/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google gemmer ikke i Searc feltet
Fra : bimbobo2
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 06-04-10 14:42

Hej
Google er stoppet med at gemme alle de ting jeg søgte de sidste dage..
Jeg kan kun se 3 ud af hav jeg søgte..
Der er ikke slettet cookies i Google eller IE8
Search forms er aktiveret´og Google indstillinger er sat til at "ignorer" Google forslag men kun
vise "mine"

Alligevel dur den ikke...
http://peecee.dk/upload/view/236703

På forhånd tak

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 06-04-10 17:22

Det virke fint med Bing.. men ikke Google.
Auto Complete virker kun med Bing og jeg får ikke samme mulighed med Google.dk

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 06-04-10 21:27

har du sat din browser til privet browsing

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-04-10 22:14

Det har ikke noget med google at gøre.
Det er din browsers indstilling.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 07-04-10 10:01

Tak... men alt er OK.
Det har intet med IE8 at gøre.. Nu skiftede jeg til IGoogle med de samme settings og det virker fint..
Jeg har lavet en "ny Google" provider på engelsk i stede for Bing og det virker også fint.
Jeg tror at Google har pillet denne feature fra i google.dk eller .com..
Eller andre Google virker, Indeks, Billeder...

Samme problem har jeg på en anden laptop..

Jeg har lige reinstalleret Win 7 for anden gang i går, og default virkede google.dk stadig ikke..med autocomplete..
Løsning jeg ændrede startside til IGoogle

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 07-04-10 10:02

Løsningen er beskrevet i min sidste post.. kan ikke fixes..i Google.dk med IE8