/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
member name mobileme
Fra : Cartman
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 05-04-10 19:15

hej
jeg kan ikke logge på min mobileme konto, jeg har fået at vide at det er det samme som min apple id, men det virker ikke. Kan nogen hjælpe?

Accepteret svar
Fra : kipros

Modtaget 50 point
Dato : 06-04-10 11:53

Det passer ikke nødvendigvis. Hvad ser du, hvis du går i Systemindstillinger - MobileMe?

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 06-04-10 12:09

hej tak for svaret, men jeg kan vel ikke komme ind i systemindstillinger når jeg ikke kan lokke på

Godkendelse af svar
Fra : Cartman

Dato : 06-04-10 12:19

Tak for svaret kipros. min konto ender på me.com

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 06-04-10 12:20

Du må lige uddybe: Hvad prøver du at logge på: din computer eller din konto på nettet? Hvis du ikke kan logge på din computer, er problemet af en anden karakter.