/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hver er det.
Fra : DISKEN_revised
Vist : 663 gange
50 point
Dato : 02-04-10 21:27

Ved hvor den kommer fra, men KUNSTNER navn
Lyden er blevet til intet, men kan bruges.
http://peecee.dk/upload/view/235798

Go Påske

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-10 22:18

Nogen der forstår hvad der spørges om?????

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-04-10 22:24

Aner det ikke, men kan du spørge, kan du vel læse/ eller?????

mp2 udgave

Citat
http://peecee.dk/upload/view/235804

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-04-10 22:25

Hver er det.
HVEM ER DET???????
Aner det sgu ikke..
Citat
Kan man NU ikke lave stavefejl, MERE.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-10 22:29

Næh, men hvis spørgsmålet fremgik bare nogenlunde klart kunne man måske svare!!!

...og Disken, hvem har skoset nogen for dårlig stavning ------ ingen...... Der er udelukkende noget du skriver for at oppiske en stemning!!!! Spørg så man kan forstå det, og få svar! Det andet lal kan du glemme.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-10 22:30

....og lad være med at spørge, hvis du er alt for skæv. Ingen fatter hvad du skriver.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-04-10 22:47

Citat
....og lad være med at spørge, hvis du er alt for skæv. Ingen fatter hvad du skriver.

Nej netop, ingen fatter en skid af det lallerfis, og det er fordi det er meningen.
Det er lavet for at ingen skal genkende fyren (tror han da), og denne fyr er garenteret JØRN R.
I dag har han bare fået et par påskebajere, en del snapse til silden, og sikkert en pibe med nogle af vennerne, og så går det HELT-HELT galt, og vanen tro skal han lige ud og præsentere sin branert - vor herre bevares.
Jørn, gå ind og sov den ud; i morgen er der atter en dag, og den kan fan... blive lang med de tømmermænd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-10 22:47

Den kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men prøv at skriv en pm til IPM eller Teil, jeg tror de kender sangeren

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 03-04-10 04:46

http://rapidshare.com/files/371361196/Honning_M__ne_Trimmed.avi

Citat
FOR AT SKRIVE FORKERT__Hver er det.

HVEM ER DET nu i AVI.
kommer der tal før ?? RAPID www. slet dem = i browserlinien

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 03-04-10 04:48

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 03-04-10 04:51

Hvis links, ikke virker ? så brok jer over det, ikke andet
Men for meget forlangt at lytte på ?? upload!!!!!!!
Fra : Nordsted1

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-04-10 06:10

Sikke dog et pænt sprog i bruger, når i skriver til hinanden.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 50 point
Dato : 03-04-10 08:23

http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalfilmografien/nffilm.aspx?id=117

Det er måske Benno P Hansen, fra filmen med samme navn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-04-10 09:04

Jeg har nu ikke brokket mig over linket,for det kan jeg sagtens åbne/aflytte

Jeg skrev såmænd bare

Citat
Den kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men prøv at skriv en pm til IPM eller Teil, jeg tror de kender sangeren

Håber det er den melodi Brorteil nævner, så er problemet løst

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-10 14:12
Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 04-04-10 07:16

Tak for svaret brorteil.

http://peecee.dk/upload/view/235899
Ja, det er der skal udskiftes,