/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Derfor venner.
Fra : bb1
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 06-04-10 00:41

http://www.tv2regionerne.dk/search.aspx?r=4

Kan I forstå hvorfor nogen har stående hund og går på markprøve.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-10 02:29

Hvis man har en hund, kat eller kanin der ikke kan stå bør man overveje at gå til dyrlæge.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-04-10 05:34

Denne tråd: JAGT!

Er den oprettet af og til menesker der er skudt i hovedet?

Man skulle næsten tro det...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-04-10 05:36

- hvad hvis det er en han-hund, men nu var det altså ik` lige det indslaget handler om,hvilket du nok kunne finde ud af,hvis du ville følge linket istædet for at spille morsom....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-04-10 07:44

Ballegaard-Knudsen

Har du slet ikke været i seng i nat ? Det vil du nu have bedre af, end at sidde og finde tv-indslag fra hele Danmark !

Til klippet kan man kun sige: HJALLERUP MARKED for hundesportsfolk, på et tidspunkt hvor vildtet har mere brug for ro end at blive jaget med !

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-04-10 08:52

Provst hold nu op,hvad kommer det dig ved hvad jeg laver om natten?
Og hvad kender du til hvad vildtet har brugfor lige nu??

Pladder det er hvad det er det dy fyre af,men til din orientering, så arbejder jeg altså ofte om natten,det har jeg forklaret før, der er nogen, der er nød til at være vågen for at i andre kan sove trygt tænk på det.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-04-10 09:37

Ballegaard-Knudsen.

Tag dog ikke sådan på vej, blot fordi jeg spørger til dig - det er i absolut bedste mening. Alle mennesker har bedst af at sove om natten. Undersøgelser viser, at nat- og skifteholdsarbejde er belastende for helbredet, derfor er jeg bekymret for dig.
Jeg hørte forleden fra én som kender til dig, at du af og til arbejder inden for ambulance-beredskabet som telefonpasser - er det rigtigt ? For hvis det er tilfældet, må mange prise sig lykkelige for at de ikke får brug for hjælp fra den kant - uh ha !

Efter et langt liv med jagt og fauna på egen jord, ved jeg udmærket hvad der rører sig. Mit daglige udsyn og adgang til naturen lige uden for døren gør, at jeg om nogen ved hvordan den fungerer - jeg ved ikke hvor meget natur du har udenfor din bolig, men efter diverse tråde drejer det sig om en lille grund med et drivhus, som mest bruges til vagtler - hvis det er din viden om naturen så har vi jo forklaringen på dit mindreværdskompleks, men det kan jeg ikke hjælpe dig med, hvor gerne jeg end ville !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-04-10 09:58

Jeg må skuffe dig du er helt kørt i grøften og ham du har hørt noget fra kan du ikke stole på..
Det er noget ganske andet jeg laver og hvis du gad gå ind på min hjemmeside www.bb-jagt.dk så vil de forstå at alt din snak om jagt og jordbesidelse kan du roligt lade være med at prale med over for mig. Jeg har hvad jeg har brug for. Mit liv og mit helbred behøver du heller ikke bruge tid på, at bekymre dig om. Det skal jeg nok selv klare - en god lang ferie i de varme lande, som jeg lige har haft imedens i frøs kan man leve længe på også selvom man har skiftende arbejdstider..
Hvis du blot ville stole noget mere på dig selv og ikke lytte til løse rygter,så virkede du lang mere seriøs ind du gør...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-04-10 10:08

- denne side er mere interessant:

http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-04-10 10:50

Ballegaard-Knudsen

Jeg er fuldt ud klar over din ansættelse på Løvenholm i det midtjyske og at du har lejet jagt samme sted - det kan jeg da kun glæde mig over på dine vegne.
Men at du synes jeg praler af mine besiddelser kan jeg ikke forstå - jeg fortæller dig blot facts, det har da ikke noget med praleri at gøre ! Skønt jeg da må indrømme, at jeg er stolt af det jeg har formået og været heldig med. Der har været mange aspekter der skulle gå op i en højere enhed igennem mange år - gode og loyale medarbejdere har været en uvurderlig og uundværlig del, så dem er jeg megen tak skyldig. Flere af disse tidligere ansatte er stadig gode venner og det glæder mig overmåde meget at kunne invitere dem på jagt 3 - 5 gange årligt.
Det er dejligt at du har familie under varmere himmelstrøg, så koster det jo kun en flyvebillet og det er da overkommeligt - men ærlig talt Ballegaard-Knudsen: Med det humør du har været i i den sidste måned, tror jeg du skulle være blevet væk i endnu en måned blot for humørets skyld !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-04-10 11:46

Det rabler to talt for dig Jeg er ikke ansat på Løvenholt hvilket job skulle det være i?
Nej min ven du tror du ved en helt masse og du høre og tror på rygter o.v.s.
Det skal man ikke bygge sin viden på, så er man blot ganske useriøs og det er hvad du er:::

Derfor er videre samtale med dig også ganske nyttesløs....

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 06-04-10 11:47

Tak for svaret LuffeA.
Gu gav det mest fornuftige i denne tråd.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-04-10 12:53

Citat
Tak for svaret LuffeA.
Gu gav det mest fornuftige i denne tråd.
Hvis Gu' har givet det fornuftige svar - HVORFOR FANDEN giver du så LuffaA pointene..???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-04-10 14:01

For at give dig mulighed for at skrive også selvom det kostede dig 10 point -( for nu at blive i dit sprog - så du ikke overfalder mig igen for en slå fejl...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-04-10 15:20

Rolig nu, jeg overfalder ikke folk.
Det har ikke kostet mig 10 point - jeg kunne ha' tjent 10 point.!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-04-10 15:24

Du hare sku' da ret, bb1 det kostede søren jenseme mig 10 point....

Jeg vil ha' dem tibage omgående.....