/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvad sker der hvis man sluger en pibe?
Fra : Flash77
Vist : 858 gange
70 point
Dato : 05-04-10 22:13

Hvad sker der hvis en jæger sluger sin pibe?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-04-10 22:16

Så piber han.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-04-10 22:23

Han hoster lige som alle andre, og så gylper han den bare op igen.
Hvis du tror der står røg ud af bagsmækken på ham, så er svaret
Forskellen på en jæger og andre er, at den slags små oplevelser tager jægeren med godt humør, og han får uden piberi en god historie ud af det som fortælles i gode venners selskab.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 05-04-10 22:30

Jeg har hørt at hvis han sluger en hashpibe, levere han skæve skud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-10 22:44

Flash77 -> Nu igen ???

Det har godt nok været 'gang i' jagt-sasson'en her på kandu.dk det seneste stykke tid !!!

..ikke at jeg 'normalt' blander mig i netop kategorien hér, men det spørgsmål fangede/pirrede ..som altid: min nysgerrighed.

Mit gæt i denne henséende er dog:

Den uheldige Jæger får sikkert pibestemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-10 22:46

..øeh... det hedder vist pivestemme ...men lyder ligeså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-04-10 23:23

Jeg holder på, at en pibesluger skal skydes på stedet. Peleton! AIM- FIRE

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-04-10 23:24

Hvad piber du over, du har vel ikke slugt én Flash77?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-04-10 23:27

Når man sluger en pibe=så får piben en anden lyd... hvorfor spørge... det er da så indlysende

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-04-10 23:28

Du kunne lige så vel vel spørge om man kommer til at grine hvis man spiser Pibeler...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-10 23:33

..jeg gætter på den lettest glider ned, hvis man serverer den med en go' gang pibesovs?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-10 23:37

..og sku' man få piben i den galt i halsen?

..så klares problemet let med en piberenser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-10 23:41

Citat
få piben i den galt i halsen?

..ja go' nat du

Jeg mente selvfølgelig:

...få piben i den gale i hals?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-10 23:42

Jeg ka' da bli' ve':
Citat
få piben i den gale i hals?

..altså:

..få piben i den gale hals?

= SENGETID !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-04-10 10:52

Ja, og hvis man er en and, bliver man til pipeand !

ØV

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-04-10 12:42

Hvaeeeeeeee slaaaags piuuu snarker vi om.? Orgelpibe, Sækkepibe, chillum, alm. morfar-koger af mærket Brillon m/ sovsefilter, eller noget helt syttende..???

Symptomer på slugning af orgelpibe. Du render rundt og piber, "Nærmere gud til dig"
- Do - ............................ Sækkepibe Du render runder og piber "Skotland the Brave"
- Do -..............................Chillum......Du render rundt og piber "Storkespringvandet"
- Do -.............................. Alm. Morfar... du render rundt og piber "Er du dus med himlens fugle"
- do -..............................Noget helt syttende. Du render bare rundt med astma.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-10 18:44

Alle de foregående tager ikke spørgsmålet alvorligt.

Der spørges jo ikke om hvad der sker med alm. mennesker, men hvad der sker med en jæger.

Det sker slet ikke, for piben bliver taget fra jægeren med det samme, inden de falske andekald begynder.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-04-10 19:08

Er piben ikke ved at få en anden lyd? Hvis nu du sluger den?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-04-10 19:20

Citat
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-10 18:44

--------------------------------------------------------------------------------
Alle de foregående tager ikke spørgsmålet alvorligt.

Der spørges jo ikke om hvad der sker med alm. mennesker, men hvad der sker med en jæger.

Det sker slet ikke, for piben bliver taget fra jægeren med det samme, inden de falske andekald begynder.

Du har ret - det er MEGET vigtigt at det her er en jæger vi taler om...

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 07-04-10 08:11

Piben ændrer sig fra at have hoved i begge ender til hoved i den ene ende, og til sidst ender den med at komme ud af enden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-04-10 16:38

- sidste gang jeg slugte min pibe, tog jeg en cigar...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-04-10 18:06

Citat
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-04-10 16:38

--------------------------------------------------------------------------------
- sidste gang jeg slugte min pibe, tog jeg en cigar...

Kom piben så op igen?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-04-10 20:13

Nogle må kridte skoene for at kunne følge med

En jæger må kridte piben - men hvis han /hun sluger den- mister de fokus og de må kridte om igen.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-04-10 20:34

Ja - man kan slet ikke ramme dyrene uden sin pibe

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-04-10 20:40

Måske du skulle lære noget af Robocop, han har sådan et sigtekorn installeret - måske en operation ???

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-04-10 21:40

Det er helt unødvendigt med sigtekorn når bare man har en god pibe - så rammer man!

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 70 point
Dato : 07-04-10 21:44

Citat
Det er helt unødvendigt med sigtekorn når bare man har en god pibe - så rammer man!

Det er jo det jeg mener !!! en jæger er helt ukampdygtig uden sin pibe- så er der ikke noget sigtekorn., men det troede jeg vi havde afsluttet en konklusion på
Altså hvis en jæger sluger sin pibe - er han uden fokus og kan ikke skyde eller skide eller kridte eller noget som helst

hvad er så ikke besvaret ?????

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-04-10 21:52

Du er ret tæt på at score nogle point der smuller.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-04-10 23:26

Arhhh! Hvad gør deltagerne ikke for nogle få point? Det ligner jo prostititititititititititittutitutitution . . . argh!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-04-10 23:32

he he, næh det intuition

man forsøger at finde frem til det som spørgeren - spøger om- det kan af og til være et studie i sig selv.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-04-10 00:29

OK - så gå efter guldet. . .

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 08-04-10 20:39

Tak for svaret smuller54.