/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
YAMAHA SZR 660 Motor
Fra : bokke31
Vist : 1387 gange
20 point
Dato : 30-04-03 14:04

HEJ er der en her der ved hvor jeg kan købe en brugt motor til min szr på forhånd tak

Kommentar
Fra : kjmotor

Dato : 30-04-03 22:39

Prøv at kigge på www.mobile.de

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 30-04-03 22:52

hejsa tak for hjælpen men der har jeg været inde og kigge min de havde ikke det jeg søger hhmmmm æv æv

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 02-05-03 16:25

Jeg har før forgæves ledt efter brugte dele til min szr i hele Europa så det kan godt blive svært.... Men måske kunne du evt. finde en motor fra en af de MZ'ere der bruger samme motor eller Yamahas offroader... Knasten er ændret men den har jeg engang set hos en svensk internet forhandler, jeg kan ikke huske adressen, men den må kunne findes på Yahoo.se..... Held og lykke, MVH Nybo. PS. Hvad er der sket med den gamle motor?

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 02-05-03 16:49

øhhh MZ hmmm ikke lige mig GG

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 02-05-03 17:22

...Ikke desto mindre har de brugt fuldstændig samme motor som vores på flere af deres modeller...

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 02-05-03 18:56

mener du at det er en MZ 660 ccm eller hvad øhhh sorry er ikke lige inde i mZ

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 03-05-03 16:45

yes- se evt mcrevyen 2000, der er en model der hedder MZ baghira street moto, og MZ har ihvertfald 1 model yderligere som er mere gs500 agtig i udseende men med samme 660 ccm yamaha 5 ventilede motor som på szr660. Yamahas model hedder xtz660 og ved at søge efter disse modeller burde du have mere chance, jeg har endnu ikke fundet szr til ophug nogen steder.... mvh Nybo

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 03-05-03 16:48

yes- se evt mcrevyen 2000, der er en model der hedder MZ baghira street moto, og MZ har ihvertfald 1 model yderligere som er mere gs500 agtig i udseende men med samme 660 ccm yamaha 5 ventilede motor som på szr660. Yamahas model hedder xtz660 og ved at søge efter disse modeller burde du have mere chance, jeg har endnu ikke fundet szr til ophug nogen steder.... mvh Nybo

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 03-05-03 16:48

yes- se evt mcrevyen 2000, der er en model der hedder MZ baghira street moto, og MZ har ihvertfald 1 model yderligere som er mere gs500 agtig i udseende men med samme 660 ccm yamaha 5 ventilede motor som på szr660. Yamahas model hedder xtz660 og ved at søge efter disse modeller burde du have mere chance, jeg har endnu ikke fundet szr til ophug nogen steder.... mvh Nybo

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 03-05-03 16:49

yes- se evt mcrevyen 2000, der er en model der hedder MZ baghira street moto, og MZ har ihvertfald 1 model yderligere som er mere gs500 agtig i udseende men med samme 660 ccm yamaha 5 ventilede motor som på szr660. Yamahas model hedder xtz660 og ved at søge efter disse modeller burde du have mere chance, jeg har endnu ikke fundet szr til ophug nogen steder.... mvh Nybo

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 03-05-03 17:21

aj cool det vil jeg lige se og tak for det

Kommentar
Fra : klatre

Dato : 06-05-03 17:28

Surfede igår via Google, og så en SZR hos en svensk ophugger, men hvilken ???

Szr er meget almindelig i Italien og bruges til en cyl race i UK - så måske der ?

Har du, eller andre brugere, prøvet at tune den (før den gik) ? Hvorfor ny? Har lige købt en szr selv, sjov maskine med god styring - men vil godt have den pisket lidt op i optræk og på toppen.

Mvh
UP

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 19:23

hejsa nej har ikke pillet ved motoren inden den gik ned...jeg smadret den oppe i Sverige ...har du link til den szr 660 årgang er underordnet ville være eller retter blive glad hvis du kunne finde det link og sende det her eller evt. til lars@hellgren.dk

jeg ved at de i tyskland også har en del af dem til salg på ebay.de og det ender nok med jeg må købe en hel cykel men hvaaaaa så er der jo lidt dele at plukke af........

PS den motor jeg smadret havde gået 42000 km....

hilsen Lars......

Accepteret svar
Fra : klatre

Modtaget 20 point
Dato : 06-05-03 21:14

Her er et link til en engelsk, kan sku ikke finde den svenske igen.

www.supermono.co.uk

Der skulle efter sigende være mange i Italien så en tur til firenze til sommer ?

42000 det er for lidt, døde den bare af alderdom eller?

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 21:19

ja og nej den flækkede motorblokken smadret et par tandhjul m.m. lort ik men oki kigger lige på den der supermono

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 21:26

jeg tror snart jeg må lukke dette spøgsmål og ja ville gerne give jeg alle point for de gode svar m.m. i har givet.... men er der nogen der har interesse i jeg laver et forum hvor vi kan snakke om vore MCer m.m. eller er der seriøse steder nok

hilsen Lars.........

Godkendelse af svar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 22:06

Tak for svaret klatre. held og lykke med din MC GGGG nok bedre en jeg har ha ha ses du