alto 1,1
Fra : jangchr
Vist : 913 gange
200 point
Dato : 06-04-10 19:40

Mangler en knokkel-led til en Suzuki Alto 1,1 (2003), har spurgt ved Suzuki, men de ville havde ca 3000 kr for den, men har så fundet en brugt hos en auto-ophug i hammershøj til 700 kr, så 2 spørgsmål
1:Er det godt nok at købe den brugt eller vil den gå til efter et stykke tid?
2: nogen der kender et sted hvor den fås billiger?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-10 21:08

Hvis det er en hugger med et godt navn, så er der ikke så meget at være i tvivl om, normalt koster gode hugger dele halv pris af ny, så se lige grundigt på det led du vil købe, måske har det ikke ret mange kilometer igen, men hvis det nu holder et par år så er 700 kr. igen penge

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-04-10 21:31

Citat
Hvis det er en hugger med et godt navn, så er der ikke så meget at være i tvivl om, normalt koster gode hugger dele halv pris af ny, så se lige grundigt på det led du vil købe, måske har det ikke ret mange kilometer igen, men hvis det nu holder et par år så er 700 kr. igen penge

Kender ikke huggerne, men må jo prøve at se på den, har også hørt at det skulle være billiger at få lavet i Tyskland, noget du erfaring med o.v.n?

Accepteret svar
Fra : johnadler01

Modtaget 200 point
Dato : 06-04-10 21:31

hammershøj auto ophug er ok at handle med

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-04-10 21:32

Citat
hammershøj auto ophug er ok at handle med

Ok så, prøver at kigge på den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-10 21:37

Desværre har jeg ingen erfaring med tyske reservele

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 06-04-10 21:52

Tak for svaret johnadler01.