/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
onani i nylonsportstøj/regntøj
Fra : peakperformance
Vist : 1596 gange
21 point
Dato : 30-04-03 14:47

hi Alle

Andre som tænder på det.... dvs sover i løbetøj,nylonshorts regnbukser etc.........

mail evt på peakperformance@ofir.dk

peak

Kommentar
Fra : Henrik19

Dato : 23-12-03 16:51

Jeg er en mand på 38 som godt kan lide at onanere i Pvc Regntøj men har ikke nogen at dele mine lyster med kender i nogen helst piger

Kommentar
Fra : SHK.DK

Dato : 29-02-04 22:46

Jeg er en gift mand på 49 og siden min barndom været tiltrukket af plastic og gummiregntøj. Da man i tresserne begyndte at gå med nylonregnfrakker, -kitler og -skjorter blev min fetish drejet i den retning. Senere i tresserne og helt frem til firserne kom en ny type nylon frem. Den såkaldte pilot- faldskærms- eller laknylon (nylon med en blank siliconebelægning) og det er den som stadig har min interesse. Så ofte som muligt sover jeg i nylonshorts og løbetøj m.v. i det dejlige tynde og blanke nylon. Også skitøj og dynejakker m.v. har min interesse - navnlig de blanke Moncler-dynejakker. Håber at andre som har samme interesse giver sig til kende i dette forum

Kommentar
Fra : tim21aarhus

Dato : 03-03-04 22:25

hej alle tre ja her e så endnu en som har samme lyster, hvad gør vi???
mvh tim

Kommentar
Fra : SHK.DK

Dato : 04-03-04 19:58

Jeg er til tider på Ofirs chat med nick't BlankNylon m.v. - det kan være en måde at få skabt en dialog
Mvh Stef