/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hjorte fare.
Fra : bb1
Vist : 748 gange
200 point
Dato : 03-04-10 10:59

http://www.bt.dk/danmark/aegtepar-loebet-ned-af-hjort

Skal alle Kronhjorte nu nedlægges,ligesom vildsvin?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-04-10 11:04

Hvor er det typisk, at blæse det sådan op

Når man læser længere nede i artiklen står der

Ingen af dem var kommet slemt til skade, men det er der jo ingen "salg" i

Det opsigtsvækkende er vel, at de overhovedet møder dyret så tæt på ved højlys dag

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-04-10 11:14

For mange år siden kom jeg stille og roligt kørene gennem Bangseboskoven på Falster, der var så smukke farver på træerne. Men lige pludselig kom en hjort spænende tværs over vejen og bragede ind i siden på min bil. Bakspejlet knækkede og siden blev trykket ind, dyret blev slynget op på bagenden og den en blev trykket ind. Dyret knækkede nakken og døde.

Og ud af skoven kom jægerne. De havde jaget den. Min bil var smadret men jægerne gik med dyret.

Og hvem fanden havde nedlagt det dyr? Ville det ikke være retfærdigt at jeg fik det dyr.?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-04-10 12:02

Hjorte fare......omskriver vi liiige;

Dine hjorte er i fare, Andresen!
Det er det jo hver gang, det blir maj,
Når fuglene sig parrer, Andresen,
så er der osse bud efter dig,
I dit unge hjerte svulmer kraften,
der er erotik i luften, hvor du så går hen,
Andresen, det er lis'dan i aften,
Med andre ord: Nu er du på'n ige

Med disse let omskrevne ord, vil jeg videre i dagens tekst....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-04-10 14:33

Citat
Og hvem fanden havde nedlagt det dyr? Ville det ikke være retfærdigt at jeg fik det dyr.?

Sorry, granner01, itukørte dyr, også dem der ikke er blevet jaget, tilhører lodsejeren.
Ellers ikke dumt med en dyrekølle som erstatning

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-04-10 21:17

http://www.bt.dk/danmark/kvinde-torperderet-af-raadyr

Ja pressen kan da forvirre.........
Nu er kvinden pludselig på cykel og synderen ikke en stor hjort men et lille rådyr....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-04-10 01:38

Lad os få det skidt udryddet!!!

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 200 point
Dato : 05-04-10 08:54

Ja, væk med naturen, det billige skidt.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 08-04-10 15:25

Tak for svaret LuffeA.