/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
væghængt puslebord!!
Fra : gokkes
Vist : 1471 gange
70 point
Dato : 30-04-03 13:58

Er der nogen der ligger inde med et sofus væghængt puslebord (fra babysam) der ikke er alt for medtaget vil jeg MEGET gerne købe,til en fornuftig pris :c)

Kommentar
Fra : Kamille

Dato : 10-05-03 23:43

Hej gokkes

Har du set på gulgratis.dk ? Jeg kan se, at der er et par stykker til salg i denne uge. Jeg har selv et Brio vægpuslebord, model Vegga, som jeg er meget tilfreds med. Det kan anbefales!

Kommentar
Fra : riko

Dato : 12-05-03 23:16

prøv i en børne butik ved navn klodshans de sælger alt til børn både nyt og brugt..
adressen er amagerbrogade 2300 kbh.s

Kommentar
Fra : pamperveninde

Dato : 25-05-03 16:11

Hej Gokkes

Jeg er den lykkelige ejer af et sådanne puslebord !! Da vi har fået mere plads, og dermed har fået plads til en pusleplads i badeværelset, står Sofus-puslebordet nu bare i vores gang og optager plads. Det er utrolig velholdt.

Vi bor i Hårlev på sydsjælland. Prisen kan vi tale om. Har det interesse, så mail til mig: Redhead@privat.dk

Hilsen Redhead