/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Udsættelse af bukke jagten 2010
Fra : bb1
Vist : 699 gange
200 point
Dato : 01-04-10 18:49

Det forlyder fra velunderrettet kilde: Danmark Jægerforbunds debatside, at Råvildtforeningen endelig har fåt succes med deres store arbejde..

Nu må alle bambi elskere da være glade. Hvad mener du?

Vil du som ansvarlig jæger melde dig ind i Råvildtforeningen....???

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-04-10 19:27

Hej bb1.
Jeg tror du skulle prøve tage en dyb indånding - derefter puster du laaaangsomt ud. Kan du mærke ilten.?....Okay, nu klikker du på din profil. Hvad ser du nu, bb1.?...
Du såmænd øje på, at du har 13 - siger og skriver tretten spørgsmål, som bare hænger ud i vorherres blå luft - se dog at få dem afsluttet før du stiller nye spørgsmål.

Hvad mere ser du på din profil..??? Minsandten, 58 annullerede spørgsmål....
Hvad med lidt seriøsitet..??? Taaaaak..

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-04-10 19:31

PS..undskyld min hurtighed på tastaturet. Jeg fik ikke sat "at" og "får" med ind.
Det kan du selv sætte ind....gæt hvor..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 19:39

Det var dog en frygtelig gang personfnidder..

Hvorfor kan du ikke holde dig til det i tråden stillede spørgsmål???
nå,eeeeeeeeeeeeeee det var for svært for dig. Tag du en påske kylling mere min ven eller også må du jo også følge mit link i en anden tråd..

Jeg skal nok ryde op, når jeg mener, at der er noget at ryde op i. Jeg gør ikke som visse andre, stiller spørgsmål også blot lukker tråden,når den begynder at blive pinlig for den,der har stillet spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-04-10 20:10

Citat
Hvorfor kan du ikke holde dig til det i tråden stillede spørgsmål???
nå,eeeeeeeeeeeeeee det var for svært for dig. Tag du en påske kylling mere min ven eller også må du jo også følge mit link i en anden tråd..
Det var dog en masse personfnidder. Blot fordi man kom med et godt råd.

Okay, så snupper jeg da en påskekylling mere. Påsken står også i dyrenes tegn, halv abe, elefanter, lille kylling, hugorm.......Skål du gamle....HUP

Til spørgsmålet.

Efter samtale med øverste top, kan jeg oplyse dig om, at det har ikke noget på sig. Eller sagt på en anden måde; Du er blevet APRILSNARRET, Gamle jas.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-04-10 20:20

- Må jeg i den forbindelse ha' lov til at synge en sang for, bb1.????..................JOW.! jeg må så..

Afholdseangen har mit hjerte,
afholdssangen er mit håb.
I min barndom jeg den lærte,
vi drak hvidøl ved min dåb.
Men da ved konfirmationen,
jeg var blevet til en mand,
gik jeg over til citronen
og den røde sodavand.

Oh, slut op om afholdstanken,
sky den ækle brændevin.
Frygtelig er cognac stanken,
øl er værre end stryknin,
væm'lig er bourgogne-smagen,
Whisky lugter ramt og råt.
Stå dog fast om afholdssagen
mælk er sundt og smager godt.

Afholdsmænd fra alle steder,
sky den lokkende pokal.
Husk: En dranker altid ender
på kommunehospital.
Sover ud i detentionen
han går også bankerot.
Hold jer altid til citronen,
I kan tro, den smager godt.

Hold dig væk fra gibbernakken
og gå aldrig ud på sold.
Du får bare hold i nakken,
et forbistret alko-hold.
Intet mandfolk tåler sprutten,
oh, drik aldrig glasset ud.
Hold dig hellere til sutten,
ellers får du jordbærtud.

Uhumsk er den lille snaske,
hvor man dyrker fylderi,
djævlen bor i hver en flaske,
lad ham aldrig slippe fri.
Drikkeri gi'r hede kinder,
det ser ikke ærbart ud.
Drukken mand får lyst til kvinder,
bryder tit det sjette bud.

Simpel er din druk-veninde,
hun bli'r overvarm med mer'
hold dig til en afholdskvinde,
thi med hende intet sker.
Drukken mø går let fra snøvsen,
mister uafbrudt sin dyd.
Væn dig til citronvands-bøvsen,
det er en naturlig lyd.
Afholdsvenner, følg parolen,
som blir udstedt her i dag:

UDRYD ALTID ALKOHOLEN,
NÅR DU ER I FESTLIGT LAG.
Den skal fjernes straks på stedet
råt, brutalt og med et haps.
Sig med salig Larsen Ledet:
NED MED DEN FORDØMTE SNAPS ! ! !

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 21:30

Hvem siger jeg er blevet april` s snarret - det var da mig der stillede spørgsmålet.

Tror du ikke, at jeg har sat mig ordentlig ind i tingene - så er det så`gu dig min ven, der skulle ha` en sang fra de varme lande.....

Hvad med en lille nisse rejste - undskyld Julemanden på kanDu - jeg ved jo du sover i nu

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 21:34

Forøvrigt så var det da en grufuld sang at synge her i påsken - Kære H.H. du har ikke åbnet kyllinger nok i nu

Måske du skulle ringe til Tonganeseren, så kan han hjælpe dig. Jeg har hørt at der er sendt ekstra forsyning til Humlebæk

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-04-10 00:55

Citat
Vil du som ansvarlig jæger melde dig ind i Råvildtforeningen....???

Der ER faneme råvildt på hjernen (som nævnt i en tidligere tråd)
Hvad så når andejagten går ind ? ligger du så også og "rapper" ude i sølet uden waders - pas endelig på du ikke bliver kold.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 02:09

Det var dog et underligt svar på et spørgsmål...

Kan du ikke sove uden at snorke????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:24

Nu skriver vi den 2. april så tråden lukkes,men om det i virkeligheden var en aprilsnar.
Det må I selv se efter på DJ`s Hjemmeside.. Og til Tonganeseren,som endnu engang beviser at han er E.B.Berthelsen. Så var det dig selv der gik og smekkede med døren - har du fortrut??

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

H.H. ville hellere synge end svare!!!

Asbjørn ville hellere personfnidre...
Så desværre venner i gav mig ikke andet valg