/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kender du en scooter butik ?
Fra : scootergrisen
Vist : 1233 gange
110 point
Dato : 05-04-10 03:31

Jeg vil høre om i kender nogle scooter butikker, værksteder, forhandlere og andre steder som kunne være intersante fordi jeg har lavet et kort hvor jeg gerne vil tilføje de steder som forhandler scootere osv.

kortet : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/rodekassen_stederidanmark.php

Hvis i kender et sted så skriv navnet på stedet og adressen så tilføjer jeg det.
Det skal helst være steder hvor i selv har været så vi får adressen rigtig.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-10 09:17

BilligScooter.dk - Roholmsvej 15 - 2620 Albertslund - Denmark - Tlf.:+45 28233154 - Fax: +45 76-975000 -
Email: info@billigscooter.dk - CVR nr: 27985289 - Alle priser er i DKK

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-10 09:27

Lykke Cykler & Motor APS
Holbækvej 8 4330 Hvalsø
Tlf: (+45) 46 40 81 84
Fax: (+45) 46 40 81 51

www.lykkecykler-motor.dk/
Lykke-hvalsoe@mail.dk

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-04-10 14:46

Jeg har en scooter til salg - kan jeg så også komme med på kortet?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-04-10 19:15

Har tilføjet : Lykke Cykler & Motor APS
Har tilføjet : BilligScooter.dk

flash > kunne da godt være det ville være en god ide for folk der er på udkig efter en brugt scooter men det bliver når besværligt at opdatere fordi så skal du jo slettes igen når den er solgt.
Til og starte med vil jeg holde mig til butikker osv så der ikke er så meget arbejde med at finde ud af om scooterene er solgte og skal slettes fra kortet osv.
Men man kunne da godt lave et nyt kort med salg at brugte scootere... du kan eventuelt starte dit eget kort hvis du vil i google maps.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-04-10 21:29

Før de overgik til bil, har de unge mennesker plaget om køreture til:

Scooter-Shoppen A/S
Gammelgårdsvej 7
Klakring
7130 Juelsminde

Har kørt en del gange. Topbetjening, stort udvalg. Mange scootere.

Ring og bestil inden i kører. Så er man sikker på delene ligger klar. Ellers kan de sende, hvis ikke man gider køre. Oftest kunne vi samle lidt sammen blandt kammerater osv så der skulle indkøbes en posefuld. Og delene skulle man som oftest bruge NU. "Fagfolk" siger det er bedre kvali, og langt bedre betjening end TH.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-04-10 03:05

Har tilføjet : Scooter-Shoppen.
Så er jylland kommet med på kortet.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-04-10 20:32

Er der flere som kender en scooter butik der ikke er med på kortet endnu : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/rodekassen_stederidanmark.php

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-04-10 21:42

Alle T Hansens butikker jeg nu tilføjer...

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 16-04-10 00:45

jeg kan da nævne min egen butik:
Skyteam Danmark
thinggyden 2
5631 Ebberup
www.skyteam-dk.dk

og min lokale 'konkurrent':

Fri cykler Assens
Dalvænget 12
5610 Assens

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-04-10 05:00

Her tilføjet : Skyteam Danmark
Her tilføjet : Fri cykler Assens

Dobbelt check gerne at punktet er sat rigtigt på kortet og info er rigtig.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 09:25

JA
det gør jeg da ...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-10 09:28

Husk at ilføje ALDI hvis de får et onsdagstilbud på 6.999,00

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 24-04-10 09:34

Citat
Er der flere som kender en scooter butik der ikke er med på kortet endnu

Hvorfor slår du ikke bare op i krak eller de gule sider og finder alle butikker ...?
- er det fordi du synes de skal anbefales først eller hvad ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-04-10 10:09

Citat
Hvorfor slår du ikke bare op i krak eller de gule sider og finder alle butikker ...?
- er det fordi du synes de skal anbefales først eller hvad ?

Fordi jeg gerne vil have at kortet er præcist.
Nogle butikker kan jo være lukket i mellem tiden og andre kan være flyttet.
Desuden er cykler og knallert butikker ofte angivet i samme kategori.
Og en butik der hedder Egons cykler kan også sælge knallerter men det jo svært at vide når man aldrig har været der.

Derfor ville der været smart hvis folk ville skrive hvilken butikker de personligt kender.

Citat
Husk at ilføje ALDI hvis de får et onsdagstilbud på 6.999,00

Hvad mener du ?

Citat
det gør jeg da ...

Okay fedt er det noget du vil dele med os andre ?

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 10:42

Jooo.... Så lad gå da:

http://www.scootercity.dk/

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-04-10 11:14

Citat
http://www.scootercity.dk/

Fint nok men der er 3 scooter city butikker i den kæde.
Den på nørrebro kender jeg godt.
Den i roskilde kan man se på google street view.
Men den i tåstrup ved jeg ik præcist hvor ligger.

Der er også en scooter city i køge..

Gide du checke dem på kortet og se om de ligger rigtigt dem du kender ?
De er nederst i listen på : http://maps.google.dk/maps/ms?ie=UTF8&hl=da&msa=0&msid=114241181508189917491.00048307d8a0034e1af84&t=h&ll=56.057176,11.693905&spn=2.791225,6.836578&source=embed

Kommentar
Fra : emil5534

Dato : 28-04-10 20:53

T-hansen, Dragør cykelsmed. :)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-05-10 15:03

Alle T-hansens butikker er tilføjet
Dragør cykelsmed er tilføjet... ihvertfald hvis det er den der hedder Dragør Cykler/Motorservice på kortet.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-05-10 04:09

Tak for svaret Kortoververden.